4. kapitola= Příjezd do Bradavic

95 19 4
                                    

Dnes je konečně ten den! Prázdniny skončily a my co? Se vracíme do školy!

,,Jdi první!" pokynula jsem Felize rukou na kamennou zeď. I se svým vozíkem se rozjela proti ní a zeď ji jako by pohltila. Následovala teta a pak já. Zhluboka jsem se nadechla. Pátý rok. Ten čas tak utíká... Už pět let navštevuji tuto úžasnou školu a už pět let znám mé skvělé přátele.

S výdechem jsem se dala do pohybu a prošla zdí.

Bradavický expres už čekal. Nástupiště přetékalo lidmi, kteří se loučili s dětmi, nakládali kufry, děti na sebe pokřikovaly, mávaly z oken...

Našla jsem tetu a Feli. Rozloučiliy jsme a se sestřenicí se vydaly hledat naše přátele. Feliza se po chvíli zapojila ke svým a já našla Ginny. Pozdravila jsem se i s Harrym, Ronem a Hermionou a šly jsme hledat volné kupé.

Prošly jsme snad celý vlak a nenašly volné místo. Pak se Ginny zastavila před poloprázdným kupé. Seděl tam Draco Malfoy a jeho kamarádíčci.

Stačil mi pohled do jeho očí. Měl nečitelný výraz, ale ten můj...

S Ginny, jako bychom sdílely myšlenky, jsme se naráz otočily a vrátily se dál do vlaku. Ke zmijozelským nepůjdeme ani za nic.

Nakonec jsme našly ještě jedno volné kupé, ve kterém byl jen Neville Longbottom. Nikdy jsem se s Nevillem nějak obzvlášť nebavila, ale přišel mi fajn.

,,Ahoj, je tu místo?" otevřela jsem dveře.

,,Ahoj... Jo, asi jo..." Neville zřejmě myslel na něco jiného, ale pustil nás dovnitř. Hurá do Bradavic!














Nazdárek lovísci!😝

Tato kapitola je poměrně krátká, ale, jak jsem říkala, vyválíme se v tom!😃 Proto pište názory a dávejte hvězdičky!😂😂 Kecám, jinak jako obvykle, jak se vám líbí? Já už jsem tak strašně natěšená na hlavní děj!!!!😄

Vaše O 😘

Sestřičko? (HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat