Chapter 5.

1K 36 7
                                    

Pov. Nikki.

Niall geeft me het doosje en ik maak het snel open, ik slik en lees de gebruiksaanwijzing. 'Ik ehh, ga even in een potje plassen, ik kom zo Niall..' Niall knikt en loopt weg. Ik pak een potje en plas erin. Ik doe de dop erop en was mijn handen. Met het potje en de test loop ik naar Niall.

Zuchtend zet ik het potje neer op mijn nachtkastje en draai de dop eraf. Ik pak de test en haal de dop ding eraf, ik kijk Niall aan. Hij kijkt terug en knikt als teken dat ik de test erin mag doen. Trillend stop ik het erin en tel tot tien. Wanneer ik bij tien ben haal ik de test eruit en laat het plas eraf druppelen. Wanneer er niks meer vanaf komt doe ik het dopje er weer op en draai de dop van het potje erook op. '5 minuten wachten toch?' Vraagt Niall en klopt op zijn schoot. 'Ja.. De langste 5 minuten ooit..' Zeg ik zachtjes en loop naar Niall. Ik ga zitten op zijn schoot en hou de test vast. Ik kijk er de heletijd naar.

Ik zie iets maar niet heel duidelijk. Ik hou de test dichterbij. 'Niall.. Zie jij wat ik zie?' Ik geef de test aan Niall en hij kijkt aandachtig naar de test en knikt zachtjes. Hij legt de test op mijn bed en ik zit nog steeds op zijn schoot. Hij knuffelt me. 'Ik ga je helpen met alles' Een traan rolt over mijn wang, ik ben zwanger. Er rollen meer tranen over mijn wangen. Niall gaat me helpen, dat heeft hij gezegd. 'Lieverd, je moet het tegen je ouders zeggen.. Ik ga met je mee als je dat wilt..' Ik knik en sta op. We houden elkaars handen vast en lopen naar beneden. Mijn mascara is al helemaal uitgelopen.

We komen beneden aan en ik zie mama, papa, zayn en zijn vrienden op de bank zitten. Mama kijkt op en ziet tranen over mijn wangen, ze staat op en loopt naar me toe. 'Lieverd wat is er aan de hand?' Ze geeft me een knuffel. Niall's hand had ik al los gelaten. Ze kijkt me aan, de rest kijkt me ook aan maar die zitten nog op de bank. Ik doe mijn mond open om wat te zeggen alleen er komt geen woord uit dus doe mijn mond weer dicht. Ik kijk Niall aan en hij knikt. 'Mam.. Wil je even meelopen?' Ze knikt en loopt naar de gang. Niall en ik lopen er achteraan.

We staan in de gang. 'Mam.. Ik ben.. Z-zwanger..' Ik kijk naar beneden. 'Maar lieverd, dat is geweldig!' zegt ze blij en ze omhelst me. Ze laat me los en ik zie dat ze tranen weg veegt die op haar wangen waren. 'Mijn kleine meid word groot, maar ehh.. het is van Niall neem ik aan?' Ik knik en ben blij dat me moeder zo reageerde. 'Kom, we gaan het vertellen tegen de rest!' 'Wacht mam, wat gaat papa doen?!' Fluister ik bang. 'Ik bescherm je meid' Mama loopt voorop, daarna ik en daar achter Niall. Iedereen kijkt op. 'Ik euhm.. ben ehh' Ik kijk mijn moeder aan en ze gaat half voor mij staan en knikt. 'Ik ben.. zwanger' 'WAT LEUK!' Gilt Louis. En iedereen gaat staan.

Mijn vader wilt voor mij staan maar mijn moeder staat voor mij dus hij kan niet voor mij staan. Mijn vader kijkt boos en ik kijk hem bang aan. Iedereen kijkt van mij vader naar mij en zo steeds door, behalve mijn moeder en ik.. wij kijken naar mijn vader. Hij houd zich in, dat kan je makkelijk zien. Hij zet snel een stap opzij en grijpt mijn arm en trek me mee en duwt me tegen de muur aan.

Hij houd aan mijn kraag vast en hij houd me een stukje omhoog. 'Vieze slet dat je bent' Sist hij. Please, help me. Iemand, help me. Zayn rent naar papa toe en gaat boos voor hem staan. Ik grijp mijn kans en ga snel naar mama toe rennen.

