7.Bölüm

450 31 3
                                    

Sesimi yükseltmiştim..Konuşmaya devam edicektim beni birden öpmüştüöOrda kalakalmıştım..Zack beni öpüyordu......

Zack:Çok sarhoşsun.Seni evine götürsem iyi olur.

Beni kucağına almıştı....

Taylor:Aptal Zack!Bugün bana demediğini bırakmadın şimdi ne diye beni öptün?Aptal.....!

Sırıtmıştı...

Zack:Çok ağırsın sarhoş şey...

Eve gitmiştik.Beni odama çıkardı.Annem evde yoktu.Korkmuştum...

                                              ZACK

Taylor:Aptal Zack!Aptal.....aptal.....aptal Zack!

Şarkı söylüyordu.Yüzüm gülmeye başlamıştı.Bu hareketleri hoşuma gidiyordu...

Taylor:Senden hoşlanmaktan vazgeçicem Zack!

Hep konuşuyordu ama boş konuşuyordu..Onu böyle bırakamazdım.Yatağa yatmıştı.Ben de onun yanına uzandım.

Taylor:Hey!Niye yanıma yattın?Gitmeyecek misin?Çok uykum var.....

Zack:Sana kahve yapayım mı?

Çok uykusu olmalı horlamaya başlamıştı.Gülüyordum....Sayıklıyordu.Rüyasında beni görüyor olmalıydı....Birden bana sarılmıştı....

Zack:Nesin sen böyle goril falan mı?Sen uyuduysan ben gideyim..

Taylor:Zack....

Zack:Ne?

Taylor:Gitme...

Zack:Amacın ne senin??

Taylor:İyiki doğdun Taylor....iyiki doğdun Taylor....iyiki doğdun....iyiki doğdun....iyiki doğdun Taylor!!

Zack:Şimdi de kendi doğum gününü mü kutluyorsun?

Taylor:Ne?Ne var bunda?

Zack:Hiç....hiçbir şey....

Taylor:Hala doğum günüm..Ama sen bana hediye vermedin...

Zack:Uyumuyormuydun sen?

Taylor:Uykum kaçtı.....onu bulamıyorum..Hey!konuyu değiştirme!

Zack:Espri yapmayada mı başladın?Neyse sana gerçekten hediye vermemi mi istiyorsun?

Ona doğru yaklaşıyordum..Birden irkilmişti...

Zack:Bu hayatının en güzel doğum günü hediyesi olucak.Bu yüzden sakın bunu unutma.Muhteşem Zac'ten bir doğum günü hediyesi alıyorsun..

Taylor:Ne muhteşem ama!Eee neymiş hediyem?

Onu öpmüştüm.Niye böyle yapmıştım?Onun yanındayken Selena'yı unutuyordum.Nasıl bir kızdı bu böyle?Beni kendine bağlamaya mı çalışıyordu?En kötüsü ben ona bağlanıyor muydum?

Zack:Beğendin mi hediyeni?

Bir şey dememişti.Oracıkta kalakalmıştı.Gülmüştüm....Gözlerini kırpmadan bana bakıyordu.Bu kız beni gerçekten seviyor olmalıydı.....

Zack:Ben gidiyorum.Sen de uyusan iyi edersin.Yarın okul var.Kölemsin unutma.Ne zaman ne yaptıracağım belli olmaz.

Yine bir şey diyememişti.Taylor'ın evinden çıkıp kendi evime gittim...

AŞIK OLDUM GALİBA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin