Hoofdstuk 15

32 1 0
                                    

Ik loop de bus in en ga zitten. De meiden gaan voor me zitten en ik zit helemaal alleen. Eigenlijk vind ik dat best fijn, ik ben zo moe.
Oppeens komt Bella naast me zitten "hey"
"Eehm... hoi?" Ze kijkt me boos aan. " luister goed, ik weet wat je met Tyler hebt gedaan... "
oh shit, ik wist dat hij het haar zou vertellen!
"Voor deze ene keer vergeef ik het je, maar haal het niet in je hoofd om hem nog eens aan te raken. Hij zou je nooit willen, dus laat hem en mij met rust!! Begrepen!" "Ja" ze staat op en loopt naar achteren. Woow. Ze heeft gelijk, ik moest het nooit doen, hij zou me toch niet willen als hij zo n mooi meisje als Bella heeft. Ughh ik ben zo dom. Ik leun met mijn hoofd tegen het raam en sluit mn ogen.

Als we eindelijk aangekomen zijn bij school loop ik de bus uit. Ik pak mijn koffer en zeg gedag tegen de anderen. " jaim kom je mee?"
"Eehm is het goed als ik even hier blijf?"
"Ja tuurlijk" " waarom blijf jij ook niet?"
"Ik ben heel moe, wil graag naar huis" (nou niet bepaald graag maarja, het moet wel)
" is goed, ik zie je morgen" " bye" ik geef dr een knuffel en loop weg. Er raast een auto voorbij, maar dan stopt ie oppeens. Het raampje gaat open. "Alyss, wil je een lift?" "Nee hoeft niet"
"Kom op" "nee!" "Alyss, ik wil even met je praten" ughhh....
"Oke.." ik loop naar Tyler zn auto en stap in.
" duss..." er is een awkward stilte...

"Alyss? Kunnen please over gisteren praten"
"Wat valt er te zeggen dan? Het is gebeurd, het was een grote fout klaar" "Alyssa, ik ben niet boos op je, maar je moet wel weten dat ik een vriendin heb" " ja dat weet ik, en het spijt me, het zal nooit meer gebeuren" "oke"

We stappen beide uit, hij loopt met me mee naar mn huis. "Thnxx voor het brengen"
"No problem, ehm dan zie ik je morgen"
"Ja, op school!" Ik loop snel naar binnen en sluit de deur. "Wie was dat?" Hoor ik achter me
"Eeh, niemand.!" "Niet liegen! Wie was dat?!!"
"Eeh.. ehh Tyler.." "TYLER! Waarom moet je blozen? Je vindt hem leuk he?" "N..nee"
"STOP MET LIEGEN JONGEDAME!"
Met haar hand vormt ze een vuist, ik weet dat ze me pijn gaat doen. Ik probeer een uitweg te vinden, ik ren snel langs haar heen naar boven. Bonk bonk, hoor ik haar stampend achter me aan rennen op de trap. Ik ren naar mn kamer en doe de deur opslot. "DOE DIE DEUR OPEN JONGEDAME!" Schreeuwt ze terwijl ze tegen de deur aan slaat. Zo gaat het door voor 5 minuten. Daarna hoor ik dat ze van de trap afloopt.

Ik hou dit echt niet meer vol, wat moet ik doen... ik ga in mn bed liggen en sluit mijn ogen.

Thnx voor het volgen en lezen van dit boek. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ughh ben net terug van school, ik ben zoooo moe😫 btw: wat is jullie lievelings serie? Die van mij is nu Riverdale.. i love it. Ik ship Veronica en Archie and of course Jughead en Betty.❤❤

Oh Boy.... (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu