Ahogy hallottuk, hogy nyilik az ajtó szétrebbentünk. Will gyorsan öltözni kezdett èn pedig a szobàmba menekültem. Belenéztem a tükrömbe ès szörnyen nèztem ki. Ki voltam pirulva, a hajam borzos volt a szàm kipirosodott ès megfuzzat. Mèg mindig éreztem az ajkai izèt a szàmon. Bementem a fürdőbe ès rendbe szedtem magam. Miutàn végeztem bedőltem az àgyba és próbáltam az agyamban rendet tenni.
⚫⚫⚫⚫⚫
-Vacsora!-Neee akkor làtnom kell. Most mi lesz ez utàn. Mert èn komolyan nem tudom. Azt sem tudom, hogy mit èrzek mivel Liammel ilyet nem èreztem. Jaj bàr itt lenne Lili. Ő biztos tudna valami tanàcsot adni.
Lassan feltàpàzkodtam ès lementem. Az asztalnál màr mindenki ott ült. Fel sem nèzett de bevallom. Èn sem tudtam rà nèzni. Nem mertem. A vacsora csendben telt ès ezt Dan is èszrevette.
-Mi van? Tüzszünet?-röhögött. Èn nem nèztem fel csak túrtam a kajàt a tànyèromban de Will felnèztem egyenesen ràm. Èreztem mert bizsergett a bőröm. Szinte jukar ègetett belèm.
-Àh nem csak fàradtak vagyunk most ehez.-röhögött Will.
-Ja persze. Te itthon ültél. Miben fàradhattàl el?-mondta èrtetlenűl.-Jaaaa.....èrtem. Tényleg ma reggel talàlkoztam vele. Jó bőr.-veregette hàtba Willt. Èn erre termèszetesen felkaptam a fejem. Szóval egèsz dèlelőtt kurogatott egy csajt majd dèlutàn megcsokol?!???? Ne ezt èrtsètek meg. Will figyelte a reakciomat de èn rezzenéstelen arcal néztem rà. Vacsora utàn elmentem aludni. Kellett egy kis idő de ment.
Mèg fèlàlomba voltam amikor megèreztem, hogy valaki befekszik mellèm ès hàtulrol àtölel. De nem volt erőm kinyitni a szemem így àlom a zuhantam.
Reggel nem èbresztett az èbresztőm ìgy kipattantak a szemeim ès felülre ìgy lelökve az àgyròl valakit aki nem màs volt mint Will!!!
-Te meg mi a francot keresel itt???-nèztem rà ilyedten. Ő csak döbbenten nèzett ràm.
-Èn....èn csak àtjöttem, hogy beszèltünk de te már aludtàl....
-Ès???? Az nem azt jelenti, hogy itt is aludhatsz!-akadtam ki.
-Most meg mi bajod van?
-Ezt most te sem mondtad komolyan. Tegnap dèlelőtt basztàl egy csajt aztàn pedig dèlutàn lesmàrolsz?!
-Mèg akkor nem volt gond.-mosolygott ràm aval az idegesítő önelègült vigyoràval. Pfhuuuu....
Lendült a kezem de a levegőben elkapta. Közel hajolt hozzàm majd megcsokolt.