4.Bölüm

542 30 5
                                    

 Zack Selena'nın doğum günü için mi yapıcaktı tüm bunları?Zack onu gerçekten seviyor olmalıydı..........

Taylor:Öyle mi?

Debby:Belki de o gıcık kız için söylüyordur.

Brenda:Bunu da nerden çıkardın?

Debby:Dün akşam barda Selena geldiğinde Zack bu şarkı güzel bir kız için deyip Selena'ya gülümsemişti.

Brenda:Yani?

Taylor:Yani Zack Selena'dan hoşlanıyor.

Debby:Taylor yüzün mü düştü yoksa bana mı öyle geldi?

Taylor:Sana öyle gelmiştir.Ben iyiyim.Kızlar benim bir fikrim var.Bu okulda madem bir erkek grubu var,bir kız grubu neden olmasın?

Debby:Nasıl yani?

Taylor:Yani Brenda sen yan flütünü getir yarın.Debby sen de Klasik gitarını getir. ben de keman getireceğim.Klasik müzik yapabiliriz.

Bu fikir hepimizin hoşuna gitmişti.İyi olabilirdi..Birlikte sınıfa gittik.Yerimize oturduk.Zack daha gelmemişti.Gözlerim onu arıyordu.Sınıfa Selena girdi arkasından Zack......Gelip yanıma oturmuştu..

Taylor:Selam.

Zack:Ne yani sırf dün akşam seni evine bıaktığım için seninle konuşucağımı mı sanıyorsun?

Taylor:Gıcık......

Zack:Efendim?

Taylor:Hayır....hayır diyorum.

Zack:İyi güzel.

Taylor:Bugün burda,okulda çalıcakmışsınız diye duydum.İyi çalıyorsunuz..

Zack:Evet...

Taylor:Ama biz sizden daha iyi çalabiliriz.

Zack:Hah...!Öncelikle siz derken...Ne çalıyorsunuz?

Taylor:Ben,Debby ve Brenda.Keman,klasik gitar ve yan flüt...

Zack:Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?Bizi kimse geçemez!

Taylor:Biz geçeriz!

Ne demiştim ben?Daha biz diye bir şey yokken neler çıkıyordu ağzımdan...Ona yenilmek istemeddiğim için söylüyordum tüm bunları...Ona karşı güçlü olmalıydım...

Zack:Öyle mi?O zaman iddiaya girelim.2 grup arasında bir yarışma olsun.Haftaya bugün.Eğer sen kazanırsan senin kölen olurum ama ben kazanırsam sen benim kölem olursun.1 ay boyunca.....

Taylor:Tamam....peki.

Ben ne yapmıştım?Kızlarla bir kere bile çalmamıştık...Daha da önemlisi bir grup bile değildik.Öğretmen sınıfa girdi ders matematikti.Bu sefer Zack'e bir soru sorulmuştu.Ayağa kalktı....Soruyu bilememiş olucaktı ki şaşkın şaşkın etrafa bakınıyordu.Bu sorunun cevabını biliyordum.Ona daha fazla eziyet çektirmeden sessizce cevabı söyledim..

Taylor:Sıfır...

Bana kötü kötü bakmıştı.İnanmamıştı sanki.....

Zack:1....cevap bir..

-Zack biraz matematik çalışsan iyi olur.Yanlış.....Cevap sıfırdı...

Yerine oturmuştu.Ben de gülüyordum.Kızmış olmalıydı ki bana dönüp karşlarını çatarak bakmıştı.Halbuki ben ona doğru cevabı söylemiştim...

AŞIK OLDUM GALİBA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin