Test Billa
Pyt.1
W samolocie leci 500 na pokładzie, jedna wypadnie. Ile w takim razie zostanie cegieł?Odp: A co mnie obchodzą jakieś cegły, nie moje więc odczepcie się...
Pyt.2
Jak umieścić antylope w lodówce w trzch krokach?Odp: A po co mi antylopa w lodówce?!
Pyt.3
Jak umieścić słonia w lodówce w czterech krokach?Odp: Przecież słoń jest taki wielki, że w życiu nie zmieści mi się w lodówce!
Pyt.4
Król lew ma urodziny jakie zwierzę na nie nie przyjdzie?Odp: Ślimak, nie zdąrzył...
Pyt.5
Czy Babcia może przejść przez bagna na których żyją krokodyle?Odp: Nie, bo i tak utonie wredna starucha...
Pyt.6
Babcia jednak zginęła przechodząc przez bagna dlaczego?Odp: No mówię, że utonęła... k***a Kto wymyślił te pytania?!
Test Willa
Pyt.1
Na pokładzie samolota leci 500 cegieł, jedna wypadnie. Ile w takim razie zostanie cegieł?Odp: W samolocie jest teraz 499 cegieł.
Pyt.2
Jak umieścić antylope w lodówce w trzch krokach?Odp: Otworzyć lodówkę. Wsadzić antylope. Zamknąć lodówkę.
Pyt.3
Jak umieścić słonia w lodówce w czterech krokach?Odp: Otworzyć lodówkę. Wyjąć antylope. Włożyć słonia. Zamknąć lodówkę.
Pyt.4
Król lew ma urodziny jakie zwierzę na nie nie przyjdzie?Odp: Na urodziny lwa nie przyjdzie słoń, bo będzie nadal siedział zamknięty w lodówce.
Pyt.5
Czy Babcia może przejść przez bagna na których żyją krokodyle?Odp: Tak, bo krokodyle będą na urodzinach lwa.
Pyt.6
Babcia jednak zginęła przechodząc przez bagna dlaczego?Odp: Babcia zginęła, bo spadła na nią cegła która wyleciała z samolotu.
CZYTASZ
Powalone rozmowy braci
RandomBędę tu zamieszczać krótkie/dłuższe śmieszne rozmowy/teksty po między braćmi/bliźniakami... Demonami... Czyli Billim i Willim... Czasami wystąpi Kill... Zapraszam!