24

126 3 5
                                    

Nem akarja, hogy megint ki csapják?! Mi???!! Őt az előző sulojából kicsapták!!?? De miért?
Ezekután visszamentem az osztályba és hallgattam Liam beszélgetését a fiúkkal.
-Miért is szakítottatok?-kérdezte Mark.
-Mert nagyon rámenős a csaj. De tényleg. Már alig tudtam levakarni magamról....Ha értitek, hogy hogy értem...-válaszolta sokat mondóan Liam. Miért szeret mindenki a szüzességemmel szórakozni?! Miért?!
Abby csak sajnálkozoan nézett rám. Tudta, hogy mi történt odakint. Jól tudta.
Épp indultunk volna haza amikor a suli udvarán zajokat hallottunk. Kimentünk és odamentünk. Egy csapat diák körbe állt valamit. De nem érdekelt minket ezért eljöttünk. Miután hazaértem megcsináltam a leckéimet majd pihentem ami abból állt, hogy olvastam. Mivel anya estig dolgozik és a srácok gondolom a haverjaikkal voltak így egyedül voltam míg nem este 7-kor valaki haza nem jött. Lementem a lépcsőn és amit láttam ledöbbentett. A szemöldöke felrepedt, a szája felhasadt és a keze döbbentett meg a legjobban. A kezét kék, lila és piros foltok borították.
-Mi a.....?-mondtam döbbenten.
-Neked is Szia.-nyögte gúnyosan Will.
-Veled meg a franc történt? Neki mentél egy kukás autónak vagy mi?-mentem közelebb hozza és jobban szemügyre vettem sebeit.
-Nem.
-Hanem?
-Nem mindegy neked. És amúgy se érdekel téged.-került ki és indult fel.
-Miért ne érdekelne???-kérdeztem döbbenten.
-Mert utálsz.-vont vállat.
-Már meg bocsáss de nem én kezdtem.-mondtam. Gyerekes vagyok? Na és....
-Hát akkor ki ha nem te? Helyetted ki utálna engem.
-Mi?
-Hagyjuk.
-De hisz te is utálsz!-mondtam.
-Hagyjuk!-ezt már a szobája ajtajában mondta. Hitetlenűl megráztam a fejem majd utánna mentem.
Amikor benyitottam a szobájába akkor vette le a pólóját. Ó.TE.JÓ.ÉG. Milyen kockahasa van!!! Na jó Alex állj le. Hiszen ő Will.
-Mit akarsz?-kérdezte flegmàn.  És igen póló még mindig nem volt rajta.
-Elfog fertőződni.-mondtam nagyon, nagyon koncentrálva nehogy a hasára nézzek.
-És?-kérdezte még mindig flegmàn.
-Gyere....lefertőtlenitem legalább.-forgattam a szemeimet majd a fűrdő felé indultam. Elővettem az első segély dobozt és megfordultam. Will még mindig póló nélkül állt az ajtóban.
-Nem akarsz felvenni valamit?
-Nem hinném.-vigyorodott el magabiztosan és megfeszítette izmait. Huuuhhh.  Na jó elég. Megvontam a vállam és elkezdtem lefertőtleniteni a sebeit. Will végig engem nézett. Pfhuuuu de idegesítő volt.
-Muszáj bámulj?
-Igen.-mikor épp a szemöldökét kezeltem el felcsuszott a bluzom újja így kitárult a csuklóm amit Liam megszoritott. És ezt Will észre is vett. Elkapta a karom és szemügyre vette de én elrántottam.
-Ki tette?-kérdezte idegesen.
-Senki.-mondtam.
-Na persze. Mond el hogy ki csinálta.
-Nem. Téged úgy sem érdekel.-idéztem szavait. Sóhajtott.
-Jó. Elmondom, hogy kit vertem szét ha te is elmondod, hogy ezt ki tette.-mondta. Bólintottam.-előbb te.
-Nem. Előbb te!
-A hölgyeké az elsőbbség.
-Ahjjj....Jó. Liam volt. Megfenyegetett azzal, hogy ha nem mondom mindenkinek azt, hogy ő szakított velem akkor mit tudom én, hogy mi lesz....-Willen látszott, hogy nagyon felment a pumpája. De mi a francért érdekelné...?
-Hogy merészelt ilyet tenisz egy lánnyal...jó hogy.....ahhh-dühöngött.
-Hát azért te sem voltál túl finomkodo....-emlékeztettem egyre s másra....
-Jó de ez már azért durva....
-Na jó te jössz..... 

Vajon kit vert szét Will?😏

Egy làny èleteWhere stories live. Discover now