Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açtığımda Zack yanımda değildi...Yoksa yine mi kandırmıştı beni.......?Kalktım ve banyoya girdim.Yüzümü yıkadım.Aşağı indiğimde çok güzel bir kahvaltı masasıyla karşılaşmıştım ama Zack yoktu.Masaya yaklaştığımda belimde iki el hissettim.Arkamı döndüğümde karşımda Zack duruyordu.Birbirimize çok yakındık.Biraz uzaklaştım ve ona "Bu kahvaltı masasını sen mi hazırladın?" diye sordum.
Zack:Belli olmuyor mu?Hadi hemen yiyip çıkalım.
Taylor:Peki.
Oturup güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırladık veevden çıktık.Okula el ele girdik.Yine herkes bize bakıyordu.Sonuçta herkes bizi ayrılmış olarak biliyordu.Hiç kimseye bakmadan okulun içine girip sınıfa çıktık.Zack sıraya oturmuştu.Kızlar yanıma geldi.
Debby:Ne zamandan beri okula gelmiyorsun!Seni merak ettik..
Taylor:Kendimi pek iyi hissetmiyordum.Bir de Zack'le olanlar var tabii....
Brenda:Onunla barıştın mı gerçekten!
Taylor:Evet.O yaptıklarından çok pişman.Bunu bildiğim için onunla barıştım.
Debby:Umarım bu sefer seni üzmez....
Taylor:Üzmeyecek...Bunu biliyorum.
Kızların yanından ayrılıp Zack'in yanına oturdum.Konuşmuyorduk.Birden kolunu omzuma atmıştı.Sırıtmıştım..O da sırıtıyordu.Hoca sınıfa girdiğinde direk kolunu çekmişti.Aslında biraz daha böyle kalabilirdik ama okuldaydık.Ne bekliyorsunuz ki!Ders tarihti.Zack'in tarihi benim aksime çok iyiydi.Zack'i izlemekten dersi dinleyemiyordum.Aklıma anılarımız gelmişti.Birden gülmeye başlamıştım.Zack'a dönüp "Zack hatırlıyor musun bu derste hoca beni kaldırıp soru sormuştu ben cevabını bilmediğim için sen bana sessizce cevabı söylemiştin"dedim gülerek.Zack ise bana "Ee ne olmuş yani? dedi alaylı bir tavırla.Ben de ona "İşte o zaman benden hoşlandığını anlamıştım" dedim sırıtarak.Biz böyle konuşurken hoca "Taylor!" diye bağırmıştı sınıfta.Ben ne olduğunu anlamadan ayağa kalkmıştım.Bana yine soru sormuştu.Bu sorunun cevabını da bilmiyordum.Zack'e bakıyordum ama o tınlamıyordu bile sadece gülüyordu.Sessice hocaya"Bilmiyorum" dedim.Bana kızgın bir şekilde bakmıştı.Yavaşça yerime oturdum.Zack kulağıma eğilip "Eyvah!Sanırım senden hoşlanmıyorum.." dedi alaycı bir tavırla.Bu çocuk benimle uğraşmayı gerçekten çok seviyordu.En sonunda zil çalmıştı.Zack birden çantaları toparlamaya başladı.Ne yapıyordu bu çocuk yine?Birden elimden hızlıca tutup beni çekiştirerek sınıftan çıkardı.Herkes şaşkın şaşkın bize bakıyordu.Onu durdurdum ve bir sorun olup olmadığını sordum.Sırıtmaya başlamıştı...
Zack:Farkındaysan biz bir çiftiz ve çiftler randevuya çıkar.
Taylor:Yani...
Zack:Yani..Bugün okulu asıyoruz.
Taylor:o zamn ilk önce çarşıya gidelim.
Zack:Neden?
Taylor:Sorma.Sadece gidelim!
Birlikte okuldan çıktık ve çarşıya gittik.Onu direk çift eşyaları satılan yere götürdüm.Madem çiftiz çift gibi giyinmemiz gerekiyordu.Sonuçta ilk randevumuz....Çift tişörtü aldım ve bir tanesini Zack'e verdim.
Zack:Hadi ama Taylor...bunu giyeceğimi mi düşünüyorsun?!!
Taylor:Evet!İlk randevumuz ne olur giysen!Hadi giy şunu ben de giyicem.Sonrada çift anahtarlıkları bakarız..
Zack:Ciddi olamazsın..
Taylor:Yaa!Sen kendin demedin mi biz çiftiz diye.Sembolümüz olmalı.Telefonlarımıza takarız.Ahh..bu gerçekten çok güzel!
