KİM YAPTI

25 6 0
                                    

Ulan or*spu çocukları annelerinizin suçu ne diyecemde suçları sizin gibi p*ç kurularını doğurmak. Daha arabamın taksiti bitmemişti ne suçu günahı vardı arabamın. Arabamın camlarını kırmışlar tekerleri sökmüşler bide üstüne zarf bırakmışlar aldım açtım içinde her işe burnunu sokma bugün malına yarın canına zarar gelir. Yazıyordu Allahım delirecem ben sizin kafalarını i boya tenekelerine sokacam söktüğünüz teker lastiklerini size tıpa yapacamam lan neyse arabayı tamir ettirmek için çekici çağırdım ve arabayı tamire gönderdim bende bir taksiye binip ofise gittim ve biraz calıştım. Bugün çok yorulmuşum eve gittim saat çok geç olmuştu anahtarla kapıyı açtım eşim ve oğlum uyuyordu gittim oğlumun yanağından öptüm. Ona hiç vakit ayıramıyorum belkide bana bu yüzden küsüyordu ama iş işte çalışmak zorundayım karımada zaman ayıramıyorum o da çok kızıyor bana hatta küsüyor ama uzun sürmüyor bende sessizce gittim ve yatağa uzandım uyumak için ama uyuyamıyorum, cinayetleri kim işlemişti tam denizden şüphelenirken o da öldü peki kim kim katil arabama zarar verenlerde mi aynı kişi kafam allak bullak neyse dinlenmem lağzım gözlerimi kapattım açtım ki saat sabahın 7 si karım erkenden kalkmış ve bana yemek hazırlamış ailecek oturduk ve yamek yedik oğlum bana baba yarın parka gidelimmi dedi bende kıramadım ve evet dedim aslında bende istiyordum benimde dinlenmeye ihtiyacım vardı. Evden çıktım ve toplantıya gittim toplantıda müdür yoktu e tabi adam hastanelik oldu nasıl gelsin onun yerine avukatlar vardı toplantıya başladık kozan şirketi toplantıda yoktu neler oluyor acaba neden yoklar? O kadar dosya çaldılar (benim düşüncem) neden gelmesinler ki neyse bununda çözeriz toplantıyı başka bir şirket kazandı ve çok daha iyi bir projeyle bunu duyan müdür beni suçladı benim ne suçum var pezevenk ben sadece suçluları bulmaya çalışıyorum senin işini ben yönetemem gerizekalı adam neyse ya yine sinirlendim zaten ortada delilde yok gideyim de arabamı alayım gittim arabayı almaya bide ne göreyim araba fıstık gibi olmuş eskisinden daha iyi gittim arabayı yapan adama çok teşekkür ettim ve ne kadar tuttuğu nu sordum adam beş bin TL demesinmi bende bende adama kibarca abi arabayı baştan I yaptın da bu kadar tuttu dedim adam beni azarlayarak sanane lan sen paramı ver dedi benim beynime kan sıçradı arabamdan gidip en sevdiğim oyuncağımı levyemi aldım başladım adamı dövmeye sen benimle nasıl konuşursun diye birden bire levye kırıldı hayır olamaz o beni en sevdiğim levyemi nasıl kırılır dedim kendi kendime sonra dahada çok sinirlenip adamı dövmeye devam ettim sonra birden adam nefes almakta zorluk çekti hayırdır inşallah ne oluyor dedim sonra oradan yeni bir levye aldım gıcırından. tabi ben inançlı bir insanım günaha giremem levyenin parasını ve ikiyüzelli TL tamir parasını adamın ağzına sıkıştırdım ben bilinçli bir insanım adama bir şey olmasın diye ambulansı arayıp arabamla birlikte oradan uzaklaştım ve eve geldim birde ne göreyim !!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

psikopat dedektifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin