GALERİ KISMINI UNUTMAYIN ♥
---
Odamda oturmuş dün başıma gelenleri düşünüyordum. O kendini beğenmiş Kaya'ya gününü gösterecektim. Beni göle attığına bin pişman olacaktı.
Çatık kaşlarla, oturduğum yataktan kalktım ve aynanın önüne geçtim. Yeni uyanmanın etkisiyle saçlarım dağılmıştı. Ellerimle olabildiğince düzelttim ve banyoya yöneldim. Bakımlarımı yaptıktan sonra dolabımın önüne geçtim ve bugün ki kıyafetlerimi seçtim. (Galeri kısmında) Hafif makyaj yaptıktan sonra okul için hazırdım.
Bu sefer elimden geldiğince hızlı hazırlanmaya çalışmıştım. Annemin yendien odama gelip kıyafetlerime karışmasını istemiyordum. Sırt çantamı alıp mutfağa geçtim. Annem katmer yapıyordu. Arkasını döndü ve üstümü incelemeye başladı. Bu sefer giydiklerimi beğenmiş olacaktı ki gülümsedi. " bak bu sefer az da olsa güzel olmuş, bıkmıştım kot pantolonlarından"
Ona inanmazca baktım ve masaya oturdum. Annem nasıl bu kadar değişmişti anlayamıyordum. Masada duran bardağı aldım ve içindeki suyu içmeye başladım, o sırada annem yaptığı katmeri getirmişti.
Tamamen sağlıksız kahvaltımı yaptıktan sonra telefonumu ve kulaklıklarımı alıp okula doğru yürümeye başladım. Son zamanlarda Selena Gomez - It Ain't Me şarkısına çok takmıştım o yüzden okul yolu boyunca ful o şarkıyı dinledim.
Okula sonunda geldiğimde derin bir nefes aldım ve sınıfa doğru yöneldim. Sınıfa girdiğimde benden başka kimse yoktu. Pınar'ı aramaya karar verdim ve telefonumu çıkarttım. Birkaç çalıştan sonra açmıştı.
"Pınar ne zaman geliyorsun okula?"
Telefonun diğer ucundan birkaç öksürük sesi geldi ve Pınar sonunda konuşmaya başladı.
"Arya ben bugün gelmiyorum hastalandım birden"
Pınar'ın dediği şeyle dudağımı ıssırdım ve başımı salladım. Sonra onun bunu göremeyeceği aklıma gelince "Tamam canım geçmiş olsun, akşam geliyim istersen sıcak çorbada getiririm?" Dedim.
Pınar gerek olmadığını ve yarına iyieşeceğini söyleyince kabul ettim ve telefonu kapattım. Ben Pınar'la konuşurken sınıf öğrencilerle dolmuştu ve kafamı yana çevirince yakışıklı sayılabilecek türden bir çocuğu yanımdaki sırada otururken bulmuştum.
Ona baktığımı fark edince bana gülümsedi ve elini uzattı "Merhaba, ben Burak" Ben de gülümsedim ve uzattığı elinı sıktım. "Ben de Arya, memnun oldum." Gülümsemesi genişledi ve "Ben de memnun oldum Arya" Dedi.
Biraz sohbet ettikten sonra hoca geldi ve konuşmayı bırakıp derse döndük. Ders Fizik olunca çok sıkılıyordum ve daha fazla dinleyebileceğimi sanmayıp uyumak için başımı sıraya koydum.
---
"Arya, hadi uyan teneffüs oldu."Burak'a ait olduğunu anladığım sesle gözlerimi kırpıştırdım ve yavaşça doğruldum. Etrafa bakınınca sınıfta sadece ikimiz vardık. Ona baktığımda bana tedirgin bir yüz ifadesiyle bakıyordu. Kaşlarımı çattım ve 'Ne oldu?' Ifadesiyle kafamı salladım.
Yavaşça telefonunu çıkardı ve whatsapp'ı açtı. Ceren adında biri tarafından gönderilen bir fotoğrafı açtı ve telefonu bana verdi. Fotoğraftaki kızın ben olduğunu görünce çatık olan kaşlarım mümkünmüşcesine daha da çatıldı ve şaşkınlıktan ağzım balık gibi açılıp kapanmaya başladı.
Fotoğrafta her yerim ıslak bir şekilde yürüyordum. Sinirden çenem kasılmaya başlamıştı. Fotoğraf yaklaşık 5 dakika önce gönderilmişti. Sınıfa giren birkaç kişinin bana bakıp gülmesinden, Ceren şıllığının bu fotoğrafı herkese gönderdiğini anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEYLAN
Teen FictionArya İzel, her sene okul değiştirmek zorunda kalan, kendi bildiğini okuyan bir kız. Kaya Aktaş, Sırları olan ve pek de nazik sayılmayacak karakter özelliklerine sahip bir erkek. ---- Bir okul düşünün, Ülke çapında tanınmış bir okul. Bu okula her k...