2. kapitola= Co to bylo?

146 15 7
                                    

V deset ráno jsme konečně byly na cestě do Příčné ulice. Přenášedlem, takže jsem byla v jídelně, pak se mi najednou zamotala hlava a byla v Příčné ulici. Okamžitě mne pohltil příšerný ruch- všude plno lidí, známých i neznámých tváří, spěchajících i nahlížejících do každého výkladního okénka.

,,Super!" vedle mne přistála Feli. Možná jí bylo čtrnáct, ale tyčila se nade mnou jako věž. Zelené rovné vlasy jí padaly do jejích modrých očí, když na mě hleděla. Zase jsme hrály náš pomyslný souboj, kdo se dokáže dívat na toho druhého déle bez mrknutí.

,,Doma to přežiju, ale tady ne," mezi nás se vtěsnala Eleanor a přerušila náš oční kontakt. ,,Lexi, můžeš chodit sama. Ale dávej na sebe pozor. Kup si to, co potřebuješ a v půl třetí se tu sejdeme. Čtyři a půl hodiny by ti mělo stačit." mrkla na mne, do ruky mi dala několik galeonů a s Felizou, která si stěžovala, že ona sama jít nemůže, splynula do davu. Jen jsem se té dvojici zasmála a začala se procházet podél obchodů.

Obchody s košťaty, obleky, knihami, sladkostmi, banka, krámky se zvířaty, hůlkami... Nevím, kam dřív.

Nakonec jsem se rozhodla pro postup podle pořadí věcí na mém seznamu, načež jsem se vydala kupovat všemožné učebnice a sešity do školy. Po chvíli jsem táhla tašku nacpanou knihami. Kéž bych si ji mohla ulehčit kouzlem...

Další.. Klec pro Penny. Vybrala jsem jí krásnou velkou a blyštivou, dokonce se štítkem, na kterém se lesklo její jméno.

Procházela jsem ulicí a nahlížela do výkladních skříní. Teď potřebuji nové koště, a to je na druhé straně ulice. Zastavila jsem se u prodejny hůlek a chvíli si je prohlížela. Pamatuji si, když jsem si vybírala svoji hůlku... Kolik věcí už za tu dobu uplynulo.. A jak se mi má hůlka hned na první pohled líbila.... Ach....

Všimla jsem si bot pod výkladem, kam jsem zamyšleně koukala. Jela jsem pohledem nahoru. Stál tam, bledý jako stěna. Draco Malfoy. Díval se přímo na mne a já na něj. Ani jeden jsme od sebe neodtrhli oči.

Nakonec ho po době, která mohla trvat několik minut nebo několik vteřin, asi někdo zevnitř zavolal, protože se se stále kamennou tváří otočil zády ke mně a odešel.

Stála jsem tam jako přibitá a pořád se dívala tam, kde stál. Co to ksakru bylo?

,,Lexi!" z myšlenek mne vytrhl povědomý hlas. Otočila jsem se.

,,Ginny!" setrvaly jsme v přátelském objetí. ,,A ahoj by všichni!" pozdravila jsem i Rona, Harryho a Hermionu.























Čawec lášky! 😜

Tak co, jaký máte názor na tuto část? Draco Malfoy? Že by z toho něco bylo?😏

Těšte se na příští kapitoly! 😃 Mám je předepsané v sešitu a už jsem, myslím, u osmé kapitoly... Tady to je nudné, ale už brzo se prokoušeme k dění a Bradavicím!🙌

Kapitoly by měly být tak cca. jednou za týden a to možná hned v pondělí, tak neusínejte na vavřínech, drazí!🙈

Vaše O 😘

Sestřičko? (HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat