Gerd Annes synsvinkel
"Nu er det dine pinlige forældres tur til at fortælle alle mulige sjove ting om dig. Maria og dig har været i gennem mange til som i har sagt. Martinus gav os et løfte om at han ville prøve at få dig tilbage fordi han elskede dig. Han gav dig noget tid for at se om du kom tilbage. Han ventede en hel måned. Tilsidst kunne han ikke holde det ud. Han gik direkte over til Maria og sagde at de skulle være sammen igen. I passer så godt sammen. Jeg kan huske den dag vi var i Paris hvor Martinus kom bedende hen til mig og sagde "moar må Maria og jeg ikke nok tage hen til Eiffeltårnet alene?" Jeg sagde at det måtte han godt han skulle bare passe på sig selv og Maria. Det gjorde han. Han passede på Maria. Ingen skulle røre hende. Martinus vil passe på Maria det er helt sikkert" sags jeg.
Kjell Eriks tale
"Nu er min lille dreng endelig blevet stor. Jeg er så stolt af dig. Hvis nogle spørger mig om hvem er manden i dette forhold er så er det Maria. Hun friede til Martinus. Overraskende. Hun spurgte Gerd Anne og jeg om tilladelse. Vi sagde selfølgelig ja. Gerd Anne og Maria var ude og finde den perfekte ring. Maria du må love mig at du passer på Martinus""Det skal jeg nok" grinte Maria.
Marcus synsvinkel
"Maria du må love os at du passer på ham og hjælper ham hvis han har fucket noget op. Han er dit ansvar nu. Og jeg er glad på jeres vegne. Jeg skal sgu være onkel" sagde jeg
"Nu har jeg bare et spørgsmål hvor langt er du henne" spurgte jeg.
"Jeg er 3 måneder henne" svarede Maria.Marias synsvinkel
En uge efterJeg er lige vågnet. Tinus ligger ved siden af mig. Tænk han er min mand. Han er ikke min kæreste men mand. Det er vildt at tænke på fordi jeg kun er 18. Jeg elsker tinus. "Godmorgen smukke" siger tinus. "Godmorgen skat" siger jeg. Jeg satte mig op i sengen. Min mave var ved at være stor selvom jeg kun er 3 måneder henne. "skat må jeg ikke få et godmorgen kys inden du går ned og laver morgenmad" spurgte tinus. Jeg vendte mig om og gav ham et kys. Et langt kys men så kom Elva og ødelagde det hele. Elva er vores hund.
Jeg gik ned og lavede morgen mad. Eller jeg skar noget frugt ud og kaldte på tinus.
Vi satte os ind i stuen og så tv. Min telefon ringede pludselig. Det var ukendt nrU:Hej er dette Maria?
M:ja det er det.
U:Hej jeg hedder Michael jeg er din storebror nicolais chef. Nicolai er blevet skudt i brystet og ligger lige nu på hospitalet. Han er ikke bevidstløs og han nævner hele tiden dit navn.
M:vi kommer med det samme.Samtale slut
"Tinus vi skal afsted nu" sagde jeg og skyndte mig at tage sko på. "Hvad sker der" spurgte han. "Jeg forklarer det i bilen. Skynd dig nu" svarede jeg. Vi satte os ud i bilen. "Vi skal hen til hospitalet nu" sagde jeg panisk. Tinus startede bilen og vi kørte. "Nicolai tog jo hjem dagen efter vores bryllup fordi han skulle på arbejde 2 dage efter. Han blev skudt i brystet" sagde jeg. Vi kom hen på hospitalet. Jeg fandt Nicolai. Vi snakkede meget indtil Nicolai sagde "Tinus hvis jeg ikke overlever skal du passe rigtig godt på Maria. Det skal du love mig." "Det skal jeg nok" sagde tinus
YOU ARE READING
Os to 2
FanfictionDet her er 2 af os to (feat Marcus og Martinus) Læs og se hvad der sker❤️🇳🇴