Chapter 2

562 48 4
                                    


S H I Z U E A E T R I E L L E

"Okay Spill It What do you need from Me?"
I knew that they really need something from me that's why they suddenly called me.

"Sit Down Shizue" Mom Said and Sip On Her Coffee. I just rolled my eyes and sat on the couch.

"Do You know Cross Hunters Association?"
Mom said and Raise Her Eyebrows.

"Yeah why?" I answered.

"Their only son Reilly Hanagata do you know him?" Why does she asked about him? Does she want me to kill that guy?

"Yeah the annoying guy? Why did you ask? do you want me to kill him?" I asked and Crossed my arms.

"No not that!" Mom shouted.

"Then what is it!?" Masyadong patagal hindi nya ba alam na I have So many Important things to do? Tsk

"Since Me and Your father is also a Product of Arrange Marriage we decided na I-fix Marriage ka Sa Only Son Ng Cross Hunters na Si Reilly" Suddenly My Jaw literally drop.Hindi pa ba sapat sakanila ang Binibigay kong pera at kailangan pa nila akong ipamigay?

"What The Fvck Mom!? I dont want---"

"No Buts! Kailangan natin sila They Released new and Upgraded guns and machines na kailangan ng Grupo mo!Alam mo naman ata na lalong lumakas ang Blood drop dahil may 5 grupo ang nakipag merge sakanila,Think About It Shizue" Natigilan ako Saglit sa Sinabi ni Mom,Para sa akin Buhay Ko na ang Buong Organization.

Ginawa ko ang lahat para mapalakas ito.3 Years,3 Fvcking Consecutive Years na Tiningala at kinatakutan ang Organization namin at Ang grupo lang ng Blood Drop ang May lakas ng loob para pabagsakin kami.Alam ng buong Underground Society na Malakas rin ang Grupo ng Blood Drop kaya marami rin ang takot makabangga rito.Nabalitaan ko nga na may 5 malalakas na grupo ang bago nitong allies and I know sooner they gonna attack Us,But Do I Really need to be enganged just to Save my Organization?

Arggh!! It seems like I don't Have any choice but to fvcking marry that Guy!

"Tommorrow night is Your engangement Party,Your Gown Is in your Room" Mom said and Leaved the Room.

"Arrgh! That Fast!?" I Hissed and started walking.

Nang makapasok ako sa Kwarto ko nakita ko na agad ang Kulay black na Long gown sa Kama.

I Just flashed a Smile,Mom Really knows my taste when it comes to Dresses and Gowns.

It has a long slit in the right leg and it has a revealing back.I Checked If It Has A secret pocket for my Handgun,and It Has.

Pabagsak akong umupo sa Kama at hinubad ang Boots ko,I Grabbed my Earpiece and Started a group call.

"Boss/Queen/Bakit Boss?" Bungad nung Tatlong babae ng Sagutin nila ng tawag ko.

"Im enganged" Maikli kong sagot.

"What!?/Ano!?/Sino naman ang malas na lalaking iyan?" Sagot naman nila na ikinairap ko.

"Hahahaha/Oo nga sino?/Hahahaha"
These Bitches, are they making fun of me!?

"Shut Up Bitches,Or Else I'll Rip your heads" Malamig kong tugon na ikinatahimik nila.

"You Guys Know What to do ok?"
Dagdag ko pa.

"Khariza For The Secret Cams and Cctv's,Vivianne For The Securities and Snipers"
I Stated.

"Copy that/Yes/Teka Pano ako?" I rolled my eyes again.

"Brianna Disguise as A Guest Watch all the Mafias There" Sagot ko naman.

"Yes Boss!" She Answered.

"Ok Bitches Get Ready For Tommorow night at 7PM La Grande Hotel" I said and Ended the Group Call.

Nakita ko namang may sobre sa Ibabaw ng Side Table ko kaya Kinuha ko Ito.

Invitation for Engangement Party?

"What The Fvck!? Nakagawa agad sila ng Invitations? Unbelievable!"
Di makapaniwalang sambit ko sa sarili.

Sana naman Aware ang Cross Hunters Sa pinasok nilang Gulong makipag merge sa Black Death.

I Hope na Magpadala sila ng Maraming securities for Tomorrow.

I Entered My Password in my Walk In Closet and Start Checking My Guns.
I Picked AA Magnum and Forty-Nine,Kumuha na rin ako ng 3 small knifes and Locked my Closet.

Im Sure That It will be a Bloody Engangement Party.

Enganged To The Mafia QueenTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon