Chtělo to nový plán.
Blue je teď Beeina kamarádka.
Nemůže jí takovou podlost přece udělat!
Ale znala poníka, kterému by to s čistým svědomím udělala.
,,Bogus Fogus." řekla se škodolibým úsměvem, když stála před vilou na kraji Ponyvillu.
Vyletěla k oknu, ve kterém měla její bývalá rádoby nejlepší kamarádka pokoj.
Viděla tam Bogus, jak spí na své prostorné zdobené posteli s bílými nebesi se vzory ze zlaté nitě.
,,To je tak nóbl až se mi z toho dělá špatně." odfrkla si Bee, která vyrůstala ve vesnici.
A ještě k tomu tajné.
Opatrně si otevřela okno a přišla k posteli.
Vzala si do pusy bílou barvu na srst a odkryla deku.
Postupně přetřela celé Bogusino světle růžové tělo na bílo a pak se s taktéž bílou barvou na hřívu pustila i do jejích světle modrých kadeří.
,,Teď se uvidí kdo je tu sněhule." řekla s ďábelským úsměvem Bee a vyletěla z pokoje.
Samozřejmě za sebou i potichu zavřela okno.Když dorazila domů, vyndala z brašny, kterou měla na boku i světle žlutou barvu na srst a černou, červenou a oranžovou barvu na hřívu.
Ještě než šla spát, dílo bylo dokonáno.,,Vstávej, Bee. Je tu..." když Gazette otevřela dveře, vyhrnula se z nich její dcera Little Bee, připravená do školy.
,,Co to máš s hřívou?" zeptala se překvapeně Gazette.
,,Přece nic." odvětila vesele Bee, vzala si z kuchyně připravenou svačinu a odběhla ke dveřím, ve kterých už čekala Blue.
,,Ahoj!" pozdravila vesele svou kamarádku.
,,Ahoj. Už si zase barvíš hřívu a srst?" zeptala se Blue.
,,Jo. Ale dost tlachání, musíme do školy!" zavelela důležitě a vyšla i s Blue směrem ke škole.
,,Co že se tam tak těšíš?" zeptala se nechápavě Blue.
,,No... Dneska je přece tělocvik, ne?" vyhrkla výmluvu Bee.
,,Jo. Já ho moc nemusím. Ale tobě de, tak se vlastně máš na co těšit." vydedukovala Blue.
,,Správně!" zaculila se Bee.
Před školou tentokrát nepotkali nikoho, ale když vešly do školy, stanuly tváří v tvář zrovna procházející známé partě fiflen.
Ty se jich, stručně řečeno, lekly a utekly pryč.
,,Co jim je?" kroutila hlavou Blue ,,A kde je Bogus?".
,,Nevím." řekla nezúčastněně Bee.
Když přišly do třídy, uviděly v první lavici brečící, osamělou Bogus, která byla celá bílá.
Blue se překvapeně podívala na Bee.
,,Ono je to fakt nakažlivý?!" vyděsila se.
,,Ne. Jen se, jak se zdá, ukázal skutečný Snowpony." vysvětlila moudře Little Bee.
,,To se mi nezdá." zakroutila nesouhlasně hlavou Blue ,,Nejdřív ty, pak já a teď Bogus? Kouzelná Vločka se přece nikdy nemýlí!".
,,Jak vidíš, nikdo a nic není dokonalý." řekla pobaveně Bee a přišla k Bogusině lavici.
,,Podívejme se! Tak kdo je teď nechtěná nula?" zeptala se pobaveně.
Bogus se na ni podívala očima plnýma slz.
Bee se k ní naklonila, opřela se o lavici a navázala s ní oční kontakt.
,,Je to šok když tě mají jeden den rádi a druhý den tě nenávidí, co?" řekla chladně Bee.
Bogus se na ni překvapeně podívala.
V jejích očích bylo vidět že si uvědomila jaká byla.
Bee si znovu stoupla a namířila si to kolem Bogus ke své lavici.
,,Tak počkat!" vykřikla Bogus a všichni ve třídě se na ni otočili.
Pak se ale jejich pohledy přesunuly na Little Bee.
Přesněji řečeno na její bok.Opět kapča ze Slovenska! ❤.❤
Ze včerejška.A ještě mám jednu. xD
ČTEŠ
Tajemství Snowpony (Dokončeno)
FanfictionLittle Bee si bezstarostně žila v Ponyvillu... Dokud nepřišel čas pro odhalení Snowponyho. K jejímu překvapení to totiž měla být ona.