Chapter 12.

755 28 8
                                    

Eerst even een mini samenvatting van chapter 10.

-Het was allemaal een droom, Niall zoende niet met een ander.

-Ze gingen bij de nando's eten en daarna gingen ze naar de auto (wat Nikki niet meer kan herinneren, en toen ging Niall haar in bed leggen. En blablabla, lekker slapen en daarna kwam dus die droom waarin Niall zoende met een ander).

____

Pov. Nikki.

'Mam, Eva was gewoon naar een café en haar mobiel was uitgevallen! Ze is niet een vermist.' Zeg ik geïrriteerd. 'Oh, nou mooi.. Waar zijn Zayn en Niall eigenlijk?' 'Voetballen.' 'Oke, nou leuk voor ze. Ik heb honger, wil je chips met cola?' Glimlacht ze als ik hevig mijn hoofd knik.

'Filmpje kijken, mam?' 'Ja, gezellig mop!' Roept mijn moeder uit de keuken. Mijn moeder komt aanlopen met een dienblad, met erop: Twee glazen, twee bakken vol chips. Naturel & Paprika, popcorn en een fles cola, die er bijna af valt.

'Welke film wil je kijken?' Lach ik omdat de cola fles bijna omvalt. Mijn moeder zet zuchtend het dienblad op de tafel en komt naar mij toe lopen. 'Hmm.. Wat veel films, sjongejonge..' Na lang geprobeerd te kiezen hebben we besloten dat ik mag 'grabbelen'. Correctie, gewoon met mijn ogen dicht eentje pakken.

Voorzichtig pak ik er eentje en doe mijn ogen open, mannenharten. 'Mannenharten, die lijkt me wel leuk.. Dus die doen we!' Grinnik ik en mijn moeder knikt.

We zitten op de helft van de film en de jongens komen bezweet binnen, en dan niet rustig.. nee echt niet, lachend, hard pratend en gillend als een meisje. 'SSSSST!' Zeggen mijn moeder en ik tegelijketijd en gelijk zijn ze stil en we kijken snel weer naar de tv.

Ik kijk weer naar waar de jongens stonden en ze staan daar op één been leunend en hun hand in hun zij. Lachend sla ik mijn hand voor mijn mond. 'Stil nou Nikki, wat is er zo grappig?' mompelt mijn moeder chaggerijnig. Ik wijs lachend naar de jongens en mijn moeder zucht hard en draait haar hoofd richting de jongens en schiet dan in de lach.

Na een tijdje lachen gaan ze weer normaal staan en zegt Louis, 'Ik ga naar huis, kom mee girls!' 'Louis! We gaan mee maar je moet ons geen girls noemen!' Zegt Harry met een meisjes stem. 'Melody zou je meisjes stem écht geweldig vinden!' Kuch ik.

Even later zijn de jongens weg en Zayn is aan het douchen in zijn eigen badkamer en gaat daarna slapen. Niall en ik gaan nu ook naar boven. Maar voordat ik naar boven ga geef ik mijn moeder een kus op haar wang en zeg weltrusten. Ze wou per se opruimen zodat wij konden gaan slapen, morgen is mijn verjaardag! Helaas kan Eva er niet bij zijn.. Maar mijn tantes, ooms, neven en nichten komen wel!

__________

♡ My B'day ♡.

__________

Pov. Niall.

Ik word wakker en zie Nikki nog lekker slapen. Voorzichtig haal ik haar hoofd van mijn borst en leg haar hoofd op een zacht kussen waar ik met mijn hoofd op lag. Zachtjes trek ik mijn broek aan en een wit shirt. (A/N: Niall heeft dit vaak aan). Zachtjes open ik de deur en sleut hem weer als ik buiten de kamer ben.

Als ik beneden ben pak ik een bordje en leg er twee broodjes op,  ik maak nog een gebakken ei en leg het ei op een van de broodjes. Het ander broodje leg ik op het ei. (A/N: Dus gewoon.. Broodje, ei en dan daar boven broodje). Ik pak een glas en een pak sap en doe het sap in een glas. Het glas Zet ik neer op het dienblad en pak snel een roos die ik in mijn mond stop, het steeltje is in mijn mond, snap je? Ik til het dienblad voorzichtig op en loop dan naar boven. 

Onhandig open ik de deur en Nikki word langzaam wakker van het kabaal wat ik maakte, ze kijkt me aan en ziet en blij uit. 'Is.. Is dat voor mij?' Vraagt ze verbaasd. 'Goodmorning love, Gefeliciteerd met je verjaardag beauty.' Zeg ik onhandig door het steel van de roos die ik in mijn mond heb en loop naar haar toe. Nikki gaat rechtop zitten en ik zet het dienblad op het bed en de roos leg ik erop. Snel loop ik naar het andere kant van het bed en ga zitten. Mijn hand gaan naar haar heupen en mijn hoofd komt dichtbij, haar hoofd  ook maar haar handen gaan naar mijn nek en haren. We kussen elkaar zachtjes en dan laten we elkaar los. 

'Dankjewel, schat van me. Dat had niet gehoeven Niall.' Glimlacht ze terwijl ze bloost. 'Je bloost, super cute!' Grinnik ik en Nikki legt haar handen voor haar hoofd, maar ik haal haar handen weg. 'Als je bloost ben je schattig, nóg schattiger dan dat je bent.. Dus je moet je niet schamen cutie.' Ze grinnikt en ik leg het dienblad op haar schoot. 'Nu gaan we eten, want Niall heeft hongerrr!' 'We? Het was toch mijn eten?' Zegt Nikki met een pruillipje en ik schud mijn hoofd. 'No way, ik wil ook.. Alsjeblieeeefd?' Smeek ik en ze knikt dan toch maar. Ik ga naast haar zitten en we eten samen ons eten op, op ons bed.

Nikki heeft net gedoucht, ze is nu haar haren aan het stijlen en makeup aan het opdoen etc. Ik ga staan en doe mijn haren goed. 'Niall, ga je mee naar beneden?' Ik schrik en kijk op. 'Euhm, ja is goed.' We lopen samen naar beneden, waar Zayn en Tricia zitten. Tricia staat gelijk op en geeft Nikki en mij een knuffel. 'Nikki is alweer 16 jaar! HOERA HOERA HOERA!' Zingt haar moeder expres vals en Nikki facepalmt zichzelf. 'Maahaaam.. Zo is het wel weer genoeg met je ''zang kunsten'', Maar okee.. Voor mij zingen is wel cool!' Grinnikt ze wat iedereen laat lachen. Zayn feliciteerd Nikki en mij ook, en ik natuurlijk ook Zayn en Tricia.

Het is nu half twee en de familie komt rond twee uur. De familie van Nikki maar ook mijn familie, niet helemaal mijn familie, maar wel mijn moeder en vader. Mijn broer kon helaas niet komen want hij heeft net een andere baan en die is heel belangrijk voor hem en ze zeiden dat ze het niet erg vonden als hij niet kon komen. 

____

Hei dude's, ik wou wel verder gaan, maar er waren een paar probleempjes daarom kon ik dus niet verder. Ik heb alsnog een hoofdstukkie voor jullie, het is iets dusja en ik wou jullie ook niet laten wachten.

Misschien ga ik een boek vertalen, maar ik weet nog niet welke.. En welke leuk is.. Aan een iemand had ik al gevraagd of ik haar boek mocht vertalen, maar ze reageerd niet.. Weet iemand misschien een leuk boek fzo, wel Engels natuurlijk anders hoef ik het niet te vertalen xd.

xxx Nikki :).

Help me {N.H/Z.M}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu