🎁22🎁

97 2 1
                                    

Karácsony napja
Miutàn megkaptam a karkötőt egyből felprobàltam. Ès egèsz este vigyorogtam. Ezt Willék is èszre vettèk.
-Neked meg mi bajod van?-kèrdezte Will.
-Ààà semmi....Azon kívül,  hogy nekem van a legjobb pasim akit imàdok...ès tőle kaptam a legjobb ajàndèkot....-mondtam.
-Tényleg?-röhögte.-Na ès mit kaptàl?
-Ezt.-nyújtottam felè a karom.-A fa alá volt dugva a nevemmel.-Willröl lehervadt a mosoly.
-Miből gondolod, higy tőle kaptad?-kèrdezte.
-Mert rà volt írva egy nagy L betű. Vagyis Liam.
-Ja aha. Gratulálok.-indult a bejárati ajtó felè.
-Te meg hovà mèsz? 
-El.
-Vagyis....
-Nem tök mindegy neked?
-Okeeeee.....Csak kèrdeztem.-forgattam a szemeim.
-Amúgy meg....A csajomhoz.-ès aval kiment. Hàt jó neki. Esküszöm mintha menstruàlna. Nem lehet kiigazodni rajta.
Szilveszter
Ma van az èv utolsó napja. Ès készülődünk Abbyvel az esti bulira. Èn ezt a ruhàt vàlasztottam:

 Èn ezt a ruhàt vàlasztottam:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Persze a karkötömmel.
Abby pedig ezt:

 Sajnos Liammel karácsony utàn nem tudtunk talàlkozni mert elutazott a nagyszüleihez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sajnos Liammel karácsony utàn nem tudtunk talàlkozni mert elutazott a nagyszüleihez. Ès nagyon nem is beszèltünk....
De ma màr vègre talàlkoztunk.

Amikor megèrkeztünk màr javàban zajlott a buli ès mindenki rèszeg volt...
De ezen nagyon nincs mit megelpődni....
-Lànyoook.-jött oda hozzàm Liam. Màr ő is jól be volt b*szva. Abbyt megölelte. Engem meg megcsokolt.
-Hè Alex gyere velem.-húzott is maga utàn Liam az emeletre. Ahogy beèrtünk a szobàjàba màr az àgyra lökött ès csókolni kezdett. Èreztem az alkohol izèt az ajkamon. Lassan àttèrt a nyakamra ès a kezeit becsusztatta a bluzom alà. Próbáltam ellökni finoman magamtól de nem ment.
-Anyira kívànlak bèbi....-morrogta a nyakamba. Hirtelen ràmarkolt az egyik mellemre ès a kezèt becsusztatta  szoknyàt alà. Na jó. Elèg volt. Úgy tökön rugtam mint mèg senkit soha.
-Mi van màr megint.-ettől szerintem egyből kijozanodott.
-Mint ahogy múltkor is mondtam mèg nem àllok rà kèszen!
-De azóta màr eltelt egy hèt!
-Hű de sok!
-Hàt az is! Figyu ez a karácsonyi ajàndèkod. Neked csak elfogadnod kène...
-Mi? Ez a karàcsonyi ajàndèkod.-mutattam a karkötőt.
-Tessèk? Ezt nem tőlem kaptad! Mint mondtam èn nem adok hanem kapok.-mondta tök termèszetesen ès kifutott a szobàbol. De akkor kitől van a karkötő. Kimentem a szobàbòl ès elkezdtem Abbyt keresni de nem talàltam sehol. Fèl óra múlva vissza mentem az emeletre ès benyitottam a szobàkba. Aztàn elèrtem Will szobàjàhoz ès benyitottam. Azt a làtvànyt nem kivànom senkinek. Èpp Liam Evelinnel dugott. Ja ès mèg èszre se vettek.
Becsaptam az ajtot ès kifutottam a hàzbol.
Egy közeli parkba èrtem ès leültem egy padra. Egyből sírva fakadtam. Alig kaptam levegőt ès nem tudtam kiverni azt a kèpet a fejemből.
Kb. 10 percel kèsőbb valaki leült mellèm ès magàhoz ölelt. Èn meg csak tovàbb sírtam.
-Mi törtènt?-kèrdezte làgyan Will. Mèlyen beszìvtam illatát, hogy tudjak egy kicsit megnyugodni ès normális választ adni.
-Ahogy megèrkeztünk f...fel vitt a...A szobàjàba ès....
-Te jó èg ugye nem?-kérdezte ilyedten.
-N...em. Leállitottam és veszekedtünk ő meg kifutott a szobából. Megpróbáltam A...Abbyt megkeresni d...de nem találtam sehol. Elkezdtem megnézni a sz...szobákat és akkor...megláttam....E...Evelinnel.-kezdtem el ùjra sírni ő meg csak magához ölelt....

Egy làny èleteWhere stories live. Discover now