Gala večer 2/2

33 7 0
                                    

Ripleyová Stejka okouzlila natolik, že se zachoval úplně stejně jako MenT. Vstal, vzal ji za ruku a něžně políbil. Kotletka to celé sledovala se značným znechucením.

„Já jsem Stejk, tohle je moje sestra," ukázal na Kotletku a pak si to uvědomil, „Teda moje pří...přítelkyně Kotletka. Tady je Kovy, MenT a Nikol."

„Moc mě těší," řekla a posadila se vedle Stejka.

„Nás taky těší," pronesli všichni sborovým hlasem.

„Stejk. Tak vás pojmenovala máma?"

„Vlastně ano. Dostal jsem jméno podle toho, co jedla předtím, než jsem přišel na svět."

„To je rozkošný."

„Ani ne, když víte, že jeho druhé jméno je Filet," řekla s úsměvem na tváři Kotletka. Stejk se na ni podíval s výrazem, který říkal ‚to si ze mě děláš srandu'.

„Filet?"

„Rodiče byli v restauraci. Mamka si dala steak a taťka rybí filet."

Odbila osmá hodina a na velkém pódiu se objevil muž v kapitánské uniformě. Klidným krokem došel k mikrofonu.

„Dobrý večer vám všem. Mé jméno je Edvard John Smith a jsem kapitánem na této úchvatné vesmírné stanici. Všichni jste sem přijeli takovou dálku kvůli jediné věci a to Utuberingu. A nyní přenechám slovo zástupci našeho největšího sponzora Harrymu Dominovi."

Před mikrofon předstoupil postarší muž. Měl na sobě bílí smoking modrým kapesníčkem zastrčeným v kapse. Byl celkem hubený, vysoký a vlasy měl silně prošedivělé.

„Příjemný večer. Jsem zaměstnancem společnosti Weyland Yutani a byla mi svěřena povinnost vás zde přivítat. Southampton byl, je a bude velikým přístavem, podle kterého se tato stanice jmenuje. Jeho původní funkcí měl být právě vesmírný přístav. A řekněte nebyla by to škoda? Toto místo se díky penězům společnosti změnilo do dnešní podoby. A nyní přichází jedinečná Taylor."

Všichni odvrátili pohled od pódia, když uslyšeli za sebou na schodech zpěv. Stála tam Taylor Swift v černých šatech se svým charakteristickým úsměvem a zpívala Wildest dreams. Byla asi v půlce písně, když začala scházet schody a procházet mezi diváky.

Kovy ani nemrkal, aby mu náhodou neutekl ani sebemenší pohyb zpěvačky.

Procházela mezi stoly až došla ke kapitánskému stolu, kde ukončila svůj výstup. V tu chvíli se všichni postavili a začali tleskat. Taylor pak počkala až z pódia k ní dojde kapitán a Harry.

„Bylo to skvělé Tay."

„Děkuju kapitáne," poděkovala s úsměvem na tváři.

„Prosím posaďte se."

Taylor se posadila na židli vedle Kovyho, kapitán vedle Martiny a Harry zabral místo vedle něj.

Kovymu zčervenali tváře. Nakonec ale ze sebe vysoukal pozdrav:

„Dobrý večer. Já jsem Kovy," podal zpěvačce ruku, ta ho pozdravila na oplátku a potřásla mu s ní.

„Já jsem Taylor," najednou jí zacinkal mobil, který měla schovaný v malé kabelce, „A tohle je můj přítel stalker, se kterým se přibližně za půl hodiny rozejdu!"

„To mě mrzí."

„To Vás nemusí mrzet. Odkopla jsem jich už tolik, že byste to na prstech tří rukou nespočítal."

Během pár minut přišli androdi, kteří roznášeli předkrmy a pití. Talíře plné rozpečených houstiček a kaviáru se společně s luxusním šampaňským dostali ke svým strávníkům.

„Kapčo... Můžu Vám tak říkat, že jo?" zeptala se Kotletka kapitána.

„Kotletko!" napomenul ji Stejk.

„No jo už mlčím."

„To je v pořádku. Moje žena mi říká živoucí mrtvola. Tak co jste chtěla."

„Zbývá nám tady jedna židle, kdo ji obsadí?"

„Speciální host, který ještě nedorazil. Přijede za dva dny společně se zbytkem vašich kolegů a asi dvoustovkou bohatých, fanatických a úchylných fanoušků."

„Fanoušci?" ozval se Stejk, „Já myslel, že dorazí až den před Utuberingem."

„Ti normální ano. Ale tihle jsou nechutně bohatí a jsou schopni zaplatit šílené částky za to, aby tady byli se svými idoly o samotě. Dokázali by vás roztrhat jen aby z vás měli malý kousíček."

Najednou se ozvala písnička Ain't Your Mama. Kotletka si sáhla do kabelky vytáhla mobil, a pak vstala a omluvila se:

„Odpuste, volá maminka," řekla odešla za roh.

„Kdyby nám její matka nevolala každých šest hodin, tak by mi jí možná bylo i líto. Od doby, co jí zemřel muž při dopravní nehodě jezdí k nám každý druhý den."

„To je hrozné," řekla zděšeně Nikol.

„To teda je. Ale plyne z toho jisté morální poučení."

„A jaké?" zeptal se MenT.

„Když paseš kozy nelez na dálnici."

W

Vetřelec vs. KotletkaKde žijí příběhy. Začni objevovat