Hoofdstuk 1

112 2 0
                                    



Bzzz bzzz bzzz!
Ik hoor mijn wekker keihard gaan.
Pff neee! Het is vandaag maandag. Ik plof weer neer op mijn bed.
Na 5 minuten sta ik toch op. Ik loop naar de badkamer en probeer mijn moeder te ontlopen. Ik doe snel de deur opslot. Ik trek mijn kleren uit en spring onder de warme douche. Nadat ik heb gedoucht droog ik me af en trek mijn kleren aan. Ik draag een zwarte gescheurde broek met een wit t-shirt en mijn oversized spijker jas erover. Als schoenen draag ik timberlands.
Ik ren naar mijn kamer en pak snel mijn tas in. Mijn ouders zijn volgensmij niet wakker. Dus ik loop zachtjes naar beneden en probeer zo weinig mogelijk geluid te maken. Ik pak snel mijn lunch uit de koelkast dat ik gisteren had klaar gemaakt. Stilletjes loop ik naar de deur. Ik pak mijn sleutel en doe de deur open. Ik wil de deur achter me dicht doen maar dan....

Moeder:" waar ga jij zo vroeg heen dame"
" hey kom hier jij"
Ik gooi de deur achter me dicht en spring op mijn fiets. Zo snel mogelijk fiets ik naar het dichtbijzijnde park. Ik kijk op mijn telefoon. Het is nu 6 uur s'ochtends en mijn school begint om 8:30.
Ik probeer altijd vroeg weg te gaan om mijn ouders te ontlopen. Geen zin in hun gezeur en agressie. Ik zet mijn fiets in het fietsenrek. Ik loop naar een bankje en ga zitten. Als eerste les straks heb ik muziekles. Dat is mijn favoriete les. Ik kan piano en gitaar spelen. Ik pak mijn gitaar uit mijn fietsbak. Ik moest van de leraar het liedje: lost boy, instuderen. Ik speel een stukje van het lied.
" i am a lost boy, from neverland. Usually hanging out with peter pan. And when were bored we play in the woods always on the run for captain hook. Run ru......"
Ik hoor iemand komen. Snel stop ik mijn gitaar weer in mijn fietsbak.

Ik kijk achter me maar ik zie niemand. Huh?
Ik kijk weer naar voren en....
Ik:" ahhhh!! Ik schrok me dood"
Boos kijk ik Tyler aan.
Tyler:" hey princess"
Zegt hij met een grijns.
Ik:" ughhh, Tyler ga weg alstjeblieft"
En ik rol mijn ogen.

Tyler:" ik weet dat je wilt dat ik blijf"
Knikt hij.
Ik:" pff hoezo zou ik willen dat je blijft? Ik heb geen zin in jou bullshit"
Ik loop naar mijn fiets.
Tyler pakt me bij mijn arm.
Tyler:" kom op princess, blijf"
Zijn touch doet iets met me.
Ik schud mijn hoofd en ruk me uit zijn greep.
Ik:" rot op"
ik stap op mijn fiets en fiets weg.
Ik kijk even achterom en zie Tyler lachen.
Ik kan hem niet uitstaan. Hij neukt alle meiden van de school, en zelfs meiden die niet bij ons op school zitten.(sorry voor grof taalgebruik).
Hij denkt dat hij iedereen kan fixen maar please ga weg man. Mij krijgt hij niet. Hij is een freaking player en denkt dat hij wat is. Hij heeft ook nog eens een " aan en uit" relatie met de bitch van de school: Bella. Zij en haar meelopertjes denken dat ze de baas van de school zijn. Nou ik pik dat niet.

Ik kom aan op school en leg mijn fiets in het fietsenrek. De school deuren gaan over 10 minuten open dus ik moet wachten. Ik loop naar een bankje en ga zitten.
Ik pak mijn telefoon en zie dat ik gesprek gemist heb van mijn moeder. Ik ga haar niet eens terug bellen.
Ik zie Jaimy aan komen lopen.
Jaimy:"hey moppie, weer vroeg hier?"
Ik:" ja, je weet waarom"
Jaimy is mijn beste vriendin. Onze ouders zijn heel goed bevriend en we kennen elkaar als sinds we 4 zijn. Ik vertel haar alles.

30 min later....
Jaimy en ik bleven buiten zitten en hebben veel gekletst.

Jaimy:" ughh daar komen ze hoor"
Zegt jaimy geiriteerd.
Bella en Haar meelopertjes lopen richting de school. Daarachter lopen Tyler en zijn beste vrienden: Lucas en Rick.

Ik:" plsss zie ons niet plss"
Fluister ik tegen jaimy.
Maar wat dacht ik dan.
Ze lopen onze kant op.

Hey allemaal, dit is het eerste hoodstuk. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. En als jullie willen check dan ook mijn andere boek: the mysterious boy..
Xxx me

Oh Boy.... (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu