Şaşkınlıka gözlerim iyice aralandı.Sesi kalınken aniden cırlamıştı.
yüzümü buruşturdum.
beni gözleriyle hızlı hızlı süzüyodu.sanki yemek görmüş aç köpek gibi. Aynen en iyi terim buydu herhalde.
Yemek görmüş sevimli ve küçük bir köpek.
aniden yerinden kalkıp yanıma dizçöktü.elini uzatıp.
"merhaba ayı yogi"
ne? ayı yogimi? kaç yaşındaydı bu kız? duygu değişimleri ile kaşlarımı çattım.bu kızın cezaevinde ne işi var?
"ayı yogi?"dedim anlamamış gibi.
kafasını çocuk gibi salladı. o sırada göğüs dekoltesi iyice açılmıştı.hemen onume çevirdim kafamı.kolay kolay bi kadına bakmazdım ben.
hıçkırık sesi duyunca gözlerim yavaşça sarışın kıza kaydı.
gözleri yine dolmuş, dudaklarını birbirine bastırmış,kocaman kahve gözlerini iyice açmış.
onu izledim uzun uzun tuhaftı.duygu değişimleri çok hızlıydı,heleki üstündeki kıyafet....
çok küçüktü,normal sıradan bi kız gibi duruyodu.ayrıca güzeldide.
ne yapmış olabilirki? yavaşça iç geçirdim.
"niye ağlıyosun?"
titreyen gözleri beni bulunca bi kaç hıçkırmadan sonra cevap verdi.
"benden rahatsız oldun dimi?"
kendimi hiç bozmadan ona bakmaya devam ettim.
"bak! gördünmü? sen benden hiç hoşlanmadın. hatta benden kötü kötü şeyler isticeksin,yapmazsam kızıcaksın,vurucaksın,ağlatıcaksın,bi yere bağlıcaksın....sonra....sonra....orda tek başıma bırakıcaksın beni...."
biraz daha sesli ağlamaya başlayınca şunu farkettim.verdiği tepkiler normal bir insanın ki gibi değildi.dediğim gibi.
tuhaftı.
ağlamaktan kızarmaya başlayınca duruma el atmanın zamanı geldiğini fark ettim.
"ağlama dur senden bişey istemicem,yapmicamda....sakinleş"
bana uzun uzun baktı ve sonra gülümsedi.
evet.
gülümsedi.
"peki o zaman"diye şakıdı resmen.
yüzünü koluyla çocuk gibi sildikten sonra oda sırtınıduvara yasladı dizlerini kendine çekip uyuma pozisyonu aldı.
cuma akşamının sonlarına doğru geliyoduk.saat 8.40'dı.
o gece hiç uyumadan uzun uzun izledim onu, hemde hiç sıkılmadan.
________________________________________
küçük kızı kucakladım sabaha doğru, orda üşümeye başlamıştı yavaş yavaş.
kollarıma aldığımda resmen kızımı yatağına yatırıyomuş gibi hissettim.ama bu daha farklıydı.
ilk defa hayallerim önümden geçti.kafamı iki yana sallayıp onu kendi yatağıma yatırdım.başka yatakda yoktu zaten.onu bıraktıktan sonra üstünü sıkı sıkı örttüm.zaten iki kumaş parçasıyla duruyodu.hasta olsaydı ona bir cezaevinde bakmazlardı.
bende sabah sporuma şimdi başlıyacaktım.
iki saat gibi bi süreden sonra nefes nefese terle kaplı olarak duvara dayamıştım sırtımı.
herzamanki gibi arkadaşımı bekliyodum.arkadaşım dediğim burada güvenlik görevlisiydi ama cumartesi günleri hücre nöbetçiliği yapıyodu.olduğum durumu ona izah ettiğimden beri iyi arkadaş olmuştuk benden büyüktü ama benden küçük düşünüyodu.çocuk ruhluydu.bende onunla birlikte çocuk oluyodum. istanbulda ne var ne yok hepsini her cumartesi benimle kahvaltı masası kurar anlatırdı.şimdide onu bekliyodum.
bu sefer bu kızı anlatıcaktı bana.
hayalimi güzümün önünden geçiren kıza
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hap İle Şeker
RomanceHap,şekere olan aşkı yüzünden ona bulaşmak zorundaydı. Yoksa sonu karanlikti. "Odamda bir piçle kalmak istemiyorum!" "Pic olduğunu kim söyledi? " ============ "Ne yapıyorsun burada aptal?" ============ "Sevsene beni tan...böyle sımsık...