Part 1

356 9 0
                                    

Det er nu en måned siden jeg slog op med Martinus. Jeg savner ham. Han har ikke skrevet til mig så han er sikkert kommet videre. Kjell Erik er stadig min lære da skolen ikke er blevet bygget om endu. Marcus og jeg har skrevet lidt sammen. Han er nu sød nok. Han hjælper mig. Ligepludselig får jeg en besked fra Marcus.

Mac) Tænd for dit tv og slog om på godmorgen Norge😁

Maria) Hvorfor??🙃

Mac) Du skal bare se et interview. Skynd dig nu✌️

Maria) Okay😁

Det var sært. Jeg tændte tv'et og slog om på godmorgen Norge. Drengene kom frem. Det blev interviewet. Lige da der kom et svar jeg ikke havde set komme.

I) Drenge har i nogle kærester eller
flirts?

Mac) Nej jeg har ikke nogen.

Tinus) Ja det har jeg.

Har han allerede fundet en ny. Jeg begyndte at græde men jeg ved ikke hvorfor. Det var mig der slog op med ham.

I)Hvem er det så Martinus?

Tinus) Hun hedder Maria Louise.

Fuck kaldte han mig lige for hans flirt. Men vi slog jo op. Interviewet sluttede. Min telefon ringede. Det var Martinus. Jeg tog den.

T:Maria jeg elsker dig.
M:Hvad.
T:Maria du må lytte til mig. Lad mig nu forklare.
M:Okay så forklar.
T:Jeg vil ikke have du fik meget hate. Jeg var bange for at du vil gøre noget imod dig selv.
M:Og det troede du ikke jeg vil gøre efter du ikke fortalte det? Martinus du ved godt at jeg har over 6 millioner følger og får hate hver dag fordi nogle tænker det er latterligt.
T:Ja men jeg vil ikke have at du fik mere.
M:Tinus forstår du ikke noget. Jeg er ligeglad. Lad dem dog hate. Jeg har ikke gjort noget og det vil jeg hellere ik. Den episode har jeg været igennem.
T:Hvad snakker du om?
M:Det vil jeg ikke snakke om nu.
T: åben døren.
M: jeg troede i var til interviews i Oslo.
T: luk nu bare den dør op.

Samtale slut

Skal jeg lukke døren op? Eller skal jeg være ligeglad? Jeg ved det ikke!

Os to 2Where stories live. Discover now