Sinirlenmiştim.Hala dalga geçiyordu.Sırtına vurmak istedim.Tam vuracaktım bir adım attım,ayağım burkuldu hiçbir yere tutunamadığım için onun üzerine düşmüştüm..Birlikte yere düştük...Tam o sırada annem gelmişti ve bizi gördü........
Zack:Sanırım evlenmemiz gerekecek!!!
Birden üstünden kalktım.O da kalktı.
Taylor:Anne...şey...
Zack:Ayağı burkuludu ve benim üstüme düştü.
Ashley:Tamam çocuklar sakin olun.Bir şey dediğim yok.Sadece seni tanımıyorum....
Taylor:Anne bu Zack.
Zack:Merhaba.Aslında ben şimdi gidiyordum.Hoşçakalın!
Zack gitmişti.Tüm bu yaşadığımız şeyler gülünçtü.Annem birden "kim bu yakışıklı çocuk?"diye sorunca öylece kaldım.Ben de ona okuldan arkadaşım olduğunu ve ders çalışmak için bize geldiğini söyledim.
Ashley:Peki....Taylor bu arada ben bir ay boyunca burda olmayacağım..Yurtdışına iş gereği gidiyorum.
Taylor:Bir ay mı?Bir ay fazla değil mi?
Ashley:Bana da fazla geldi ama gitmek zorundayım.Yarın sabahtan çıkıcam yola.Şimdi çok yorgunum yatıcam canım.İyi geceler....
Taylor:Peki..iyi geceler.
Odama çıktım.Ben de yorgundum.Yattım ve uyumuştum..........
Sabah yine alarmın sesiyle uyandım.Kalkıp banyoya gidip yüzümü yıkadım ve odama gidip hazırlandım.Aşağı indim.Anneme "günaydın"dedim.O da bana "günaydın"diyerek karşılık verdi.
Taylor:Ben okuldan gelene kadar gidersin dimi?
Ashley:Evet canım.
Taylor:O zaman ben çıkıyorum.Kendine dikkat et.Hoşçakal......
Ashley:Tamam..merak etme.Görüşürüz kızım....
Anneme sanki onu boğacakmış gibi sarılıp evden çıktım.Okula yürüyerek gittim.Karşıma birden Zack çıkmıştı.İrkildim.....Yine o saçma sapan gülümsemesiyle bana bakıyordu.Ondan dün olanlar için özür diledim.O ise beni takmamayı seçti ve bana onun müzik dersine girmemi söyledi.Ne diyordu bu çocuk böyle?Onun kölesi olabilirdim ama bu fazlaydı.Onun müzik dersine girersem farkedilebilirdim.Bu çocuk beni gerçekten sinirlendiriyordu..Ona onun neden girmediğini sorunca bana tip tip baktı.Anlaşılan onun dersine girmek zorundaydım...Bir şey demeden gitmişti.Oracıkta kalakalmıştım.Okulun içine girdim.Müzil sınıfına gittim ve bir yere oturdum.Tüm öğrenciler gelmişti.En sonunda öğretmen de geldi.Yoklama almaya başlamıştı..Şimdi ne yapacaktım ben??
-Zack!
Taylor:Burda...
Bağırmadan,kısık sesle söylemeye çalışıyordum.Farkedilmemeliydim....
-Zack!
Taylor:Burda....
-Hatırladğım kadarıyla Zack çok yakışıklı erkek bir müzik öğrencisiydi....
Bir şey diyememiştim.Tüm sınıf gülmeye başlamıştı.Rezil olmuştum.Ders hızlı bir şekilde geçmişti.Zil çaldı.Öğretmen beni yanına çağırmıştı.Bana Zack'in niye derse girmediğini sormuştu.Ben de bilmediğimi söyledim ve özür diledim.Sinirlenmiş olmalı ki ikimizin tiyatro bölümünü teizleeceğini söyledi.İşte şimdi yanmıştık.Telefonla Zack'i aradım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK OLDUM GALİBA!
Teen FictionUkala bir çocuğa aşık olan genç bir kızın hikayesi.....