SİL BAŞTAN

49 8 1
                                    

başından vuruldu ölmüştü işler çığrından çıkmıştı yine başa döndük Deniz hangi şirketen şüphelenmişti denizi kim öldürdü . Bunu kim yapmış olabilir pencereden dışarı baktım burayı gören sadece karşıdaki otopark vardı oradan vurulmuş olabilirdi galeriye gittim baktım yerde mermi kovanı vardı .
Kovanları aldım ve emniyet müdürlüğine gittim, denizin arkadaşının vurulduğu mermi kovanlarını istedim tabiki savcılıktan izin aldım. verdiler bende ikisinide adli tıbba gönderdim aynı silahtanmı çıktı diye denizle arkadaşının vurulduğu mermi kovanları aynıydı iki mermide aynı silahtan cıkmış . iki cinayetide aynı adammı işledi? Bir keskin nişancı katılımı var ama peki bu adam kimdi kim yapmış olabilir? deniz beyin çalıştığı yere gittim etrafta hiç kimseler yoktu demeki çok üzgünler ne de olsa iki eleman kayıp ettiler. Seslendim kimse çıkmadı Neyse bende odanın birine girdim birde ne göreyim ! aman tanrım ! sekreter masaya çıkmış kıvırtarak oynuyor sekretere aynen şöyle dedim ulan or*spu k*ltak anan , baban seni elalemle fink atasın diyemi gönderiyor birden bir ses geldi müdür bana sen kimsin ne hakla karışıyorsun demesinmi ben hiç bir şey yapmadım sadece bir hafta komalık yaptım 6 dişini, kolarını, bacaklarını kırdım ha birde yanlışlıkla kaburgalarını kırdım bende yanına geçmiş olsuna gittim. yanında bir tanede kadın vardı müdür birden karıcım dedi neeeeyyyyy ! dedim . Abla biraz dışarı çıkarmısın dedim ulan ben senin ananı avradını diyerek başladım bu sefer müdüre yeni diş takılacak ve bir de yüzüne ya estetik yada yüz amaliyatı yapılacak öldürmadiğime şükretsin o şerefsiz neyse ben müdür müdür diye uyandırmaya çalıştım ama kalkmadı kalk ulan puşt diye şamarı yapıştırdım şerefsiz hala zevk peşinde yapma aşkım diyor bana uyan ulan uyan birden. Kalktı müdür beni görünce korktu korkma korkma dayak atmicam bu sefer dedim peki ne istiyorsun benden o zaman dedi. Yarınki toplantıda sizi istemeyen her hangi bir şirket varmı dedim. Aslında var dedi hangi şirket var dedim kozan şireki var dedi çok gūçlū olduğumuzu biliyorlar peki o zamn tamam yarınki toplantıya bende gidiyorum . Ama tamam neyse yarın saat sekizde orda olun, peki çalınan dosyaların aynısı varmı küçük bir kısmı var tamam o bana yeter yeni bir dosya hazırlayacağım niçin üzümünü ye bağı sorma ben gidiyorum ama yinede sen onunla bununla fingirdeşme fingirdeşirsen bu kez kendine kefen hazırla dedim hastaneden çıktım aman tanrım birde ne göreyim!!!!

psikopat dedektifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin