Prolog

283 15 0
                                    

Ciszę w Dolinie Godryka zmącił wrzask niemowlaka. Wrzask na chwile ucichł, żeby po chwili powrócić ze zdwojoną siłą. To urodził się Wybraniec i jego siostra. Lily i Jamesa Potterów ten fakt bardzo zdziwił. Na świat miał przyjść tylko Wybraniec. Przepowiednia nie wspominała nic o siostrze młodego Harry'ego. A jednak powstała jeszcze tego samego dnia co przepowiednia o Harry'm inna przepowiednia. Opowiadająca o siostrze Wybrańca.
A oto i ona:
Dziewczynka Zła
Od brata się odwróci
I zawrze pakt ze złem
Czarny Pan na zła
Tronie zasiądzie,
A z nim królować będzie
Dziewczynka Zła,
Siostra Wybrańca
Jest jedna osoba,
Która może temu zapobiec
Czystokrwisty chłopak
Jak cała jego rodzina uznany
Za zdrajce krwi,
A jednak Dziewczynka Zła
Uważać tak nie będzie

Nikt jej nie słyszał poza samym Voldemortem i jego najwierniejszym sługą - Aldebranem Blackiem*. Czarny Pan przez chwilę zastanawiał się czy nie unicestwić wszystkich zdrajców krwi, ale zrezygnował z tego. W końcu to on będzie wychowywać tą dziewczynkę. Nie wiedział, że Aldebran jest członkiem Zakonu Feniksa i zdradził Dumbledorowi treść przepowiedni.
Dnia 31 października w Noc Duchów Czarny Pan przyszedł do domu Potterów, gdzie zabił Lily i Jamesa. Przy próbie zabicia Harry'ego został zabity własnym zaklęciem.
Dziewczynkę zabrał do swojego domu jej ojciec chrzestny - Remus Lupin. Miał rozkaz od Albusa Dumbledora - Tak wychowywać dziewczynkę, żeby ta nie wiedziała, że jest siostrą Wybrańca i Dziewczynką Zła.
   

* * *

Remus Lupin gonił za 7 letnią dziewczynką, która zabrała mu ostatnią kostkę czekolady i ją zjadła
- Lauren Lilian Lupin! - Zagrzmiał. James, Syriusz i ten przebrzydły zdrajca Peter wiedzieli, że lepiej nie zabierać mu czekolady.
- Tato, uspokuj się. Przecież to tylko czekolada.
-TYLKO CZEKOLADA?! TYLKO CZEKOLADA?! - Zagrzmiał jeszcze głośniej. Ona odważyła się twierdzić, że to tylko czekolada? Dla Lupina to była aż czekolada. W końcu dogonił Lauren i zaczął ją łaskotać. Lar zaczęła się śmiać. Łaskotki to była jej słaba strona, a do tego Remus trzymał mocno i nie puszczał. Nie było jak się wyślizgnąć. W końcu Lar udało się wyślizgnąć z diabelskich macek szatana, które łaskoczą.
Lauren ma długie rude włosy i zielone oczy. Ma rozmiary karzełka bo posiada tylko 130 centymetrów wzrostu.

***
*W mojej opowieści Syriusz Black ma jeszcze jednego brata.

Hejoł!
Witaj w moim pierwszym opowiadaniu. Proszę Cię o wyrozumiałość. Jak wspominałam wcześniej jest to moje pierwsze opowiadanie.
Rozdział nie sprawdzany.
Fantastyczka2

Inna PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz