Most ezt a szettet vettem fel:
Miután felöltöztem lementem a földszintre. De lentről kiabálást hallottam. Anyáék voltak azok.
- Hogy tehetted ezt velem?!-órdította az anyám.-Hogy? Te jó ég...-mondta sírva. Hamar lefutottam. A nappaliba volt mindenki. Anya egy fotelben ült és sírt, apa állt és szomorúan nézett anyára, Dan csak ült és a semmibe meredt, Will apját szét vetette az ideg és Will...ő csak.....Csak állt és ilyedten nézte apámat majd mindenki rám kapta a tekintetét.
-M...Mi történt?-kérdeztem.
-Kérdezd apádat.-mondta sírva anya.
-Apa?-néztem rá de ő csak hallgatott.
-Hát Alex....Úgy látszik, hogy te az én kis félhúgom vagy.-mondta Will gúnyosan. MI A FASZ FOLYIK ITT???
-Mi?!
-Képzeld. A mi kis drágalátos apánk még régen összefeküdt Will anyával.-mondta mérgesen Dan. What? Willre néztem.
-Húúú...Még jó hogy nem feküdtünk össze. Hanem vérkeverők lennénk.-fintorgott Will.
-Ó nyugodj meg nem lennétek....-óóó hogy nem tudod megfogni a szád Dan.
-Mi?-kérdezte Dan.
-Köszi bátyus.-vicsorogtam rá.
-Bocs csak kicsúszott.
-Miről van szó?-nézett kőrbe Will.
-Semmi!-vágtuk rá egyszerre.
-Oké....De akkor is kiszedem belőletek.-mondta fenyegetően Will.
-Gyerekek. Menjetek fel. Ez a felnőttek dolga.-mondta szigorúan anya. Bólintottunk majd felfutottunk az én szobámba.
-Valaki elmagyarazná, hogy mi a fasz történt odalent?-mutattam le. Will az ágyamra dőlt Dan pedig a fotelbe.
-Na jó. Az a lényeg, hogy anya elkezdett kérdezősködni Will anyáról. És amikor Will apja mondta anyának, hogy 15 évvel ezelőtt megcsalta őt az egyik Londoni cég alkalmazottjával amikor ott voltak és....ekkor apa elfehéredett és anya ezt észre is vette...Úgyhogy lehet ha apa munkája és házasságának anyi...-mondta Dan.
-Akkor.....-mutattam Willre.
-Bizony...tesók vagyunk.-bólogatott.
-Hála, hogy csak papíron.-mondtam.
-Na jó. Valaki elmondaná, hogy miről zagyválsz?-akadt ki Will. Dan rám nézett és én bólintottam.
-Alexet örökbe fogadtuk.-hadarta Dan. Will kigüledt szemekkel nézett rám.
-Komolyan?
-Igen.-sóhajtottam.-De egyenlőre Legyen enyi elég. Most pedig éhes vagyok és felzavartak minket.-húztam el a számat.
-Öhm van itt a közelben egy kajálda....-mondta Will.
-Szuper! De...nem akarom őket megzavarni....-őszintén? Féltem. Féltem apáéktól mert apa nagyon szigorú és ideg beteg tud lenni.
-Ja én sem....-mondta Dan.
-Akkor csak egy út maradt.-vigyorgott Will és az ablak felé nézett.
-Király.-mondta röhögve Dan.
-Azt már nem.-ráztam a fejem.
-Ne má'....nyugi van az ablak mellett egy fa azon simán le lehet mászni.-magyarázta Will. Közben már Dan félig ki volt mászva az ablakon.
-Srácok ez tök jó.....áhháhh-kezdte de közben a fáról leborúlt. Willel mi csak vihogtunk.
-Na gyere.-fórdúlt felém Will.
-Oke....de előbb te.
-Nem, nem, nem menj csak.
-De nem tudom, hogy hogy kell.
-Dan már lement.
-Ezt most nem mondtad komolyan.-néztem rá szigorúan.
-Jó oké értem.-röhögött majd elkezdett kimászni. Miután sikeresen leért én is szépen lassan megpróbálkoztam. Már a fa felén voltam.
-Ha leesnék kapjátok el!-mondtam.
-Oke...Oke csak gyere. Onnan már simán leugorhatsz mi elkapunk!-mondta Will.
-Biztos?!
-Igen, igen csak gyere.-sóhajtottam egyet majd lenéztem ahol Will ék már tárt karokkal vártak. Lehunytam a szemem majd elrugazkottam és elkezdtem zuhanni. Csak az volt a baj, hogy a szilárd kemény talajra estem nem pedig a karjukba.
-Áááá.....Úgy volt, hogy elkaptok.-néztem rájuk idegesen.
-Jaaaa....upsz! Pont elzsibbadt a karom.-nézett rám tettetett sajnálkozással majd elindult.
-Ezt még visszakapod!-órdítottam utána. De ők csak vihogtak.✖✖✖✖✖✖✖
-De...attól még, hogy dugtak nem biztos, hogy az én apámtól vagy.-magyarázta Dan miután bekapott egy sültkrumplit.
-Ja az lehet de nem biztos. Benne van a pakliban, hogy mi tesók vagyunk.-magyarázta Will.
-Király. Mindig is akartam egy öcsit.-vigyorgott Dan.
-Hééé....-néztem durcásan Danre.
-Bocsi de téged nem tudlak kiképzési csajozásra hacsak nem vagy....
-Nyugodj meg nem vagyok....-ráztam ilyedten a fejem. Will csak röhögött rajtunk.-Meg amúgy is te a lányokról mit tanítanál neki?
-Óh sok mindent.-vigyorgott.
-Az utolsó barátnődről azt mesélted, hogy milyen szexi majd amikor bemutattad kiderűlt, hogy....
-Az egy kisebb fèlreèrtès volt.
-Tényleg...-röhögtem.
-Miről van szó?-nézett mosolyogva ránk Will.
-Arról, hogy Dan utolsó barátnője igazából.....-kezdtem már félig röhögve.
-Ne!-próbálta befogni Dan a számat.
-Fiú volt aki lány akart lenni.-vihogtam. Will elszőrnyedve nézett Danre.
-Neee....
-De.-röhögtem-Miután bemutatta anyáéknak felmentek a szobájába majd pár percel később a visítását hallottuk.-röhögtem.
-Ez nem vicces.-mondta Dan.
-De.-vágtuk Willel egyszerre rá.
-De ugye nem túl későn jöttél rá?-kérdezte Will.
-Szerencse, hogy nem. Akkor amikor épp smáróltunk és rádőltem ő volt alól majd elkezdte mondani, hogy elkell mondanom valamit de már éreztem, hogy ott lenn nics valami rendben.-rázta Dan a fejét persze mi végig röhögtünk. Ahoz képest, hogy most derűt ki egy csomó fontos dolog elég jó kedvünk volt.