,,Jak už jistě víte, děti, letos se konají Zimní Slavnosti." začala učitelka a třída začala jásat.
Zimní znamenalo sníh a veselí a Slavnosti znamenalo atrakce a sladkosti!
Okamžitě si začali šuškat co budou dělat a kam půjdou nejdřív.
,,Bee! Pudeš se mnou na cukrovou vatu?" zeptala se nějaká klisnička.
,,Ne! Ona půjde se mnou na řetízák!" odporoval hřebeček.
,,Ale mě slíbila že půjdem na střelnici!" vložila se do toho další klisnička.
A tak se jásot zvrhl v hádku o to, kdo půjde s Little Bee.
Navzdory tomu, že byla ve škole prakticky nová, byla dost oblíbená a pozornost spolužáků si užívala.
,,Uklidněte se. Stihnu to přece všechno." řekla s klidem.
Poníci opět začali jásat.
,,To není všechno, děti! Ještě mám pro vás jednu zprávu." oznámila učitelka a hříbata se opět uklidnila a poslušně ji sledovala.
,,Tento rok se má ukázat Snowpony, aby přivítal zimu." začala učitelka.
Hříbata si začala nesouhlasně šeptat a pak se přihlásil jeden hřebeček.
,,Ano, Blushi?" zeptala se učitelka.
,,Je pravda že Snowpony zemře potom co přivolá zimu?" zeptal se hřebeček.
,,Ano, to je bohužel pravda." sklopila hlavu učitelka.
Ve třídě zavládl značný neklid.
Učitelka to ignorovala a vytáhla starou knihu.
,,Podle legendy má Snowponyho vybrat tato kouzelná vločka." oznámila a vzala do kopyta vločku, která byla neporušeně schovaná mezi stránkami ,,Vybrala i prvního Snowponyho, kterého jistě znáte. Snowdrop.".
Učitelka zavřela oči a začala říkat nějaké zaklínadlo nebo něco v tom smyslu.
,,Vločko, kterou dobře znám,
Snowponyho ukaž nám.
On zimu přivolat má,
která radovánky dá."
Když to dořekla, otevřela oči a jemně foukla do bločky směrem ke třídě.
Vločka vyletěla až ke stropu, kde udělala nad třídou pár kol, jako by byla ve víru a pak se pomalu začala snášet dolů.
Třída i učitelka ani nedýchali.
Kdo to bude?
Kdo...?
Vločka dopadla na nose Little Bee.
Poníci se vyděšeně nadechli a odsunuli se od nebohé klisničky, která se jen zmateně rozhlížela.
,,Si to ty, Little Bee." vydechla překvapeně učitelka.
,,Já?! Ale to musí být nějaký omyl! Já přece nemám se sněhem a zimou nic společného!" odporovala Bee.
,,Možná že ano, ale nevíš o tom." řekla tajemně učitelka ,,Kouzelná vločka se nikdy nemýlí.".
Bee se rozhlédla po třídě.
Poníci uhýbali pohledy.
Co se stalo?
Ještě před chvílí ji zbožňovali!
,,Ne! To nemůže být pravda! Nejsem to já! Nemůžu být!" zakřičela Bee a vyběhla ze třídy.
Učitelka jen tak tak chytla do knihy vločku, která jí slétla z nosu a knihu zaklapla.
,,Ubohá Little Bee." pošeptala a zakroutila hlavou.Tak tu máme novou knížku. :D
Jak už sem řekla v Postavách - je to na motivy knihy Snowpony od Butterly33, což je mimochodem super knížka. ;)Omlouvám se Butt, že sem trošku změnila to vybírání. xD
Tak se to v téhle době dělalo trošku jinak. xD
Ve tvojí knížce třeba tu vločku ztratili. :D
ČTEŠ
Tajemství Snowpony (Dokončeno)
FanfictionLittle Bee si bezstarostně žila v Ponyvillu... Dokud nepřišel čas pro odhalení Snowponyho. K jejímu překvapení to totiž měla být ona.