3.Bölüm

586 42 1
                                    

Bu nasıl bir çocuktu böyle?Kendini beğenmiş ukala.Arkasını dönmüştü ve beni gördü.....

Taylor:Şey....

Zack:Ne?Yoksa sende mi çıkma teklifi ediceksin?

Taylor:Hı?Tabiki de hayır.

Zack:İyi o zaman.Çünkü çirkin kızlardan hoşlanmam.

Gerçekten sinir bozucuydu.Onların grubu bu barda mı çalıyordu?Önden girmişti bara ben de sonradan girdim.Kızlar oturuyordu.

Brenda:Nerde kaldın?

Taylor:Geldim işte.Alın,içecekleriniz.

Debby:Teşekkürler.Birazdan sahneye Stupid çıkacak.

Brenda:Çok heyecanlıyım.

Taylor:Ben heyecanlı değilim!

Debby:Susun artık!Sahneye çıkıyorlar..!

Şarkı söylemeye başlamıştı.Birden kalbim hızla atmaya başlamıştı.Neden böyle olmuştu?Sesi bana huzur vermişti..Gerçekten çok iyiydiler.Okulda farklılar,burda farklı...Ne diyorum ben?Ama gerçekten iyiler ve o şarkıyı gerçekten çok güzel söylüyordu..

Brenda:Selena geldi.Off..gelmese olmaz.

Debby:Evet..Gıcık kız...Herkesi sinir etmeyi başarıyor.

Taylor:Onu ben de pek sevmiyorum.

Selena'yı gerçekten sevmiyordum.Zack'e baktım.Selena'ya bakıyordu ve ona sanki aşıkmış gibi gülümsüyordu..Onu ilk defa böyle gördüm.İlk defa gülerken.....Hem de Selena'ya...Bu şey bir yerimi acıtmıştı.Bu yer kalp miydi yoksa...?

Zack:Şimdi söyleyeceğim şarkı çok güzel bir kız için..

Bu kız Selena'mıydı?Zack'e baktım.O hala Selena'ya bakıyordu.Kötü olmuştum.Bu gıcık çocuktan hoşlanmaya mı başlamıştım yoksa?Selena dışarı çıkmıştı.Zack'teonun peşinden gitmişti.Tüm gözler onların üzerindeydi.Grubun diğer üyeleri çalmaya devam etmişti.Galiba fazla içki içmiştim.Midem bulanıyordu.Kızlara söyleyip dışarı çıktım.Keşke çıkmasaydım...onları görmüştüm.Zack onu öpüyordu..Orda öylece bakakalmıştım....

Zack:Seni seviyorum Selena.

Selena:Zack....

Zack:Bir şey deme,sadece bunu bil yeter.

İnanamıyordum.Bu duyduklarım gerçekmiydi?Selena'nın telefonu çalmıştı.

Selena:Alo?Efendim baba...tamam hemen geliyo

rum.Zack benim gitmem lazım.Bu olanları sonra konuşalım.

Zack başını sallamıştı.Selena yanından gitmişti.Benim hala midem bulanıyordu.Galiba biraz da sarhoş olmuştum.Başım dönüyordu...Elim de şişe vardı.Şişe elimden kayıp yere düştü..ses çıkmıştı...Zack bunu duyup arkasına döndü e beni gördü......

Taylor:Şey..ben..çok midem bulandığı için dışarı çıktım.

Zack:Burada olanları gördün mü?

Gördüm diyemezdim.Eğer dersem bana kızabilirdi...

Taylor:Hayır,ne oldu ki ?

Zack:Güzel.Sen her yerde karşıma çıkmak zorunda mısın?

Taylor:Özür dilerim..ama benim gerçekten midem bulanıyor..

AŞIK OLDUM GALİBA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin