Marias synsvinkel
Alle er taget hjem og jeg har lige puttet Noa. Jeg elsker den lille dreng. Han er så sød. Jeg gik ud på badeværelset og børstede mine tænder. Efter det gik jeg ind i soveværelset. Jeg lagde mig i sengen og slappede af indtil en hånd ramte mig. Gæt hvem det var. Selfølgelig var det tinus. Jeg lagde mig ind til ham. Han rømmede sig. "Hvad er der" spurgte jeg. "Må jeg ikke få et godnat kys" spurgte han. Jeg vendte mig om og gav ham et lille kys. Det var han ikke tilfreds med så han kyssede igen. Han er så kærlig. Det er derfor jeg elsker ham. Efter vi havde kysset lidt lagde jeg mig ind til ham så vi lå i ske. Jeg føler mig så tryg.
Næste morgen
Tinus lå stadig og sov så jeg gik op og lavede morgenmad. Æg, bacon og en masse frugt. Kl var 10:00 så jeg gik op og vækkede Noa. Jeg lod Martinus sove fordi hvis han ikke får nok søvn så er han et rent helvede. Ej han kan godt være morgensur nogle gange.
Så lige nu har Noa og jeg noget alene tid inden den sure Gunnarsen kommer ned.Martinus synsvinkel
Da jeg vågnede var Maria der ikke. Jeg tog tøj på og gik neden under. Hele huset duftede af æg og bacon. Så Maria har lavet morgenmad. Da jeg kom ned sad Maria og Noa nede i stuen. Jeg gik hen og kyssede Maria men det vil Noa ikke have. "Hun er min" siger Noa. Maria sad og grinte. "Hun er da også min" sagde jeg. Noa rystede på hovedet. Av av. "Noa jeg er jeres" sagde Maria. Jeg rakte tunge af Noa for sjov. "Selvom en af dem er mere barnlig end anden" sagde Maria. Noa grinte og pegede på mig. Han er en god søn. "Noa du skal over til onkel Marcus idag" sagde Maria. Hvorfor skal Noa over til Marcus i dag? "Hvorfor det mor" spurgte Noa. "Fordi din far og jeg skal ud og hygge os" svarede Maria. "Så det skal vi" sagde jeg og grinte. "Men mor" "Ikke noget men Noa. Din far og jeg skal have en dag hvor vi kan hygge os" sagde Maria med en lidt hårde stemme. Noa nikkede.
Vi har lige afleveret Noa hos Marcus og Mia. "Hvad skal vi så lave" spurgte jeg. "Vi skal i biografen" svarede Maria. Filmen var god. Efter det var vi ude og spise.
Maria og jeg hyggede os meget. Vi skulle hente Noa i morgen. Så da vi kom hjem gik vi op i sengen og så en film. Da vi havde set den færdig lagde vi os til at sove.
YOU ARE READING
Os to 2
FanfictionDet her er 2 af os to (feat Marcus og Martinus) Læs og se hvad der sker❤️🇳🇴