Z pohledu Cassie:
Dnes ráno jsem vstala ve 3:40, abych se připravila na setkání s Justinovými rodiči. Zřejmě mu zavolali včera večer a řekli mu, že to “uvedení“ bude formální rodinná párty právě dnes. Lola přišla k Justinovy domů ve dvě odpoledne, říkala, že mi zabere hodiny než se připravím. Takže tady jsem, v kadeřnictví, barvím si mou hlavu z blonďaté na hnědou.
„Vypadá to dobře“ Řekla Lola, když si upravovala své vlasy
„Díky“
„V kolik je ten večírek?“
„Začíná v 6:30, ale musíme toho ještě hodně udělat“ Přikývla jsem, poté byly naše vlasy hotové, zaplatili jsme a odešli.
„Kam teď?“
„Musíme se jí obléct“ Nastoupili jsme do jejího auta a ona nás odvezla k malému centru, abychom si nakoupili šaty na večírek.
Vešli jsme do centra a šli do oddělení s oblečením. Chvíli jsme jen tak chodili a myslím, že jsme si zkusili okolo dvaceti šatů dokud jsem nenašla jedny, které se mi opravdu líbily. Perfektně mi sedly a Lole se také líbily. Zaplatili jsme a vyšli z centra. Šli jsme zpět k autu. Bylo téměř 5:50 a my jsme jeli k Justinovi domů, abychom se připravili. Zaparkovali jsme na příjezdové cestě a otevřeli dveře.
„JUSTINE, JSME ZPĚT“ Vyšel z kuchyně s pitím v ruce a já se na něj usmála.
„Vypadáš úžasně“
„Děkuju“ Přikývl a já šla s Lolou nahoru, abychom se převlékli. Otevřeli jsme dveře a vešli dovnitř.
„Musím jít připravit sprchu“ Přikývla jsem, vyndala si oblečení z tašky se vším, co jsme nakoupili pro mě. Dala jsem to na postel a Lola vyšla s tím, že sprcha je připravena.
Když jsem se dosprchovala, vešla jsem do pokoje a začala se připravovat.
Dokončovala jsem poslední vlnku na mých vlasech, když v tom dole zazvonil zvonek. Otočila jsem sek Lola, která si dožehlovala poslední pramen vlasů.
„Připravena?“ Přikývla jsem a sešli jsme dolů po schodech. Podívala jsem se okolo a v obývacím pokoji viděla všechny, kromě Justina.
„Je v kuchyni“ Otočila jsem se a viděla Brandona s Yasmine, která byla opřená o jeho rameno.
„Díky a spolu vypadáte dobře“
„Děkujeme, Madam.“ Bezradně jsem se podívala na Yasmine kvůli tomu, že mě nazvala Madam. Šla jsem do kuchyně, viděla Justina u stolu se sklenicí v ruce a díval se na zeď.
„Ahoj“ Otočil ke mně hlavu a odsunul se na židli. Posadila jsem se na jeho klín a podívala se na něj
„Co se děje?“
„Nic, vypadáš nádherně“
„Děkuju. Pojď, měli bychom jít“ Přikývl a všichni jsme opustili dům. Nastoupila jsem do Justinova auta a jeli jsme dvě hodiny, dokud jsme nebyli před sídlem.
„Oh můj bože“ Otočil se na mě a já byla v čistém šoku z toho domu, který přede mnou byl.
„Myslím, že ráda půjdeš dovnitř“ Řekl a pomohl mi vystoupit z auta. Ani jsem si nevšimla, že otevřel dveře.
Přešli jsme ke vchodovým dveřím, já se chytila Justinova předloktí a vešli jsme dovnitř. Byli jsme poslední, protože Justin řekl, ať jdou první. Super, protože jsem se málem počůrala strachy. Když se dveře zavřely, hlavy všech se na nás otočili a já chtěla omdlít a poté zemřít. On ke všem přešel a dostali jsme se do velké prostorné místnosti.
ČTEŠ
The Devil by NicoleBelieber16
FanficAll credits go to NicoleBelieber16 on jbff.com !!!! This isn't my story:)