Baby på vej

241 7 1
                                    

6 måneder senere
D.18.7.2021
Kl 7:55

Lige nu ligger jeg på hospitalet og skal til at presse en baby ud. Nicolai friede til Mette. Hun sagde heldigvis ja og de er blevet gift. Jeg er så glad på hans vegne. Tinus og jeg er også blevet meget tættere. Jeg har tænkt mig at kalde ham Noa. Jeg ved tinus tror at han skal hedde zack eller Oliver men nej. Mit ønske er at gøre tinus glad.

Nu skal jeg føde. Jeg har Martinus på den ene side og Mette på den anden. Jeg har lyst til at råbe hold kæft tinus men jeg vil ikke have han går. Han bliver ved med at sige "det skal nok gå" eller "tag det helt roligt." Han tror at det vi kvinder gør er nemt men nej det er det ikke.
Nu kommer babyen. Det er den sødeste dreng jeg nogensinde har set. Han er så smuk. Han har fået tinus brune øjne men mit store smil. Han er bare fantastisk. "Tinus jeg tror ikke jeg kan holde det løfte med at elske en anden dreng højere end dig" sagde jeg og grinte. Han lignede bare et stort spørgsmålstegn. "Jeg kommer nok til at elske ham mere end jeg elsker Dig. Han er jo så smuk" siger jeg lidt efter. Jeg tror han fattede det. "Har i fundet et navn til den lille dreng?" Spørger lægen. Tinus skulle lige til at svare men jeg stoppede ham. "Ja det har vi. Han skal hedde Noa" svarede jeg. Lægen nikkede og gik ud. "Jeg troede han skulle hedde Zack" sagde tinus. "Men han ligner ikke en Zack. Han ligner en Noa" siger jeg. Tinus blev meget glad.

Martinus synsvinkel

Maria har lige født den smukkeste dreng. Lægen spurgte om vi havde et navn til ham. Jeg skulle lige til at svare men Maria tyssede på mig. "Ja det har vi. Han skal hedde Noa." Jeg blev glad inden i men undrede mig osse lidt. Maria vil gerne have at han skulle hedde Zack. "Jeg troede han skulle hedde Zack" sagde jeg. "Men han ligner ikke en Zack" svarede Maria. Tiden gik. Kl var nu 14. Marcus og mia lovede at de vil komme nu her. Mia er Marias internet veninde. Marcus blev ret gode venner (måske mere end venner) med Mia. Ej de er blevet kærester men Maria ved det ikke endnu.

Marcus og Mia er lige kommet. Marcus synes at babyen ligner ham. "Den baby er så smuk men også kun fordi den ligner mig" sagde Marcus. "Nej den ligner ikke dig den ligner tinus" sagde Maria som om Marcus var gået fra forstanden. "Hvad hedder han så" spurgte Mia. "Han hedder Noa" svarede jeg. Mia nikkede. "Hey Marcus og Mia hvornår vil i fortælle mig at i er blevet kærester" spurgte Maria. Marcus kiggede over på mig med dræberøjne. "Jeg har ikke sagt noget" sagde jeg. "I er da dumme. Mia lagde et opslag op på Facebook hvor der står:
Jeg er endelig fundet sammen med min drømmefyr Marcus. Jeg elsker ham overalt på jorden og vil aldrig forlade ham. Han betyder meget og jeg er glad for at jeg kan fortælle dette. Marcus og jeg er meget lykkelige og vi elsker hinanden.
PS min allerbedste veninde har lige født en sød dreng i dag som vi skal over og se. Jeg glæder mig meget❤👌✌️❤️"

"Ups" sagde Mia.

Marias synsvinkel

"Ups" sagde Mia. Jeg grinte af hende. Tænk at hun glemte det opslag men det er altså sødt nok. De passer godt sammen.

Os to 2Where stories live. Discover now