Tinus synsvinkel
Jeg vågnede op med Maria i mine arme. Den bedste følelse ever. Maria bevægede sig lidt. Man skulle tro hun havde mareridt. Hun var meget urolig. "Maria rolig" sagde jeg. "Hvad sker der" spurgte Maria. "Du havde mareridt ellers bevæger du dig godt nok underligt" Svarer jeg. Hun grinte. Hun vendte sig om så vi kiggede hinanden i øjne. Vi satte os op. Til sidst endte det med Maria sad ovenpå mig.👇
Maria er lige kørt hen for at hente Noa.
Marias synsvinkel
Jeg har lige være henne og hente Noa. Lige nu er vi på vej hjem. Jeg skal fortælle Martinus og Noa noget vigtigt. Noa skal være storebror og tinus har sin titel som far. Vi skal have tvillinger. "Noa der er noget jeg skal sige til dig" siger jeg. "Hvad er det mor" spørger han. "Du skal være storebror" svarer jeg. Han ser ikke glad ud. "Hvorfor mor. Jeg havde det ellers lige så godt" siger han. Jeg sukker. "Mor jeg driller altså bare" siger han men jeg kan se han ikke mener det.
Vi er på vej ind af døren. Jeg åbner døren og tinus står klar til at få en krammer af Noa men Noa går lige forbi. Tinus ser skuffet ud. "Hvad er med ham" spurgte tinus. "Altså tinus nu skal du høre. Jeg fortalte ham en stor hemmelighed" svarede jeg. "Hvad for en hemmelighed" spørger han. "Vi skal have tvillinger" svarer jeg. Tinus bliver glad. Han smiler over hele ansigtet. Jeg ringer til Marcus og fortæller det.Maria) Hej Mac D.
Mac) Hej Maria.
Maria) Tinus og jeg har en nyhed til jer.
Mac) Hvad er det?
Maria) Vi skal have tvillinger.
Mac)Dreng eller pige?
Tænker han ikke på andet end køn. Han vil sikkert gerne have det skal være drenge men det er det ikke.
Maria) En dreng og en pige.
Mac) Hvis vi skal passe dem så skal du snakke med Mia.
Maria) Hvorfor tør du ikke at være sammen med en pige og en dreng eller hvad.
Mac) Måske.
Maria) Du er så skør. Vi ses Mac D
Mac) Vi ses Marille.
Samtale slut
Den dreng er så skør.
Jeg er lige gået i gang med aftensmaden. Vi skal have taco som er tinus og min livret.
"Hvilket køn" spørger tinus pludselig. "Vi skal have en dreng og en pige" svarer jeg.
YOU ARE READING
Os to 2
FanfictionDet her er 2 af os to (feat Marcus og Martinus) Læs og se hvad der sker❤️🇳🇴