Ze omhelst me gelijk en snikt. Ik snik ook. 'WAAROM DOE JE DAT? JE SLAAT HAAR ALTIJD. EN MIJ NOOIT?!' Schreeuwt Zayn. 'ZE DOET ALLES FOUT, SNAP DAT DAN ZAYN. EN JIJ NIKKI, JIJ PAKT JE SPULLEN EN VERTREKT. EN IK HOEF JE NOOIT MEER TE ZIEN!' Ik schrik van zijn reactie er rolt een traan over mijn wang en kijk naar beneden. 'NO WAY, DAT ZIJ WEG GAAT, NIKKI BLIJFT HIER EN ALS JE DAT NIET WILT DAN ROT JE ZELF MAAR OP!' Gilt mijn moeder. Wow.. mijn moeder doet dit voor het eerst. Mijn vader loopt boos naar mijn moeder toe en ik spring voor haar. Mijn vader slaat me op mijn wang. Patjs. Alweer rolt er een traan over mijn wang. Niall komt naar me toe rennen en omhelst me. 'Ssst.. het komt goed meissie' Fluisterd Niall in mijn oor en hij laat los en pakt mijn hand. We lopen naar richting het raam.

Zayn gaat voor mijn moeder staan om haar te beschermen. 'Goed, dan pak ik mijn spullen en ga weg' Zegt mijn vader en hij draait zich om. Wow, dit had ik dus echt niet verwacht. Mijn moeder barst in huilen uit en ik loop er naar toe en knuffel mijn moeder heel lang. We huilen alletwee, Zayn komt er ook bij knuffelen. Ik maak me los uit de knuffel en ik zie dat Zayn ook huilt. Dat had ik nog nooit gezien. Alleen toen mijn opa dood ging, maar dat was niet zo erg als dit.

Mijn vader komt naar beneden met een koffer en een weekendtas. 'Nou.. doei dan..' Zayn loopt naar hem toe en geeft een knuffel. Mijn moeder loopt er ook voorzichtig naar toe en knuffelt. Ik kijk naar mijn voeten die opeens interessant zijn. Ik wíl hem geen knuffel geven. Hij loopt naar me toe en omhelst me, ik kijk nu naar voren, waarom knuffelt hij mij nog?! en ik sla mijn armen niet om hem heen. 'Ik hou van je Nikki, ik hou van je' Hij laat los en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Ga je het kindje houden?' Langzaam knik ik. 'Zorg goed voor het kindje en word niet zoals mij.. het spijt me.. al die jaren dat ik zo deed..' Hij draait zich om en pakt zijn spullen.  Hij loopt weg en kijkt niet meer achter zich. Niall komt naar me toe en knuffelt me, ik sla mijn armen om hem heen en sluit mijn ogen.

~5 maanden later~

Ik heb al een buikje, met school ben ik gestopt. Ik krijg thuis huiswerk en van mijn vader heb ik niks meer gehoord. Niall en ik zijn super gelukkig. Hij moet wel naar school maar soms krijgt hij vrij, school snapte het wel. Niall woont nu bij ons. Eva komt ook vaak langs en ik bij haar. Ik ben ook half gestopt met roken. Niall heeft me geholpen ermee en daar ben ik blij mee! Nog 4 maandjes en dan is de kleine er. Het word een jongetje. Alleen ik en Niall weten het, aan mijn moeder vertel ik het later.

Ik lig op de bank tv te kijken. Mijn moeder komt aanlopen met een dienblad en daarop een broodje met chocopasta. 'Eet dit maar op lieverd, het is goed voor jou en voor de baby' Ik grinnik. Sinds ze weet dat ik zwanger ben is ze heel bezorgd. 'Is goed mam, dankjewel' Zeg ik en ga recht zitten. Ik pak het broodje en eet het op. 'Lekker mam' 'Mooizo, hoe gaat het verder?' Ik kauw op mijn broodje en slik het door. 'Goed, soms wel moe enzo.. en af en toe krampjes. En die schopjes.. als je die voelt kan ik niet wachten om de baby in mijn armen te houden!' Er rolt een traan over mijn moeders wang. Ze glimlacht. 'Fijn hé? Geniet maar lekker van het zwanger zijn' 'Zal ik zeker doen' Zeg ik en eet mijn broodje op.

Ik moest ff een hoofdstuk plaatsen, ik weet niet maar volgens mij ben ik gewoon half verslaafd aan uploaden want het liefste als ik net geupload heb wil ik een nieuwe plaatsen >.< Als iemand iets weet wat ik nog kan doen zeg het dan, want mijn inspiratie raakt op.. Voten mag heaa... xx Nikki. ~(♥_♥)~

Help me {N.H/Z.M}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu