Gala večer 1/2

29 9 0
                                    

Na vesmírné stanici Southampton se nachází celkem třicet pět jídelen. Je tu patnáct fastfoodů, šest jídelen pro posádku, dvanáct restaurací specializujících se na světová jídla, veliká luxusní místnost, která je schopná pojmout kolem devíti tisíc strávníků, a nakonec platinová restaurace schopná pojmout jeden tisíc cestujících. Právě tato místnost bude po celou dobu Utuberingu hostit všechny youtubery, důležité hosty a důstojníky z můstku.

Bylo právě půl osmé a před vchodem do jídelny se začali tvořit zástupy lidí. Po pár minutách se otevřely prosklené dveře a hosti byli vpuštěni dovnitř.

Ke kapitánskému stolu se pomalu scházela smetánka českého youtube a světové hudební scény.

Když ke stolu přišel Stejk, oblečený v černém smokingu, černých botách a černé buřince, společně s Kotletkou, kterou zdobili dlouhé růžové, flitry prošité, šaty, ke stolu seděl zde MenT a Kovy. MenT se okamžitě postavil a uvítal kotletku jako před přistáním.

„Jsem ráda, že sedíme u stejného stolu," řekla vesele a posadila se po Mentově levici a vedle ní si sedl Stejk.

„Je to tu neuvěřitelné," vyhrkl Kovy s nadšením.

„To teda je," ozvala se Kotletka, „V naší kajutě jsou dvě koupelny. Víte, co to znamená?" Kovy už otevíral pusu, ale ona byla rychlejší, „Já vám povím, co to znamená. To znamená, že nemusím sdílet koupelnu s tímhle nemytým čuňetem."

„To není pravda," Stejk začal hrdě bránit svou čest, „Osprchoval jsem se, než jsem se převlékl."

„Ty říkáš pramínku vody v umyvadle sprcha?"

„No já aspoň nejsem majitelem dvanácti zavazadel," uchechtl se, „Dvanácti!"

Kotletka se otočila na dva youtubery sedící u stejného stolu a začala vysvětlovat:

„Oblečení, boty, make-up, holící strojky, laky na nehty, šperky, zbylá kosmetika, hřebeny, sponky a domácí pekárna přece potřebují své místo."

„Cestujete s domácí pekárnou?" ozval se dívčí hlas za Kotletkou. Byla to Nikol z kanálu NikolsLife. Měla oblečené oranžové šaty, které jí sahaly do půlky kolen a odhalovali jedno rameno.

„Ahoj Niky," pozdravil MenT, „Nevěděl jsem, že přijedeš s námi."

„Museli jsme se minout. Byla jsem tak nadšená, když jsem zjistila, že budu sedět u kapitánova stolu, ale teď, když vidím, s kým se budu u večeře bavit, tak jsem hned veselejší," řekla a posadila se na židli vedle Menta a Kovyho. U stolu už zbyli jenom čtyři místa.

Tématy následující konverzace se stali zbývající čtyři židle. Zazněli otázky na to, kdo je, kromě kapitána, zabere.

Stejk se právě smál jednomu vtipu, který vypustila z pusy Nikol, když, přesně deset minut před osmou, spatřil krásnou rudovlasou dívku scházející schody do restaurace. Měla na sobě úchvatné červené šaty a mířila přímo k jejich stolu.

Kotletka zpozorovala jeho pohled směrem k té holce a pro jistotu ho kopla do holeně a pohrozila mu:

„Nečum na ní! Já tě varuju."

Rudovlasá dívka nakonec ladným krokem došla až k nim a vesele je pozdravila:

„Dobrý večer. Já jsem první důstojník Martina Ripleyová."

Vetřelec vs. KotletkaKde žijí příběhy. Začni objevovat