9. bölüm

155 11 2
                                    

Geç geldiği için I'm sorry ! Ama benim laptop bozuldu ve ben günlerce wattpad'a giremedim diye evde kıyameti koparıyordum. Eğer ben öyle yapmasaydım bilgisayarı düzeltmiyecekti benim canımbabam (!). Anlayın yani derdimi. Delilik var bende. 1.000 okuyucu kitlesiyle beraber yeterince vote ve yorum olduğunda yb gelir bilginize ! Multimedya okunan yerden temsili kesit bir resim. Selena' nın oradaki yeri sağdan 4. sıra beyaz gömlekli. Zaten siz okurken farkedersiniz. Öpüyorum XOXO Neyse ben sizi fazla tutmayayım. İyi okumalar karamelleriiiiğğğğmmm <3 <3 <3 <3 <3 <3 ...

********

Güçsüz bir şekilde sopayı arkamda geriye doğru götürdüm.

En sonunda yapamayacağımı anlayıp sopayı fırlatarak yerde yuvarlanmaya başladım. Bir yandan da kahkahalarım boş sahayı dolduruyordu. Bir süre sonra Harry de bana eşlik etmeye başladı ..

**********

Ertesi Gün ;

Sabah -her zamanki gibi- tepinerek uyandım. Odamdaki banyoya girerek üstümdeki pijamalardan kurtuldum ve küvetin sıcak suyla dolmasını bekledim. Yeteri kadar dolduğunda küvete yerleştim. Saçıma şampuan sürdüm sonra ovuşturarak yaydım. Suyu başımdan aşağı döktükten sonra aynı işlemi vücuduma da yaptım. İşim bitince küvetteki suyu boşaltarak her yeri temizledim ve üzerime bornozu geçirerek odaya girdim. 

Dolabımın kapağını açarak içindeki kıyafetlere göz gezdirdim. En sonunda yırtık kot pantolon ve üzerine bol beyaz gömlekte karar kıldım. Kıyafetlerimi giydikten sonra odadan çıkarak mutfağa girdim. 

Mısır gevreğini süt döktüğüm kasenin içine atarak kahvaltımı yapmaya başladım. İşim bitince kaseyi durulayarak kuruttum ve yerine koydum. 

Kapının çaldığını farkederek adımlarımı kapıya yönelttim. Kapıya vardığımda açtım. Kimse yoktu. Kapının dışına çıkarak sağa sola bakarken ayağıma bir şeyin değdiğini farkettim. Kafamı aşağı doğru eğdiğimde siyah bir kutu gördüm. 

Kutuyu elime alarak içeri girdim ve elimde hala kutu varken koltuklardan birine oturdum. 

Oturur oturmaz kutunun kapağını açtım ve içinde zarf gördüm. Zarfı elime alarak açtım ve içindekileri okumaya başladım ..

'' Sen kendini ne zannediyorsun ha ?! İki erkeğini de kendine çekiyorsun sonra onları ayartıp kendine aşık ediyorsun. Bir sürtük gibi davrandığını farkında mısın ?! Bence bu yaptığından vazgeç yoksa .. Kutudaki son kağıdı kaldır xx ''

Oradaki yazıyı dikkate alarak kutudaki son kağıdı kaldırdığımda kanlarla yazılmış kocaman

 '' ÖLÜRSÜN ! ''

Yazısını görmemle korkuyla yerimde sıçrayarak mutfağa gittiğimle kutuyu çöpe attım ve kapıya doğru adım attım.

Kapıya vardığımla açmam bir oldu. Açtıktan sonra askılıktaki hırkamı ve gerekli malzemelerin içinde olduğu çantamı alarak çıktım. Kapıyı kilitledikten sonra nereye gittiğimi bilmeden gözümden akan yaşlarla ilerlemeye devam ettim ..

En sonunda yeşil alan gibi bir yerde durduğumda yere yattım. Pis değil yanlış anlamayın yani. Temiz yemyeşil çimenlerin kokusunu içime çekerek gözlerimi kapattım ve ilk kez bu kadar huzurlu olduğumun sevinciyle birkaç kez hafiften yuvarlandım ..

Durduğumda gözlerimi açtım. Vay be ne zaman hava karardı ? Akşam olmaya yakın bir zaman ve aşağıdaki binalar siyah beyaz filmlerdeki gibi gri gözüküyordu. 

Ayağa kalkarak yavaş adımlarla yürümeye başladım. Neden hayatım rüyadan ibaret değildi ki ? Neden benim hikayem mutlu sonla bitmiyordu ? Neden ?!

MUTLU SON (durduruldu.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin