1. kapitola=Ráno

192 24 19
                                    

,,Snídaněěěě!!!" probudil mne hlas tety Eleanory, když nás zdola volala na snídani.

Mrkla jsem na budík. Osm ráno. Merline! Je neděle, máme prázdniny, a teta nás budí v osm. Fakt?

Zabořila jsem hlavu zpátky do polštáře s úmyslem, že znovu usnu.

,,Lexi! Snídaně! A dělej, nebo to nestihneme do Příčné ulice a já tam potřebuju!"

Teď to byla Feliza, kdo volal. No jo, Příčná ulice! Tak na to jsem absolutně zapomněla! Minulý rok, při boji v budově Ministerstva magie, Feliza ztratila Pometli, svoji sovu. Teta jí slíbila, že dostane novou dnes při nákupech. A, samozřejmě, obě potřebujeme nakoupit knihy a další věci do školy.

Pomalu jsem se posadila na mé posteli. Mlaskla jsem. Nesnáším tu ranní pachuť v mé puse. Zima. Postavila jsem se a zavřela okno, které jsem večer nechala otevřené. Rozhlédla jsem se po pokoji. Pořád stejně zabordelený. I když je můj pokoj celkem malý, mám tu nespočet věcí. Postel, skříň, stůl, knihovna, klec pro moji hnědou sovu Penny, zrcadlo, skříňky s různým harampádím...

Povzdechla jsem a začala se hrabat ve skříni po nějakém oblečení. Nakonec jsem něco našla, oblékla se, ještě trochu připravila a sešla dolů.

,,Dvacet minut. To je rekord," Feliza vypnula časovač a usmála se na mne. ,,Tentokrát jsi ještě pomalejší než já! To už snad ani nejde."

,,Nemohla jsem se probrat," odvětila jsem. Feli se jen zasmála a sedla si naproti mně je stolu. Teta zatím vařila, pomocí kouzel, snídani. Za chvili byla hotová.

,,Šup do toho, ať to dnes všechno stihneme!" pobídla nás a my se bez druhého nabádání vrhly na jídlo.

















Čawec lásky!😍

Kapitola věnována NelaMalfoy😃

Jak se vám kapitola líbí? Je trochu kratší a možná nudná😉, ale chtěla bych vás trochu vtáhnout do dění.

Jak se máte? Taky vypadají vaše rána přibližně takto?😧😂

Ještě jsem se neptala, do jaké koleje patříte? Já jsem hrdý Nebelvír a Lexi taky...😄

Vaše O😘

Sestřičko? (HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat