Na een paar uur gaan we weg. Iedereen gaat onder de douch staan en daarna omkleden. Ik loop naar de kluis en pak mijn shampoo. Ik loop weet terug en ga onder de douche staan. Ik doe wat shampoo in mn hand en begin mijn haren te wassen. Ik leg de shampoo fles op de grond. Als ik klaar ben loop ik naar de kleedkamer. Mijn tas pak ik snel in, maar dan merk ik dat ik mn shampoo fles mis.
"Wat is er Alyss" " Jaim, volgens mij ben ik mijn shampoo vergeten in de douche, ik ga het even halen" " is goed, wel opschieten"Ik loop de kleedkamer uit richting de douche.
Ik kijk naar beneden terwijl ik loop.
Bamm!! " auww!" Ik bots keihard tegen iemand aan.
Ik kijk op en zie dat het Tyler is.
Hij heeft geen shirt aan en een handdoek om zijn middel. Ik kan het niet laten en staar naar hem. Het is me niet opgevallen maar hij is best gespierd. Hij heeft een mooie sixpack en.........
" Alyss?? Gaat het?"
"Eehm jaa sorry" " hahah geeft niet"
Ik pak snel mijn fles shampoo en loop weg.
Fml, hoezo gebeuren zulke dingen alleen bij mij. Nadat ik me heb omgekleed loop ik naar de groep. "Dat duurde lang" " ja sorry Jaim"
Tyler loopt langs me en knipoogt naar me.
Ik begin helemaal rood te worden.
Jaimy kijkt naar me en dan weer naar Tyler en dan weer terug naar mij " Alyss? Moet je me iets vertellen" " n...neee er ii..is niks"
" mhm"We lopen naar onze kamers, vanavond gaan we met de klas uit eten. Ik heb er best veel zin in. Iedereen moet op hun mooist gekleed zijn.
Ik doe mijn jurk aan," Jaim, kun je mijn haar doen" " jap, doe eerst ff je jurk aan"
Ik trek mijn jurk aan en ga op een stoel zitten.
Jaimy krult mijn haren en ik krul die van haar en Valerie. " oke gaan we?" " ja"
Ze zien er allebei zoo leuk uit.
"Meiden, omg jullie zien er echt leuk uit"
"Aaww Alyss, thnxx jij ook"
Valerie geeft me een knuffel.
"Thnxx Alyss, we moeten nu gaan kom"
Jaimy houdt de deur voor ons open.We lopen samen naar beneden waar we Emma in haar mooie rode jurk en de jongens in hun nette kleren zien. Ik kijk om me heen en zie dat Tyler aan het staren is naar mij.
"Wouw, Alyss, je ziet er super mooi uit" zegt Emma als ze naar ons toe komt lopen.
"Thnxx schat, jij ook"We lopen naar buiten waar bus staat. We gaan naar een all you can eat restaurant. Ik ben echt een vreetzak dus heb zoooo veel trek.
Als we aangekomen zijn gaat iedereen op hun plek zitten. Ik zit naast Valerie en Tyler.
"Alyss?" "Ja Tyler?"
"Eehm, je ziet er leuk uit" ik begin helemaal te blozen "eeh...eh dankje"
Ik draai me om en kijk naar Valerie. "Alyss? Je bent helemaal rood. Wat is er?"
"Tyler zei net dat ik er leuk uit zag"
"Omg!" Iedereen staat op om hun eten te pakken. Ik wacht totdat iedereen klaar is zodat het niet zo druk is. Ik loop naar het eten. Ik zie sushi, pizza en pasta en nog veel meer.
Ik pak wat sushi en pak wat vlees. Ik ga weer zitten en begin te smikelen aan het eten.Als we klaar zijn gaat iedereen weer terug. Ik loop naar mijn kamer totdat iemand mij roept
"Alyss kom"
Ik kijk achter me en zie Tyler daar staan. Ik loop met hem mee, hij loopt maar buiten.
"Wat is er Tyler?" " ik wilde je nog even feliciteren met het winnen gisteren"
"Aww dats lief van je" " je was de beste"
"Bella dan? Zij was veel beter"
"Ja zij was ook goed"
"Goed? Ze is je vriendin, ze was echt super goed de beste"
"Ja..."
We zitten daar heel awkward.
"Morgen dus laatste dag"
"Jap, echt jammer"
" ja was wel leuk, maar we gaan eind van het jaar uitwisseling naar Spanje"
"Ja," "eehm .. ik moet gaan Tyler, de meiden vragen zich vast af waar ik ben"
"Ja is goed, ik zie je morgen"
"Jap, slaap lekker"
"Slaap lekker" ik loop naar binnen.
Hij deed heel raar. Maarja ik ben zoo moe.
Ik loop naar mn kamer en plof meteen op bed.
Ik heb geen zin om pyjama aan te doen en val meteen in slaap.Deel 11 i hope u like it.
Sorry als het nu nog een beetje saai is. Ik probeer mn best om het leuker te maken.
JE LEEST
Oh Boy.... (on hold)
RomanceDe grootste player van mijn school woont freaking in mijn straat. Kan mijn leven nog erger worden.. Ik pak mijn beker cola en loop richting Bella toe. Ik:" payback bitch!" En ik gooi het bekertje cola leeg op Bella haar hoofd. Bella:" AHHHHH!! BITC...