15. Bölüm (Final)

107 4 9
                                    

Evet arkadaşlar. Finali uzun zamandır beklediğinizi biliyorum. İyi. Şimdi okuyun o zaman :D

Bölüm şarkısı: Demi Lovato Give Your Heart a Break.

**********************************************************

'' Kızlar gecesi bebek! '' dedi ve bana yastığı fırlattı. Kahkaha atarak kenarda duran yastığı ona fırlattım. Şu an aklımda bulunan her şey yok olmuş gibiydi. İşte Demi' nin bu huyunu seviyordum. Ne olursa olsun beni güldürmek için elinden geleni yapması... o en iyi dosttu.

İşte şimdi Zaylena' ya değil Delena' ya ihtiyacım olduğunu anlamıştım....

*********************************************************

Sabah uyandığımda Demi kolunu suratıma yerleştirmiş, benimse ayağım neredeyse onun suratına geliyordu. Yavaş hareketlerle yattığım koltuktan kalkarak lavaboda rutin işlerimi hallettim. 

Aşağı indiğimde Demi' nin çoktan üstünü giyinmiş ve kahvaltı hazırlamış olduğunu gördüğümde gözlerimi devirdim. 

Daha sonra burada bulunan kıyafetlerimden siyah ve kıçımı zar zor kapatan şort ve Bloody Mary baskılı siyah tişörtümü giydim(medya). Saçlarımı kendim bile adlandıramadığım bir şekle sokarak dağınık topuz yaptım.

Kahvaltı yaptıktan sonra Demi alışverişe gitme gibi bir teklifte bulunmuştu. Aslında üşengeçliğimi ön plana atıp evde yatmak vardı aklımda ama kafa dağıtmaya da ihtiyacım vardı.

O yüzden kabul ettim. Üzerimdekileri çıkarmaya gerek yoktu. Üstüme siyah, zımbalı kot ceketimi geçirip çantamı aldım. Demi de hazır olunca şehir merkezindeki AVM' ye geldik. 

İlk önce rahat tişört-kot kombini yaparak alışveriş yaptık ama daha sonra Demi' nin ısrarlarıyla kalın askılı ve dizimden bir karış yukarıda olan dar bordo elbiseyi aldım.

Alışverişin sonunda gebermiştim. Birisi beni bütün gün kucağında gezdirse----

Zayn!

OMG!

Zayn şuan burada!

Yanında da bir kız. Sürtük olduğunu nasıl da belli ediyor. Saçının bir tutamını eliyle dolayıp vıcık vıcık konuşmalar.

'' Neler oluyor Sell? '' dedi Demi kaşlarını çatarak. Ona elimdeki alışveriş poşetlerini hızla ona vererek onların arkasından sessizce ve sinsice ilerledim. Konuşmalarını duyacak kadar yakınlaşmıştım.

'' Ahhahahahaaaağğğ ciddi misin Jawadd? Gerçekten kız salakmış. '' 

Sonra tekrar kahkaha attılar. Tam diplerine geldiğimde arkalarından sinirle tısladım,

'' Sanırım bu 'Salak' ben oluyorum ha?! ''

İkisi de şaşkınlıkla arkasına dönerken Zayn gözlerimin içine baktı. Ama eskisi gibi bakmıyordu. Duygusuz bakıyordu. Sanki bütün duygularının üstüne kalın bir duvar örmüştü ben göremeyeyim diye.

Onun bir gün içinde bu kadar çok değişeceği aklımın ucundan bile geçmemişti.

'' Bana gerçek yüzünü gösterdiğin için minnettarım Jawadd.'' dedim. Jawadd kısmını kızın dediği gibi söylemiştim.

Arkamda duygusuz bir Zayn, şaşkın bir sürtük ve Zayn' e olan duygularımı bırakarak yanlarından ayrılmıştım.

Madem sen başka birisini buldun Zayn, o zaman bende başkasını bulurum, kısasa kıssas!

MUTLU SON (durduruldu.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin