Interview

240 8 0
                                    

Martinus synsvinkel

Maria er den bedste. Jeg vil ikke kunne holde det ud hvis hun ikke var her. Jeg har ændret mig lidt men på den gode måde. Jeg kan ikke leve uden Maria. Jeg er ligeglad med at hun er min grankusine. Jeg elsker hende. "Maria du ved jeg elsker dig" siger jeg. "Jeg elsker også dig" siger hun.  

Marias synsvinkel

Jeg elsker tinus. Jeg er glad for at det vi er grankusine/fætter ikke ændre det. Jeg vil aldrig drømme om at forlade ham og slet ikke nu hvor jeg er gravid. Det er selfølgelig hårdt når Mac og tinus er ude og rejse. Især nu her hvor jeg er gravid. Jeg er 5 måneder henne. Jeg har bestemt at vores børn skal hedde Oliver og Liv. Jeg synes det er nogle søde navne. Noa er blevet mere rolig om det. I starten gad han ikke snakke med os så vi var nød til at ringe til Marcus så vi kunne få fat i Lucas. Deres lille dreng som Mia fik lidt efter Noa. De leger rigtig godt sammen. Mia er dog blevet gravid igen.
Angående Marcus og Martinus så er de blevet rigtig kendte musikartister. De skal afsted på Tour i USA efter jeg har født. Mia kan dsv ikke komme med da hun skal passe hendes lille dreng. Jeg har fået Gerd Anne til at passe vores. Men der er stadig 10 måneder til vi skal afsted. Jeg er næsten altid med til deres bogsigneringer eller interviews. Vi skal faktisk til en bogsignering i morgen. De har lavet en ny bog.

Næste dag

Vi skal tidlig op fordi vi skal til Oslo. Det tager cirka 3 timer fra der hvor vi bor. Noa har fået lov til at tage med.
Vi sidder i bilen. Tinus køre. Vi mødes med Marcus derhenne.
Vi er lige ankommet og vi skal interviewes først.

Intervieweren: Hejsa Marcus, Martinus, Maria og Noa.

Marcus: Hej.

Intervieweren: Hvor gammel er du så Noa?

Noa: Jeg er 5 år.

Intervieweren: Hvordan går det med jeres karriere?

Martinus: Det går rigtig godt. Det er lidt svært her for tiden fordi Maria er gravid så vi kan ikke lave alle koncerter som planlagt. Vi har rykket lidt rundt på nogle af koncerterne så vi ikke skal optræde når Maria skal føde.

Intervieweren: Er det en pige eller dreng.

Maria: Det er en pige og en dreng. Vi skal have tvillinger.

Intervieweren: Har i så fundet ud af hvad de skal hedde.

Martinus: Ikke endnu.

Maria: Ja det har vi eller jeg har. Pigen skal hedde Liv og drengen skal hedde Oliver.

Os to 2Where stories live. Discover now