Hoofdstuk 14

34 1 1
                                    

"Hey Alyss, kom je misschien eventjes beneden zitten?" Ik kijk naar de meiden.
"Ga met hem mee, ga!" Fluisteren ze.
"Ehm, ja is goed"
Ik ga de deur uit en loop samen met Tyler naar beneden. We gaan buiten op een bankje zitten.
"Oke, ik had gezegd dat ik gitaar voor je zou spelen, dus hier komt ie dan"
Hij pakt zijn gitaar en begint voor me te spelen.
Hij begint Despacito te spelen. Het klinkt zo mooi. Ik weet niet waarom maar ik heb zo de neiging om hem te zoenen....

"En? Hoe vond je het?" "Wouw!!"
Hij kijkt naar beneden. "Tyler?"
Hij kijkt op "ja?"
Ughh ik moet het doen. Ik leun naar voren en geef hem een zoen. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij schrikt er eerst van, maar hij doet er niks aan.
Wat ben ik aan het doen!!!!!
Ik trek snel weg. " oh shit, eehm het spijt me, ik had dit nooit moeten doen ,eeh ik moet gaan" ik sta op en loop snel weg. Shit shit shit...
Waarom heb ik dat gedaan. Hij wilt vast nooit meer tegen mij praten. Waarom zou hij mij ook willen zoenen, hij heeft een vriendin. Ughh ik voel me zo dom. Ik loop snel naar mijn kamer. Ik klop aan en Jaimy doet de deur open.
"Hoe was het?" "Ik wil dr niet over praten"
Ik loop naar mn bed en ga onder het deken liggen. Vind ik hem nou leuk??
Ik wil hem niet leuk vinden, hij zou mij toch nooit leuk vinden. Hij houd van meisjes zoals Bella. Omg, als Bella weet dat ik hem heb gezoend, ik ben dood.

~Bella~
Ik klop aan bij Tyler. Lucas doet open "hey Bella" "eehm hey, oke waar is Tyler?"
"Hij is naar beneden volgens mij, ik heb geen idee" "oke doei" ik loop de trap af. Als ik beneden ben kijk ik om me heen. Tyler is nergens te zien. Ik loop naar de gang, naar de wachtkamer, nope! Ik een gitaar! Het geluid komt van buiten. Ik loop naar buiten en zie dan Tyler zitten samen met..... ALYSSA?!!!
Ik ga om het hoekje staan zodat ze mij niet kunnen zien maar ik hun wel. Tyler speelt een liedje voor haar. Als hij klaar is met spelen wil ik net weglopen maar dan. Ze leunt naar voren en geeft hem een zoen!!! Omg. Ze is dood! Hoe durft die b*tch Tyler, MIJN VRIENDJE! Te zoenen?! Wat een b*tch!!!
Ze komt deze kant op lopen. Ik ren snel naar boven. Oww ze krijgt karma!

~Alyssa~

Ik word vermoeid wakker, ik heb zowat niet kunnen slapen. De meiden liggen nog te snurken. Ik sta op en loop naar de badkamer.
Ik ga onder de warme douche staan. Ik ben blij dat we vandaag weer naar huis gaan. Ik voel me niet zo super goed en ik wil gewoon weg.
Als ik klaar ben trek ik mijn kleren aan. Ik poets mn tanden en loop weer terug naar de kamer. De meiden zijn nog steeds aan het slapen. Wat een slaapkoppen zijn ze. Ik pak mijn tas in en doe mijn haar daarna in een staart. Ik doe een luchtje van Victoria secret op en loop de deur uit. Ik loop naar beneden en ga aan een tafel zitten. Ik pak het ontbijt en begin te eten. Vanuit mn ooghoek zie ik oppeens Bella en Tyler mijn richting op komen. Ik sta snel op en loop weg "Alyss!"

Ik loop weer terug naar mijn kamer. De meiden zijn eindelijk wakker "heey Alyss, kom je mee, we gaan ontbijten" "nee dankje ik heb al ontbeten" "ow oke tot zo dan" "doeeg"
De slaan de deur achter hun dicht. Ik plof op het bed en doe de tv aan. Ik wil weg

Hoofdstuk 14, sorry als het saai is. Ik ben er mee bezig. Als jullie ideeën hebben laat het achter❤❤❤

Oh Boy.... (on hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu