Η δέσμευση

151 15 2
                                    

Ήταν η κοπέλα του!!!! Ομιτζι κι εγώ του πήγα κεικ για να τον καλοπιασω και...
Μόλις την είδα έμεινα βουβή, συστήθηκα, έδωσα μηχανικά το χέρι και έφυγα άρον άρον! Από ότι φαίνεται η κοπέλα δεν με πολυσυμπαθησε γιατί​ κ αυτή την ίδια αντίδραση είχε μόλις με είδε... Γιατί όλοι οι ωραίοι να ναι πιασμένοι :( Πφφ μου άρεσε πολύ ο Λιο, εξέπεμπε κάτι πολύ ωραίο, ένιωθα σαν να τον ήξερα χρόνια. Εντωμεταξυ είχα φύγει τόσο βιαστικά που ούτε την παρατήρησα να συγκρίνω... Βασικά ΤΙ ΛΕΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΟΤΉΡΙ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΣΊ ΔΕΝ ΆΦΗΣΑ!
"Σίγουρα θα έχει φεισμπουκ" σκέφτηκα και έσπευσα να τον αναζητήσω! Είχε και είχε κ σε σχέση με 'Μπετυ Δρκ'. Γιαααα να δουυυμεεε τι σόι κοπέλα είναι αυτήηη;;

 Γιαααα να δουυυμεεε τι σόι κοπέλα είναι αυτήηη;;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ναι.... Αυτή ήταν η κοπέλα του! Ημαρτον!!! Καταρχάς, η κοπέλα είναι αρχιτσουλαρα και​ καταδευτερον, είναι μεγαλύτερη του κατά 6 χρόνια;;!! Αργά ή γρήγορα θα τον φτύσει και θα πέσει στην αγκαλιά μου!
Μα ποιον κοροϊδεύω; Δεν υπάρχει περίπτωση να προτιμήσει εμένα από αυτή 😭 Η κοπέλα τα χει όλα! Πφφφ crap...
Οοοχ, κάτι ακούγεται από δίπλα! Φωνές; Ακόμη δεν ήρθαν σεξ κάνουν;; Οχιιιι, νευριασμένες φωνές! Γιεεες!
"Ωραία αν είναι να μαζεύεις κάθε τυχαία φοιτητριουλα εδώ μέσα τότε να μαζεύω κ γω τυχαίους πρωτάρηδες!" Τσιριζε αυτή.
"Τρελάθηκες; Είναι απλά γειτόνισσα!" απάντησε αυτός.
"Ναι για​ αυτό μόλις ήρθα σηκώθηκε και έφυγε;" συνέχισε η Μπέτυ.
"Βρε μωρό μου... Θα αφήσω εγώ εσένα για αυτή; Πλάκα κάνεις; Απλά της κάνω τα γλυκά μάτια μπας και μας φέρνει τιποτα και τρώμε!" Την καθησύχασε.
'Τι γελοίος, τι άθλιος, παλιομπασταρδος μαλακας! Τερμα! Ούτε γεια δεν πρόκειται να του λέω από δω και πέρα!!" είπα από μέσα μου και έσπασα το ποτήρι... Έβαλα μπιτζαμες και έπεσα για ύπνο... Πέρασα πολλά σήμερα...

Το επόμενο πρωί σηκώθηκα, πλυθηκα, ντύθηκα και έκατσα στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση. Τα νεύρα από χθές δεν είχαν περάσει.
Το κουδούνι χτύπησε και έτρεξα να κοιτάξω από το ματάκι. Ήταν αυτός! Πώς τολμάει; Ανοίγω την πόρτα και με κοιτούσε με αυτό το ηλίθιο χαμόγελο...
"Καλημέρα, έφερα το πιάτο. Τι κα.." πριν προλάβει να ολοκληρώσει την πρόταση άρπαξα το πιάτο τον ευχαρίστησα ψυχρότατα και έκλεισα την πόρτα στα μούτρα του..
Δεν το πιστεύω ότι ήρθε να το παίξει 'φιλος'. Να γιατί δεν έχω σχέση! Γιατί όλοι είναι Β Λ Α Κ Ε Σ!
Πέρασε η ώρα και έπρεπε να πάω στην Μυρτώ. Έβαλα μια ζακέτα, βγήκα κλείδωσα και μπήκα στο ασανσέρ. Προτού πατήσω το κουμπί του ισογείου τον είδα να πλησιάσει και το πάτησα γρήγορα ώστε να μην προλάβει... Και όντως δεν πρόλαβε. Τι το θελα όμως; Με περίμενε στην πόρτα του ασανσέρ! Πρόλαβε και κατέβηκε με τα πόδια.
"Για που το βαλες μικρή;" με ρώτησε βάζοντας το χέρι του στην άλλη άκρη της πόρτας εμποδίζοντας με.
"Άφησε με, θα αργήσω" του είπα σπρώχνοντας τον.
Αυτός κρατούσε αντίσταση. Προχωρούσε όλο και πιο γρήγορα κοντά μου ώσπου κόλλησε πάνω μου.
"Δεν έχεις να πας πουθενά μικρή" ψιθύρισε στο αυτί μου και ανατριχιασε όλο το κορμί μου. Ήθελα τόσο πολύ να τον αρπάξω και να το κάνουμε μέσα στο ασανσέρ αλλά κρατήθηκα στο ύψος μου.
"Ακόμη δεν με θυμήθηκες μικρή;" με ρώτησε και σκαλωσα.
"Τι να θυμηθώ;"
"Το όνομα μου δεν σου λέει τίποτα;;"
Μετά από μερικά δευτερόλεπτα καταλαβα ποιος είναι και γουρλωσα τα μάτια μου! Αποκλείεται... Oh crap, όλα σε μένα ρε γαμωτο;;;;

-----------------------------------------------------------
Αφήστε μου την αγάπη σας αν θέλετε 😁
Ψηφίστε, σχολιάσετε, στείλτε μου ένα μήνυμα ή e-mali αν θέλετε να τα πούμε ή να μου προτείνετε αλλαγές!
Σας αγαπώ όλους και ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο στο δικό μου βιβλιαράκι ❤💞🙌

Oh Crap!Where stories live. Discover now