Blue

187 42 8
                                    

Bee ještě ten den vyšla ven a koukala po hříbatech, kterým právě skončila škola.
Zaměřila se na světlou pegasí klisničku s modrou hřívou, která seděla opřená o zeď a četla si nějakou knížku.
Namířila si to k ní, ale najednou jí někdo nastavil kopyto a ona zakopla a spadla.
Byla překvapená.
To jí ještě nikdo neudělal!
,,To ke znakům Snowponyho patří i to že neumí chodit?" začala se smát klisnička, která jí podkopla nohu.
,,Ale já za to přece nemohla! Podkopla si mi nohu!" křikla Bee, když vstala, ale když se podívala na onu jednorožčí klisničku, překvapení bylo dvojnásobné.
,,Bogus?" vydechla překvapeně když prohlédla do škodlibé tváře jedné ze svých kamarádek.
,,Ambision? Jet Set? Nobility?" těkala očima z jedné klisničky na druhou.
To přece byly její kamarádky!
,,Co seš tak překvapená? Přece se s tebou nebudem bavit když seš odepsaná ne?" odfrkla si Jet Set.
,,A-ale vy ste přece moje kamarádky, ne?" nechápala Bee.
,,Kdo by se s TEBOU chtěl kamarádit?" vyhrkla Nobility a strčila do Bee tak silně, že ucouvla, přišlápla si ocas a spadla do bláta.
Čtyři klisny se začaly smát.
,,Je mi tě líto, Little Bee, nechtěla bych bejt tak ubohá jako ty." řekla opovržlivě Ambision ještě před tím než společně s partou odešla se smíchem pryč.
Bee měla slzy na krajíčku.
Takhle se přátelé nechovají.
Tohle nejsou a nebyli její přátelé.
Pokud tedy někdy nějaké skutečné měla.
Utřela si z tváře bláto i se slzou, která jí utekla z oka.
,,Nic si z toho nedělej. Ignoruj je." uslyšela najednou milý hlásek.
Zvedla hlavu a uviděla klisničku, která jí radila.
Byla to ta co k ní chtěla jít než se potkala s bývalou partou.
Ta modrohřívá klisnička k ní natáhla kopyto.
,,Ale já sem od bláta." upozornila ji Bee a ukázala svá špinavá kopyta.
,,Chceš pomoct vstát nebo ne?" zeptala se pobaveně klisnička.
Bee jí podala kopyto a klisnička jí pomohla vstát.
,,Jak se jmenuješ? Ty si tu nová?" zeptala se Bee, když zase stála na všech čtyřech.
,,Ne. Vlastně sem sem chodila ještě před tebou." zakroutila hlavou klisnička.
,,Ou, promiň. Já jen že sem si tě nikdy nevšimla." vysvětlila opatrně Bee.
,,To nevadí. Když tady někdo nepatří mezi elitu, jako by neexistoval." svěsila klisnička hlavu.
Bee nevěděla co říct.
Kolik poníků asi tímhle způsobem "neexistuje"?
,,Jo a jmenuju se Blue Skies." dodala Blue.
,,Já sem..." chtěla se na oplátku představit Bee, ale Blue ji přerušila ,,Little Bee. Já vím. Zná tě tu přece každý. Promiň že na to narážím, ale ty si Snowpony, viď?".
,,Asi jo." svěsila hlavu Bee.
,,Moji rodiče se báli že to budu já. Už jen kvůli barvě. Navíc se traduje, že Snowpony nemá v době vybraní Cutie Mark. A jak vidíš, já Cutie Mark nemám." vysvětlila Blue a ukázala na svůj prázdný bok.
Pak se podívala na Beein.
,,Ale ty ho máš, jak vidím. A dokonce to ani není nic se sněhem. Vlastně vůbec nepřipomínáš zimu." podivila se Blue.
Bee trkl do hlavy nápad.
Možná kdyby Blue řekla že ona je Snowpony, přivolala by zimu za ní.
,,Ehm, no, Blue, vlastně sem ti přišla říct, že se kouzelná vločka spletla. Snowpony sem neměla být já, ale ty." řekla* nervózně Bee.
Blue svěsila hlavu.
,,Já to věděla." řekla smutně.
,,Je mi to líto." řekla Bee a dala Blue kopyto na rameno.
,,To je v pohodě. Ty za to přece nemůžeš. Nikdo nemůže ovlivnit osud." pousmála se Blue.

*Přesně tady mě okřikla učitelka Hudební výchovy ať schovám mobil. xD Psala sem to celou hodinu a ona si toho všimla až tady. xDDD

Zbytek sem dopsala teď doma. :)

Tajemství Snowpony (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat