İLK BÖLÜM

62 9 4
                                    

Yine bir dedektiflik peşindeydim hiç durmayan cinayetler , hiç susmayan silah sesleri yine bir gün ofiste çalışırken birden bire kapı açıldı. Buyrun diyerek adamın gözlerine baktım oturun dedim, adam oturdu sohbet etmeye başladık adamın adını sordum Deniz diyerek cevapladı buyrun sorununuz nedir? Deniz ben dedektif arıyorum dedi , tam yerine geldiniz sorun nedir? şey biz dün arkadaşımla pavyona gittik karı kız oynatıyorduk ben bira almaya barmenin yanına gittim ve iki defa silah sesi geldi . Döndüm bide ne göreyim arkadaşım vurulmuştu herkes kaçışıyordu elimdeki bardaklar birden elimden düştü birde ne göreyim ! Arkadaşımın çantası çalınmış. Peki içinde ne vardı deniz bey bizim şirketin salı günü yapılacak olan ihale dosyaları çalınmış ve ne yapsam diye düşünürken birden, dedektife yani size gelmek aklıma geldi eminmisin hemen buraya geldiğine . Iıı şey aslında biraz fantazi yaptım sitres atmak için ulan puşt senin arkadaşın ölmüş sen hâlâ sex peşindesin ne abaza adamsın sen ya yine ağzım bozuldu *mına koyayım böylesi hepmi beni bulur tövbe tövbe . Neyse olay saat gece kaç gibi yaşandı hatırlamıyorum ama galiba 23:47 gibiydi tamam ben en kısa sürede olayı çözmeye çalışacağım şimdi olay yerine gidip bir kaç şeye bakmam lazım. Deniz çıktı , bende hemen olay yerine gittim ve polislerde oradaydı polise şu soruyu yöneltim hemen, olay nasıl gerçekleşmiş polis görgü tanıklarının anlattıklarına göre adamı keskin nişancı öldürmüş başkasında dosyaları çalmış peki olay yerinde delil toplandımı? polis memuru hayır dedi. Teşekür ederim memur bey dedim etrada baktım denizin anlattıklarına göre buralarda bir yerde kırık bardak vardı ama yoktu demek yalan söyledi p*ç kurusu neyse , barmenin yanına gittim hangi alkol türleri var viski, votka, şarap gibi şeyler hayır yok peki bira varmı hiç kalmadı dedi ama Deniz bira almaya gittim dedi şu an tüm oklar denizi gösteriyor du ama bu deliler beni için yetersizdi neyse ben ofise gideyim ertesi gün yine Deniz geldi ve konuşmaya başladık ben bir kaç delil bulduğumu söyledim Deniz tedirginleşti terlemeye başladı ve ona sorular sormaya başladım arkadaşın alkol severmi? Hayır dedi peki şüphelendiğiniz şirket veya biriler var mı ? aslinda var kim! hangi şirket! Deniz tam cevabını vereceken...

psikopat dedektifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin