Η συνεύρεση

159 11 13
                                    

Γαμω την τύχη μου! Ηταν γκόμενα του. Ντύθηκε γρήγορα και έκανε αέρα στον εαυτό του. Ήταν κόκκινος, το ίδιο κι εγώ.
"Ήμουν σίγουρη ότι θα ήσουν εδώ! Μπορείς να ρθεις μέσα που σε θέλω;" του είπε προστακτικά η τσουλα του.
"Ναι.. Τα λέμε Βάλια.." απαντησε κ έφυγε όπως​ ήρθε. Με το κεφάλι κάτω.

Οι φωνές όπως ήταν σίγουρο συνεχίστηκαν.
"Δεν πρόλαβα να φύγω ρε και πηγες σε αυτή;"
"Δεν είναι έτσι βρε μωρό μου..."
"Ξέρεις ότι ένας εργοστασιάρχης μου χαρίζει ολόκληρο εργοστάσιο αλλά εγώ είμαι πίστη σε εσένα;"
"Ρε αγάπη μου το ξέρω, δεν έγινε τίποτα όμως!"
"Το βράδυ κιόλας​ θα μαζέψω τα πράγματα μου!"
"Σε παρακαλώ... Μην το κάνεις"

Μετά από ώρες παρακάλια και​ κλάματα την επισε. Θα ξαναγυρνουσε όμως. Με είχε ανάγκη.
Τον έκανα αντ στο φβ. Εεε μετά από τέσσερεις μέρες γεμάτες τέτοιες περίεργες καταστάσεις ήταν λογικό! Και με δέχτηκε αμέσως, λες και το περίμενε... Αποφάσισα να του στείλω λοιπόν ένα μήνυμα.

Εγω: Γεια, απόψε το βράδυ αν θες έλα να δούμε το Γκοστ Μπάστερς στην τηλεόραση. Βρες μια δικαιολογία. Να θυμηθούμε τα παλιά! :*

Αυτός: Ναι αμέ! Η Μπέτυ θα λείπει οπότε δεν χρειάζεται δικαιολογία. Ανυπομονώ.

Το βράδυ πλησίαζε και οι ώρες λιγόστευαν ώστε να ρθει. Ξύρισα τα πάντα, έβαλα ότι πιο τολμηρό είχα σε εσώρουχο και ένα ανοιχτό μπλουζακι με ένα σορτσάκι.

Το κουδούνι χτύπησε και ήταν αυτός. Ήρθε. Το Γκοστ Μπάστερς είχε ήδη αρχίσει. Καθίσαμε και οι δύο στον καναπέ. Είχα βάλει κρασί να πιούμε, δεν ήξερα τι ήθελε να πιει.
Αραξαμε και κοιτούσαμε κ οι δύο την οθόνη ώσπου πέρασε το χέρι του πίσω από τον σβέρκο μου αγκαλιάζοντας με. Δεν αντεδρασα. Λίγο αργότερα εγυρα το κεφάλι μου στον όμο του και ακούμπησα με το χέρι μου το μπούτι του όμως πιάστηκα και ξαναγύρισα στην αρχική μου θέση.
Ένιωσα το χέρι του για άλλη μια φορά να παραμερίζει τα μαλλιά μου και να γλύφει το λαιμό μου. Γύρισα απότομα και μ φίλησε τόσο αισθησιακά. Με ξάπλωσε στον καναπέ ξανά και γδύθηκε όσο πιο γρήγορα γινόταν, ώστε να γδυσει και εμένα. Εγλυφε όλο το σώμα μου και έβαλε ένα δάχτυλο μέσα μου. Αναστεναξα και το έβγαλε γρήγορα, το έβαλε, το ξαναεβγαλε κ το ξαναβαλε αρκετές φορές ώστε να είμαι ένα βήμα πριν το αμήν... Τότε έβγαλε από την τσέπη του πεταμένου τζιν του προφυλακτικά και τον ένιωσα να μπαίνει μέσα μου. Ένιωσα το σώμα του να διεισδύσει στο δικό μου. Ένιωσα τα σώματα μας να γίνονται ένα! Ήταν τόσο παθιασμένος και το ευχαριστιόταν. Κι εγώ το ευχαριστιόμουν. Μόλις το κάναμε στον καναπέ τρέξαμε στο κρεβάτι και το κάναμε κι εκεί. Και στο μπάνιο και ξανά στο κρεβάτι και στην κουζίνα και ξανά στο κρεβάτι ώσπου κουραστηκαμε... Έξι φορές σε ένα βράδυ! Ουαου. Οκ εγώ είχα όντως καιρό να πάω με άντρα αλλά ο Λιο έκανε λες κ είχε να πάει κ αυτός με γυναίκα όσο καιρό​ είχα εγώ να πάω με άντρα. Δεν με ένοιαζε όμως. Ξάπλωσα δίπλα του και τον χαζευα να κοιμάται μέχρι να με πάρει ο ύπνος. Φοβάμαι ότι αρχίζω να τον ερωτεύομαι. Αν όντως το ερωτεύομαι τι θα κάνω;;; Oh crap...

-----------------------------------------------------------
Γειαααα σε ολουυυς!! Ελπίζω να σας άρεσε το νέο πάρτ!! Αν σας άρεσε κάντε ένα share, ψηφίστε⭐ ή αφήστε ένα σχόλιο💬

Oh Crap!Место, где живут истории. Откройте их для себя