Η γνωριμία

193 16 7
                                    

Το κουδούνι διέκοψε τον γαϊδουρίσιο ύπνο μου. Ήταν η κύρια Τούλα και μου έφερε τα κλειδιά για να τα δώσω στους νέους γείτονες. Ποιος ξέρει πάλι τι ηλίθιους κουβάλησε πάλι γαμωτο! Κάνας καλός δεν μπορούσε να ρθει μπας και ξεκολλήσω και γω από τον Μάρκο; Ο Μάρκος​ ήταν ο πρώην μου. Από το γυμνάσιο. Ναι τώρα είμαι 2ο έτος στο πανεπιστήμιο. Όπως καταλάβατε η ερωτική ζωή μου είναι φοβερά έντονη. Ένας καλός γκόμενος δεν μου έκατσε και ποτέ ρε πουστη μου! Στο καπάκι παίρνει τηλέφωνο η Μυρτώ, η κολλητή μου να μου πει για το one night stand που έκανε χθές... Μου το χτυπάει συνεχώς 😂  Και πάλι το κουδούνι διέκοψε μια από τις αγαπημένες ασχολίες μου!
"Έλα Μυρτώ σε κλείνω χτυπάνε οι νέοι γείτονες για τα κλειδιά... Ναι, λείπει η κυρία Τούλα και τα έδωσε σε μενα λες και δεν εχω άλλη δουλειά!". Κλείνω το κινητό αρπάζω τα κλειδιά και με ένα υφακι πάω να ανοίξω την πόρτα... Oh Crap! "Τι είσαι εσύ μανάρι μου;" ήθελα να πω αλλά τελικά είπα "Καλημέρα!"... Αυτό που αντίκρισα μπροστά μου θα μπορούσα κάλιστα να το συναντήσω σε ένα περιοδικό με τους πιο όμορφους άντρες του κόσμο! ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, ΑΥΤΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΓΕΊΤΟΝΑΣ; 
"Γεια, είμαι ο Λίο, ο γείτονας και..."
"Λίο;" είπα σηκώνοντας αυθόρμητα το φρύδι μου.
"Λεωνίδα με λεν, όμως το έκοψα" εξήγησε γελώντας.
Έβαλα τα παπούτσια μου και τον οδήγησα στο διαμέρισμα του το οποίο ήταν που; Ακριβως δίπλα! Σωστά μαντέψατε! Μπήκε μέσα και άφησε τις βαλίτσες του. Χαμογέλασε και είπε "Εσύ δεν μου είπες το όνομα σου"
"Εε; Ααα! Ναι, Βάλια." τα είχα χάσει εντελώς. Θα με παιρνουσε για βλαμμένη.
"Και πόσο είσαι αν επιτρέπεται Βάλια; " ρώτησε χαμογελώντας.
"Σχεδόν 20... Δηλαδή 19 ακόμη." είπα προσπαθώντας να αποφύγω κάθε eye-contact. Ήταν ένας κούκλος... Και δολοφόνος να ήταν δεν θα με πείραζε να τον έχω γκόμενο!!
"Είσαι μικρούλα ακόμη! Σε περνάω για 3 χρόνια" απάντησε χτυπώντας με φιλικά στον όμο.
"Εε καλύτερα να φεύγω. Αν χρειαστείς οτιδήποτε φώναξε με ότι ώρα κι αν είναι!" είπα και έτρεξα στο σπίτι πέφτοντας στον καναπέ φαρδιά πλατιά. Είχα ιδρώσει από αυτό το άγγιγμα! Που θα πάει... Θα τον τυλίξω! Στην τελική δίπλα μένει.

Μετά από ώρες άκουσα ασανερ. Κοίταξα από το ματάκι της πόρτας για να δω μήπως έφυγε οπότε δεν υπήρχε λόγος να ετοιμάσω κέικ για να του πάω.. Ευτυχώς δεν έφυγε αυτός! Ετοίμασα κέικ, ετοίμασα κ εμένα, βάφτηκα, στολίστηκα πήρα κ ένα μπουκάλι κρασί και πήγα. Μου άνοιξε και χαμογέλασε μόλις με είδε.
"Γεια! Έφερα κάτι για το καλωσόρισμα!"
"Ωωωω, ευχαριστω! Πέρνα μέσα!"
Καθίσαμε στον καναπέ του. Μου σέρβιρε κρασί και μερικούς ξηρούς καρπούς.
"Με λένε Λεωνίδα Ξηρό, είμαι 23 ετών και είμαι στο 4ο έτος του μαθηματικού." είπε γελώντας.
"Αισθάνθηκα σαν πρόεδρος δικαστηρίου" απάντησα κοκκινισμενη.
"Σειρά σου" αποκρίθηκε
"Λοιπόν με λένε Βάλια Μελιτά, είμαι 19 και είμαι στο 2ο έτος φιλοσοφικής." απάντησα, τρώγοντας τα χείλη μου από αμηχανία. Είχε κολλήσει το βλέμμα μου του στα χείλη μου, τι ήθελε άραγε; Τι σκεφτόταν;
"Λιο; Είσαι καλά;" τον ρώτησα.
"Εεεε ναι μια χαρά!" είπε εμφανώς ταραγμένος. Το κουδούνι για τρίτη φορά σήμερα διέκοψε μια όμορφη στιγμή... Και Oh crap, αυτό είναι η αλήθεια ότι δεν το περίμενα...😭

-----------------------------------------------------------
Κάθε μέρα νέο πάρτ! ❤ Μείνετε συντονισμένοι!!
Leave a ⭐ or a 💬 if you liked my story

Oh Crap!Where stories live. Discover now