♥ Veel leesplezier, hope u like it!♥.
Pov. Nikki.
Ik had heerlijk geslapen en vooral omdat Niall naast me lag. Gewoon in een ziekenhuis bed ja, mag toch?
'Niall.. liefje, wakker worden, we mogen vandaag naar huis.. nouja, Luke en ik' Zeg ik en grinnik.
Niall wordt mompelend wakker, wat er ongelovelijk cute uitziet. 'Babe.. Wat is er?' Zegt hij met een sexy ochtendstem. 'Vandaag mogen we naar huis' Zeg ik blij maar wel zachtjes, voor Luke, anders wordt hij wakker.
Niall's ogen schieten open. 'Ik ga me douchen, ga je mee douchen?' Vraagt Niall en ik zucht. 'En Luke dan?' 'Shit.. Euhmm'
De deur vliegt open. 'Maura!' De moeder van Niall is er, ze komt snel binnen lopen. Maura legt haar tas neer op het voeten einde van het bed.
'Nou, gelukkig mogen jullie vandaag weer naar huis, aah daar is Luke!' Zegt ze enthousiast, zonder hallo te zeggen, loopt ze naar Luke toe en streelt zijn wangentje.
Niall en ik kijken elkaar aan en lachen dan. 'Mam.. let jij anders maar op Luke, wij gaan ons even klaar maken' Zegt Niall lachend en Maura knikt.
Niall pakt mijn kleren en legt ze in het badkamertje, daarna helpt hij mij met lopen. Geen idee hoe ik over twee weken ga dansen, áls ik mee ga doen, want daarvoor moet ik veel afvallen en oefenen met de danspasjes.
Ik heb het er nog wel even over met Eva. Na het klaarmaken, mag ik in een rolstoel zitten tot we bij de auto zijn.
Luke ligt in een maxicosi en de maxicosi ligt op mijn schoot, ik streel zijn wangentje en kietel hem zachtjes tussen de schouder en in het midden van zijn keel en zijn nekje. (A/N: Geen idee hoe dat heet op die plek)..
Luke tuit zijn lipjes en slaat met zijn armpjes wild heen en weer. Niall duwt de rolstoel, alwéér. Aangekomen bij de auto tilt Niall, Luke op en zet hem in zijn kinderstoeltje en doet zijn riempje vast.
De tassen hebben we al in de achterbak gedaan, dan ga ik in de auto zitten. Maura, die er nog steeds was, zet de rolstoel weg en gaat op de achterbank zitten, maar wel in het midden, zodat ze Luke een beetje kan vermaken.
****
Thuis aangekomen, Niall helpt me met lopen terwijl Maura de maxicosi met Luke erin, mee neemt.
'Jongens, jullie moeten even wachten, oké?' Zegt Maura glimlachend en wij knikken verbaasd. Maura loopt naar binnen met de maxicosi.
'SSSSST!' Horen we Maura zeggen. Niall kijkt me raar aan. Wat is er allemaal aan de hand?
'KOM MAAR, NIALL EN NIKKI!' Gilt Maura. Niall en ik lopen naar binnen, Niall's hand ligt op mijn heup, om te goed te ondersteunen, aangezien ik nog niet zo goed kan lopen.
Niall duwt de deur open en we schrikken van de gillende mensen, familie en vrienden dus.
'Jongens, what the hell is dit?' Roept Niall blij, maar ook verbaasd.
'VERASSING!' Gilt iedereen, waardoor Luke wakker word en begint te krijsen.
Iemand maakt een 'awh' geluidje en loopt dan naar Luke toe. 'PUCK! Ik dacht.. J-jij was toch n-naar.. huh?!' Stotter ik.
'Verassing.. Mam en pap gaan in Australië wonen, Alex en ik blijven hier in Nederland, bij jullie wonen! Nouja, Alex gaat in een appartement wonen en ik hier!' Zegt ze blij, maar ook een beetje voorzichtig, waarschijnlijk omdat ze bang is dat ik het niet leuk vind.
Voor de grap ga ik doen dat ik het niet leuk vind, en dan kijken hoe ze gaat reageren.
'Nou ehm..' Lip bijtend kijk ik naar Puck. 'Leuk ehh..' Zeg ik zacht en kijk naar de grond, Puck doet hetzelfde en ziet er verdrietig uit.
'MAAR DAT IS GEWOON GEWELDIG PUCK!' Gil ik en Puck springt en maakt een vreugesdansje.
Ze rent naar de me toe en verplet me bijna. 'Krijg. Geen. Lucht.' Zeg ik ademloos. 'Doe je wel voorzichtig met mijn meisje hé! Ik wil haar niet kwijt' Zegt Niall expres arrogant.
Puck laat me snel los en ik prik in Niall's zij. 'WIE WIL ER TAART?' Roept een rondom iemand.
'TAAAART!' Gilt Niall als een klein kind en reny meteen naar de persoon toe die dat zei, Liam dus. 'Sukkel..' Ik facepalm mezelf.
Puck begint gelijk te vertellen over 'hoe leuk ze het wel niet vind' om hier te komen wonen.
Ik raak afgeleid en kijk naar Niall, dan gaan mijn ogen naar links waar Melody en Harry staan, te zoenen.
'Hé, luister je wel?' Vraagt Puck zuchtend en ik knik. Eva komt aanlopen met twee schoteltjes met taart erop en geeft het aan mij en Puck.
'Thankyou, Eef' 'Thanks babee!' Zeggen Puck en ik. Eva komt er gezellig bij staan en praat lekker mee, ze had al taart gegeten.
****
Klein hoofdstukje of niet? Naja, ik moest het ff 'goedmaken', want ik update niet vaak hoofdstukken en ja..
Spelfouten? Sorry daarvoor !
Er moet óóit een einde komen aan dit boek, en dat is bijna zover. Ik zat misschien te denken aan een vervolg Luke of 'iemand anders' (Jaa.. Wie is die iemand anders?) En dan heb ik al wat ideeën, maar ik kijk dan wel.
xxx Nikki !
JE LEEST
Help me {N.H/Z.M}
De TodoHet zusje van Zayn Malik, Nikki Malik word door haar vader mishandeld, tegen zayn en zijn vrouw is hij meestal wel aardig. Nikki kent de vrienden van Zayn al, ze is smoor verliefd op Niall, Niall is een van de beste vrienden van Zayn. Op een avond...