Bir şey demesine izin vermeden kabine girip üzerimi değiştirip çift kıyafetinin bir tanesini giydim.Dışarı çıktığımda gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Zack'te giymişti.Ve o gerçekten çok şirin olmuştu....Birlikte kol kola çift anahtarlıkları satılan yere gittik ve onlardan da alıp telefonlarımıza taktık.Çok mutluydum...En sonunda birlikte lunaparka gittik.Bu yer gerçekten güzeldi.Dönme dolabın karşısında durduk ve sırıtmaya başladık bu sırıtış 'hadi dönme dolaba binelim!' sırıtışıydı.Birlikte dönme dolaba bindik ve karşılıklı oturduk.Dönme dolap çalışmaya başlamıştı.Biz korkuyordum ama o yanımda olduğu için sorun yoktu.Birden ayağa kalktı ve önümde diz çöktü.Bana yaklaşmaya başlamıştı.Aramızda 1-2 cm kalmıştı ki birden dönme dolap durmuştu ve biz sasılmıştık."Ahh..hadi ama...böyle şeyler sadece filmlerde olur!"diye haykırmıştım.O ise gülmeye başlamıştı.O gülünce bende kendimi tutamayıp gülmüştüm.Birlikte aşağı baktığımızda en üstte olduğumuzu anlamıştım ve korkuyordum."Çok yüksek!"diye inledim.O hala gülüyordu.Ayağa kalkıp yanıma oturdu.Kollarıyla belimi doladı ve "Korkma!"dedi ciddi bir şekilde.Yine yaklaşmaya başlamıştı.Bu sefer "Bence durmalısın çünkü bir....."beni birden öpmüştü.Söyliyeceğim lafı bitiremedn öpmüştü.Ve....bingo!Dönme dolap çalışmaya başlamıştı ama dudaklarını hala dudaklarımdan ayırmamıştı.En sonunda yavaşça dudaklarını çekmişti.Sonralarını hatırlayamıyorum...Gözlerimi açtığımda hava kararmıştı ve biz hala dönme taydık.Zack baktığımda kafasını omzuma yaslamış uyuyordu.Biz burada mı uyumuştuk??Saat akşam dokuzdu.Zack'i uyandırdım.Hmen dönme dolaptan çıktık.Zack "olamaz!" diye bağırmıştı.Ona ne olduğunu sordum.Bana restoranta geç kaldığımızı söyledi.Bize restoranda yer mi ayırtmıştı?.Bu gerçekten çok güzeldi..
Zack:Oraya saat 8'de gitmemiz gerekiyordu ama saat 9 olmuş.
Taylor:Önemli değil.Bunu düşünmen bile güzel.
Zack:Hayır....oraya gitmeliyiz.
Taylor:Ama bizi almazlar ki sonuçta geç kalmış olucaz..
Zack:Alıcaklar!
Birlikte restoranta gittik.İçeri girdiğimizde Zack direk konuşmaya başladı.Adamlarsa bizi tınlamıyordu.Bu yere göre oldukça küçüktük çünkü..Bir de Zack'in davranışları vardı.."Müdürünüzü çağırın!"gibi şeyler diyordu.En sonunda ne mi oldu?İkimizde kapı dışarı edildik!!
Taylor:Bu kadar abartmana gerek yoktu.
Zack:Vardı.çünkü bu bizim ilk randevumuz..
Taylor:O zaman çorbacıya gidelim.
Zack:Çorbacı mı?İlk randevumuzda mı?
Taylor:Evet.Ben çorbacıları severim...
Birlikte çorbacıya gittik.Çorbalarımızı söyledik.Çorbalar geldiğinde hemen bitirdik.Evlere dağılma vakti gelmişti.Yürüyorduk.Onu durdurdum ve fotoğraf çekinmemiz gerektiğini söyledim.O ise hemen yüzünü büzüştürdü.Onu zorladım ve telefonu çıkardım.Saçma sapan pozlar vererek fotoğraf çekindik.Bana"Hadi selfie çekinelim"dedi ve telefonunu çıkardı.
Zack:Gözlerini kapat..
Taylor:Neden?Gözlerim açık çekilmem gerekmez mi?
Zack:Kapat dedim.
Gözlerimi kapamıştım..Ama gözlerim kapalıyken fotoğraf çekinlmemin ne anlamı vardı ki..Birden 3'ten geriye doğru saymaya başlamıştı.1 dediğinde yanağıma öpücük kondurmuştu.Gözlerimi açtığımda bana fotoğrafı gösteriyordu.Yüzümde tebessüm belirmişti.Bizi beni öperken çekmişti."Bu da benim selfie'm"dedi gülerek.Yürümeye devam ediyorduk.Bu akşam yeni evime gitmek zorundaydım.Eve geldiğimizde gözlerime inanamadım.Bu ev dıştan çok güzel ve çok büyüktü.Bahçesi vardı.Bahçeye girdik.Bahçedeki havuzu görünce oraya atlamamak için kendimi zor tutuyordum.Zack beni öpüp gitmişti.Ben de kapı zilini çaldım.Biraz bekledikten sonra kapı açıldı ve kapıyı açan kişiyi görünce ufak çaplı bir şok geçirdim..Karşımdaki kişi Selena'mıydı...???
Vee bir bölüm sonu daha :D Yorumlarınızı bekliyorum canlarıım :D *-* Multimedyada eğer başarabilmişsem Zack ve Taylor varr :D *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK OLDUM GALİBA!
Novela JuvenilUkala bir çocuğa aşık olan genç bir kızın hikayesi.....