-Itt meg mi a fene tőrtènt?!?-órdította anya lèntről. De úgy volt, hogy csak délután jönnek. Kómásan az éjjeli szekrényhez nyúltam és megnéztem a telefonomon az órát. Hát ja....délután fél hat. Hát igen. Kipattantam az ágyból lesétáltam a főldszintre. Ahogy anya meglátott dühösen nézett rám. Dan pedig a hátamögött vihogott.
-Alex?!-mondta anya.
-Hát....Volt egy kis....buli....-vettem elő az angyali mosolyomat.
-Kis buli?!?!-mondta anya hisztérikusan.
-Ne órdítsatok má' szét pattan a fejem.-jött le lépcsőről Will a fejét fogva.
-Aha...És megtudhatnám, hogy mitől?-fórdúlt anya Will felé. Ahogy Will kicsit jobban felébredt ilyedten kapta felém a fejét. Dan erre még hisztérikusabban vihogott.
-Öhm....Hát az úgy volt....,hogy tegnap este megbotlottam...és bevertem a fejem.-magyarázta Will.
-Aha....Szóval beverted a fejed...?
-Igen.-mondta Will határozottan.
-Értem....akkor azokban az üvegekben csak almalé van ugye?-mutatott anya a konyha asztalra ami tele volt pával. Ilyedten Willre néztem.-Jól van akkor megkóstolom....-indult a konyha fele. Danre pillantottam aki vigyorogva rázta a fejét. Anya bemenet majd az egyik pohárba beleszagólt.-Hmm....nem rosz bór. Vörös ugye?-nézett ránk. Én csak lehajtottam a fejem.-Jól van. Mivel én is voltam fiatal ezért megkíméllek titeket. Hmmm...először is takarítsátok ki a házat majd....hmmm...Azt hiszem megvan. De megkell beszélnem a többiekkel. -mondta anya majd ki ment.-Félve Willel összenéztünk majd elkezdtünk takarítani. Egy óra múlva apáék is megérkeztek. Anya persze már mindent elmondott. Miután végeztünk anyáék a konyhába hívtak.
-Na gyerekek. A büntetésetek második része az lesz, hogy...az éjszakát kint kell tőltenetek.-mondta ki anya vigyorogva.
-Mi?!-tátogtam.-De miért?
-Mert szerintem ez hasznos is. Tudom, hogy semmi pénzért nem aludnátok a szabad ég alatt és mivel láttam, hogy kicsit feszült a hangulat köztetek ezt találtam ki.
-Ne!!!-mondtuk egyszerre Willel. Remek tőlthetem az éjszakát evel a seggfejjel....