„Píše se rok 2198. Lidé kolonizovali Mars, vyslali výpravy do zcela neznámých světů a postavili stovky vesmírných komplexů, které splňovali funkci výzkumnou, výrobní, ale převážně turistickou. Jedním z těchto komplexů je vesmírná stanice obíhající planetu Zeta 2 a nabízí úžasný pohled na plynného obra a jeho planetoidy.
Na tuto stanici se ze Země dostanete dvoutýdenní cestou jednou ze čtyř turistických raket třídy V. Cestující jsou z důvodu bezpečnosti po dobu cesty udržováni v kryogenním spánku. Na samotné stanici se pak nachází přes deset tisíc pokojů pro návštěvníky a dva tisíce kajut posádky, zbytek osazenstva pak tvoří androidi ovládané umělou inteligencí s názvem ‚ZUZKA'.
Již několik let se pravidelně na této stanici koná světově známý festival ‚Utubering'. Letos se tato akce koná mezi 22. a 24. červencem 2198."
„Tak co říkáš?" zeptal se Stejk s úsměvem od ucha k uchu, když Kotletka dočetla prospekt dopravní kanceláře
Ta se na něj vážně podívala a zasyčela, „To nemyslíš vážně? Ty jsi musel mít další zatmění toho svého chorýho mozku!"
„Pojedeme tam úplně zadarmo. Budeme mít luxusní kajutu a budou se o nás královsky starat."
„Když chci, aby se o mě někdo královsky staral tak ti budu vyhrožovat tím, že zveřejním tvoji nahou fotku na facebooku," její vražedný výraz opět zpražil Stejka jako mnohokrát předtím.
„Ale tohle bude dobrovolné."
„Nezájem. Nemám v plánu strávit dva týdny v kryogenním spánku. Já vím, že to je jen tvůj plán, jak se mě zbavit ty prasáku. Ale já ti to jen tak nedaruju, jen musím sehnat váleček, nebo baseballovou pálku a vymlátím ti ten blbej nápad z hlavy!" zakřičela a otočila se k němu zády, vyndala si jeden ze svých početných laků na nehty a začala si je jeden po druhém lakovat.
Stejk se krčil strachy v rohu a jen tiše zašeptal, „Jídlo bude zdarma."
Kotletka rychle zpozornila, „To, jakože nebudu muset vařit?"
„Ne," trochu se uchechtl a zašeptal, „Děláš jako bys někdy vařila."
„Pojedu."
Pokud se vám prolog líbil můžete pro příběh hlasovat, nebo to dát najevo v komentářích.
ČTEŠ
Vetřelec vs. Kotletka
FanfictionPředstavte si, že žijeme v roce 2198. Vetřelec existuje, Kotletka existuje a oba se utkají v boji na život a na smrt na vesmírné stanici, kde se koná každoročně Utubering. Upozornění: Všechno to je jenom sranda