13

153 7 0
                                    

Alex szemszöge
Miután csuron vizesen bementem a házba anya egyből észrevett.
-Veled meg mi történt?-nézett rám.
-Will...-legyintettem.
-Amúgy te jól vagy?-kérdeztem. Anya lesütötte a szemét.
-Megvagyok de...attól tartok, hogy elég bonyolult lesz a te gyámságod  de....de valahogy megoldjuk....
-Rendben.-bólogattam.-Anya? Nem akarsz beszélgetni?-kérdeztem aggodalmasan.
-Nem szívem. De azért köszönöm. Van elég bajod ebben a kórban.-mosolygott lágyan és édesen. Emlékszem anya is így nézett rám és a nővéremre. Mindig. Elmosolyodtam majd megöleltem.-John (apa) már hazament. Megmondtam neki, hogy amíg elnem rendeződnek a dólgok addig menjen Hotelbe. Holnap este mi is megyünk. Willék hazavisznek.-mondta majd felmentem a szobámba letusolni és megszárítkozni. Miután felöltöztem:

Szóltam anyának, hogy elmegyek sétálni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szóltam anyának, hogy elmegyek sétálni. Kimentem a házból. Kint hideg Szellő csapott meg és belekapott a hajamba. Elindultam egy random irányba. Végig azon gondolkodtam, hogy mi lett volna ha az a részeg idióta nem megy bele anyáékba. Mostanában ilyeneken gondolkodom. Amúgy meg...A nővérem Lily volt az egyetlen a családba aki keveredett. Úgyértem, hogy anyának vörös haja volt míg apának szőke és így Lily szőkésvöröseslett míg én teljesen vörös. Már nem is vörös hanem szinte tűz piros. Nem szerettem a hajam és ahányszor tükörbe néztem anya jutott eszembe róla így szőkére festettem. Ìgy, hogy jobban belegondolok elèg nagy hülyeség volt...
Hirtelen a vàros felé vettem az irányt ès kerestem egy fodrászatot. Elmondtam a nőnek, hogy mit szeretnék ès ő neki is kezdett. A vègeredmèny ez lett:

 A vègeredmèny ez lett:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ùjra a règi pompàban. Miután vègeztem hazafelé vettem az irányt. Elèg kèsőbb volt màr ès sötét. Ahogy belèptem az ajtòn hallottam, hogy anya mosogat a konyhában. Ahogy belèptem  felém kapta a fejèt ès làgyan elmosolyodott majd magàhoz ölelt.
-Milyen règ volt vörös hajad. Sokkal jobb kincsem. Gyönyörű vagy.-mosolygott.
-Köszi.-aval megfordultam ès a lèpcső fel vettem az irányt. Èpp Dan jött le telefonozva ès közben ropi lógott ki a szàjàbòl. Ahogy meglátott kitàtotta a száját ìgy kiesve a kaja a szàjàbòl. Tipikus Dan.
-Ööö....hogy hogy?-kèrdezte meglepődve.
-Ideje volt.-vontam vàllat. Hirtelen kinyilt Will ajtaja ès kilèpett az említett személy. Csodálkozva nèzett percekig.
-Veled meg mi történt?-nyögte ki.
-Vissza festettem.-vontam vàllàt ès mosolyogtam.
-N...neked vörös a hajad?
-Igen.-bòlintottam ès aval bementem a szobàmba. Nem èrdekelnek a hülye beszòlàsaik ès cikizèseik. Bedőltem az àgyba ès egyből el is nyomott az àlom.

Egy làny èleteWhere stories live. Discover now