Ik loop zijn kamer uit maar voel dan een hand op mijn arm. Hij trekt me terug en we staan super close bij elkaar. "Waarom blijf je niet?"
"Uh mijn moeder belde me net, ik moet eten"
"Ow oke, morgen weer oefenen?"
"M misschien, ik spreek je op school"
Ik loop de trap af en trek mijn jas en schoenen aan. Ik doe de deur open en loop snel naar huis. Ik wil niet, ik wil niet naar huis, want ik weet wat mijn moeder gaat doen.
Ik bel aan en word dan oppeens naar binnen getrokken en op de grond gegooid. Ik kijk omhoog en zie mijn moeder woedend mij aanstaren. "S s stop!" Is wat ik uit mijn mond kan krijgen. Ze zwijgt en begint me aan mijn haar te trekken. Ik sta op . "Waar was je!?"
"Bij Jaimy" lieg ik. Ze mag niet weten dat ik bij Tyler was. Ze zou me vermoorden.
"Zonder mijn toestemming!!!" Ik kan niks uit mijn mond krijgen. Dan word ik oppeens een donkere kamer in geduwd en de deur gaat opslot. Er rolt een traan langs mijn wang. Waarom gebeurd dit mij. Ik hoop dat niemand anders dit beleefd, ik zou dit niemand gunnen. Een moeder die niet van je houd en je mishandeld. Ik haal diep adem en sluit mijn ogen.Ik hoor allemaal geluiden, een deur die opslot of open gaat. "Alyssa?" Ik doe langzaam mijn ogen open en zie mijn vader daar staan. Ik sta op en hij wilt me een knuffel geven maar ik negeer hem en loop langs hem naar mijn kamer. Hij doet nooit iets. Hij kijkt alleen maar toe hoe alles gebeurd. Mijn deur doe ik snel opslot en plof neer in mijn bed.
Jaimy en ik lopen samen naar de les. Ik heb een jas aan om mijn blauwe plekken te verstoppen. Jaimy wilt net naast me zitten als Tyler snel gaat zitten. Hij glimlacht naar Jaimy en zij rolt met haar ogen. "Hey!" "Hey"
"Mevrouw Alyssa! Jassen uit in de klas!" Shit! "I i ik voel me niet zo lekker en heb het koud meneer" "ja ja uit!"
"Doe je jas uit Alyss" fluisterd Tyler. Ik haal diep adem en trek m uit. Ik voel ogen op mij branden. Ik kijk naast me en zie dat Tyler naar mijn arm kijkt. "Alyssa wat is dat?" "Uhm ik ben gevallen" lieg ik snel. Hij grijpt mijn andere arm en trekt het naar zich toe. "En dit dan" hij wijst naar twee grote blauwe plekken.
"Gevallen zeg ik toch, ik viel best hard"
"Waar ben je gevallen?"
"Van de trap, ik heb me net nog vast kunnen houden aan de trap leuning anders was ik helemaal naar beneden gerold" please geloof het. Please.
"Oke, volgende keer uitkijken" ik haal opgelucht adem.Na school lopen Tyler en ik samen naar huis. "Kom je" vraagt hij als we voor zijn deur staan. "Kom anders naar mij" mijn moeder is tot 18:00 niet thuis dus we hebben 3 uur. "Ow oke" we lopen naar binnen. "Wil je wat te eten?" "Ja graag" ik maak wat sandwiches en breng het mee de woonkamer in. " ga jij niet eten?" " uhh ik heb niet echt honger"
"Duusss" zegt Tyler met een mond vol. "dus? Wat?" "Vertel eens wat over jezelf" "uh oke, ik ben Alyssa 17 jaar oud" "Ha ha ha" zegt ie sarcastisch. Ik glimlach en ga dan door " mijn hobbies zijn Zingen en instrumenten spelen. Ik kan piano en gitaar spelen" ik zie dat Tyler bewonderd naar me luisterd wat ik wel fijn vind. " en ik wilde dat mijn leven anders liep maarja" "hoezo" "gewoon, maar nu jij" verander ik snel van onderwerp. "Ik ben Tyler 18 jaar, ik hou van muziek maken en voetballen. Ik kan gitaar spelen" er komt een glimlach op zijn gezicht. We staren elkaar een paar seconde aan maar daarna verbreek ik het oog contact "ehh zullen we naar boven gaan ?" "Ja is goed" we lopen samen naar boven en beginnen aan ons opdracht te werken.Na ander half uur zijn we klaar en willen we naar beneden lopen. Maar dan hoor ik de deur oppeens open gaan. Ik duw Tyler terug mijn kamer in. "Ssssstt"
"Alyssa! Kom nu hier!!!!" Schreeuwt mijn moeder door het huis. Ik kijk Tyler geschrokken aan. Ze zou toch pas 18:00 komen. Het is nu pas 16:30! Mijn hart gaat tekeer. Ik hoor voetstappen op de trap. "Alyssaa!!!"Nieuw hoofdstuk, sorry als het saai is.💕💕💕 ik zou het suuupeeerr leuk vinden als jullie een reactie achter laten 💕💕💕 fijne dag nog verder cuties
JE LEEST
Oh Boy.... (on hold)
RomanceDe grootste player van mijn school woont freaking in mijn straat. Kan mijn leven nog erger worden.. Ik pak mijn beker cola en loop richting Bella toe. Ik:" payback bitch!" En ik gooi het bekertje cola leeg op Bella haar hoofd. Bella:" AHHHHH!! BITC...