"Tyler verstop je in de kast" fluister ik. Hij kijkt geschokt naar mij maar luisterd dan toch. Ik hoor voetstappen richting mijn kamer komen. Ik ga op mijn bed zitten en weet al wat er gaat gebeuren. De deur vliegt open en mijn moeder komt de kamer in lopen. Ik kijk op en zie dat ze woedend naar mij kijkt.
"MET WIE WAS JE AAN HET PRATEN!"
Schreeuwt ze. Ik ruik een alcohol geur en weet dan dat ze dronken is. " m met niemand, ik ben mijn huiswerk aan het doen"
"NIET LIEGEN TEGEN MIJ JIJ IRRITANTE B*TCH!" Ze loopt naar me toe en grijpt me bij mijn haren. "Auw!" Ze duwt me op de grond en schopt me dan in mijn buik. Als ze dronken is, is ze tien keer erger. "M m mam stop!" Kan ik er nog net uit krijgen. "NOEM MIJ NIET ZO, HOEVAAK HEB IK JE DAT VERTELD!"
Ze schopt me nog een keer in mijn buik waardoor ik met mijn hoofd op de grond val en daar met pijn lig. Ze stopt niet. Tyler staat daar in de kast. Hij heeft alles gezien. Hij heeft gezien hoe zwak ik ben. Mijn moeder trapt me tegen mijn hoofd en het word langzaam zwart voor mijn ogen.Pijn is het enige dat ik nog voel. Over mijn hele lichaam, pijn. Was dit het dan?
Pov Tyler
Ik zie hoe ze op de grond valt. Ik wil haar moeder tegen houden maar ben bang dat ze dan nog meer problemen krijgt. Ze blijft maar tegen haar te schoppen. Ze schopt tegen haar hoofd waardoor Alyssa's ogen dicht vallen. Haar moeder loopt de kamer uit en slaat de deur dicht. Ik ren de kast uit en ga op mijn knieën zitten naast Alyssa. Ik wist dat ze problemen had met haar ouders maar niet dat ze werd mishandeld. Ze haalt moeilijk adem en om haar heen ligt bloed. "Alyssa, ik blijf bij je het komt goed" ik raak in paniek. Dan zie ik haar telefoon naast haar liggen en pak m snel. Jaimy, ik moet Jaimy bellen.
"Hallo Alyssa"
"Ik ben het Tyler"
"Tyler? W wat doe jij met Alyssa dr telefoon?"
"H haar moeder, Jaimy wat moet ik doen, ze is een paar keer in haar buik getrapt en op haar hoofd. Ze haalt slecht adem en ze bloed"
"Omg ik kom er nu aan"Ze hangt op.
Ik til Alyssa op en loop naar beneden.
Haar moeder is nergens te bekennen.
Ik loop naar buiten en zie Jaimy voor de deur staan met tranen in haar ogen.
"O oh my god, z z zo erg is het nooit geweest"
"Wat? Is het vaker gebeurd dan? Waarom hebben jullie het aan niemand verteld?!!"
Zeg ik boos. "Dat wilde ze zelf niet, ze zouden haar toch weer iets aan doen"
"Oke kom naar mijn auto" we lopen naar mijn auto en ik ga achter zitten met Alyssa op mijn schoot. "Heb je je rij bewijs al?"
"Ja ik heb m vorige week gehaald hoezo?"
"Hier" ik gooi mijn auto sleutels naar haar en zij vangt ze op. "Kom op snel"
Ze gaat achter het stuur zitten en start de auto.
Ik kijk naar Alyssa. Ik denk dat ik voor haar val. Ik pak haar handen vast en geef er een kus op. "Het komt goed"Als we er eindelijk zijn stappen we uit de auto. Jaimy rent naar de balie en verteld wat er is gebeurd. Er komen allemaal dokters mijn kant op lopen met een kar waar Alyssa op kan liggen. Ik leg haar langzaam neer en ze lopen snel weg. Ik wil meelopen maar word tegen gehouden door Jaimy. "Ze weten wat ze doen, ik heb mijn ouders al gebeld die komen zo. Ga naar huis en kleed je om" Ik kijk naar mijn shirt die onder het bloed zit.
Ik kijk Jaimy aan en ze knikt "dankje" zegt ze.
Ik knik terug en loop dan richting mijn auto.Pov Alyssa
Ik doe mijn ogen open en voel een stekende pijn door mijn hele lichaam. "Ik krijg geen lucht, help" ik zie allemaal dokters om me heen. Ademen lukt niet. Langzaam word het weer zwart voor mijn ogen.Als ik mijn ogen weer open doe lig ik in een witte kamer. Mijn ademhaling is weer normaal. Ik kijk naast me en zie Jaimy en Tyler daar zitten. " omg Tyler, dat mocht jij niet zien"
Zeg ik met een trilling in mijn stem. "Je hebt gelijk, dat wilde ik ook niet zien. Ik zou je nooit pijn willen zien pijn lijden" hij glimlacht naar me. "Ik laat jullie wel alleen" hoor ik Jaimy zeggen. Ze loopt de kamer uit waardoor Tyler en ik nu alleen zijn. Hij pakt mijn hand vast "waarom heb je het me niet verteld?" "Ik schaam me ervoor en praat er niet graag over"
"Je kunt me alles vertellen Alyssa"
"Doe niet alsof je om me geeft"
"Hoezo zou ik doen alsof, als ik echt om je geef"
Mijn hart begint sneller te kloppen. Geeft hij nou om mij? "Tyler.." hij leunt naar voren en dan raken onze lippen elkaar.
Dit gevoel dat ik bij hem heb, heb ik nooit gevoeld. Ik denk dat ik voor hem val...Awwww cuttee😍 ik hoop dat jullie allemaal een leuke vakantie hebben gehad. Mijn school begint dinsdag. Geeen zin in😩😂😭 maar ja moet wel. Laat een vote en een comment achter, dat zou ik super leuk vinden❤️❤️❤️ dankje voor het lezen van dit boek x
JE LEEST
Oh Boy.... (on hold)
RomanceDe grootste player van mijn school woont freaking in mijn straat. Kan mijn leven nog erger worden.. Ik pak mijn beker cola en loop richting Bella toe. Ik:" payback bitch!" En ik gooi het bekertje cola leeg op Bella haar hoofd. Bella:" AHHHHH!! BITC...