1.Bölüm

2.8K 58 8
                                    

                                                                             1.BÖLÜM (İlk Kez Tanıdım Seni)

Çok mutluydum.Bugün okulun ilk günüydü.Formamı giyip saçımı ördüm ve kahvaltıya annemin yanına indim.Küçük ve şirin evimizde ekmek kokusu heryeri sarmıştı.

Taylor: Günaydın anne!        

Ashley: Günaydın kızım. Bugün okulun ilk günü heycanlı mısın ?

Taylor: Hemde çok heycanlıyım Debby' yi  Brenda' yı çok özledim.

Ashley: İyi bakalım hadi oturda kahvaltı yapalım.

Annemle birlikte kahvaltı yaptım.Annemi öpüp çantamı takıp evden dışarı çıkmıştım.Okula yürüyerek gdiyordum . En sonunda okula varmışım. Debby ve Brenda 'yı gördüm.

Taylor : Selam kızlar sizi

çok özledim.

Debby: Selam. Ahh! Bende çok özledim.

Brenda: Bende bende !

Birbirimize kocaman sarıldık. Artık lise son sınıftaydık.Hepsine tatilin nasıl geçtiğini sordum.

Debby: Beni biliyorsun gitar çalmayı seviyorum. Hep gitar çaldım , evdeydim.

Brenda: Bende evdeydim. Full ders çalıştım . Birde yan flüt, çaldım.

Taylor: Bende evdeydim . Keman çalmayı öğrendim. Ellerim koptu ama güzeldi.

Debby: Okulun grubunu unutmadınız dimi ? Hani geçen sene son zamanlarda çıkmışlardı.

Taylor: Öylemiydi ? Pek ilgilenmemişim.

Brenda: Ahh, nasıl olur ? Onlar unutulmaz . Hepsi çok yakışıklılar.

Taylor: Öylemiydi? Grubun adını bile hatırlamıyorum.

Debby: Bu nasıl olur? Grubun adı STUPİD.

Taylor: Aaa! Doğru.Yavaş yavaş hatırlamaya başladım.

Brenda: Geliyorlar.....İnanmıyorum geliyorlar! çok yakışıklılar....

Debby: Gece bir barda çalıyorlarmış diye duydum.

Taylor: O kadar mı iyiler ?

Brenda: Eveet! 3 kişiler...Zack,Scott,Austin....Ben hepsini seviyorum.

Taylor: Kızlar abartmayın.Hepsi dıştan iyi gözükebilir ama içleri böyle değildir.

Debby: Siz ne derseniz deyin.Ben gitaristten çok hoşlanıyorum.

Brenda: Sadece gitaristten mi ? Sadece Scott mı ? Saçma..

Taylor: Bırakın hadi şunları ben gidiyorum.

Brenda: Sen git biz biraz daha onları izleyeceğiz.

Hiç anlamıyordum. Ne vardı bu grupta böyle? Hiç ilgimi çekmiyorlar.Okulun içine girip yeni sınıfıma çıktım.Çantamı bıraktım.Tuvalete gittim.Saçımı düzeltiyordum.O sırada tuvalete okulun en havalı en güzel kızı Selena geldi.Kahkaha atıyordu.Çok iticiydi.

Selena: Ooo! Bakın burda kim varmış.Sen o saçı ne kadar düzeltirsen düzelt senden bir şey olmaz canım.

Taylor: Aynı senden olmadığı gibi mi ?

Selena: Ha! Sen ne dediğini sanıyorsun? Kendini bir şey mi sanıyorsun sen?

Bir şey demeden tuvaletten çıktım.Okulda ilk günümdü.Moralim bozulsun istemiyordum.Hızlı bir şekilde yürüyordum.Yanlışlıkla birine çarptım.Bu Stupid grubunun lideri Zack'ti.......

                                                                       

 

                                                                                                                               

AŞIK OLDUM GALİBA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin